Είναι στο δρόμο περισσότερες ώρες από κάθε άλλη επαγγελματική ομάδα. Οι οδηγοί ΤΑΧΙ γνωρίζουν ακόμη και το τελευταίο
σημείο του οδικού δικτύου, ακόμη και την τελευταία λακκούβα. «Είναι η φύση της δουλειάς τέτοια, δεν γίνεται αλλιώς» δηλώνει ο κος Χρήστος, που κρατά το τιμόνι πολλά χρόνια τώρα. «Δυστυχώς», όπως λέει, «το κακό με την κίνηση στους δρόμους παράγινε». Πρόβλημα το κυκλοφοριακό, ακόμη και σε μικρές επαρχιακές πόλεις, όπως η Κομοτηνή, πρόβλημα, όμως, και η μη εύρεση χώρου στάθμευσης. «Δεν βρίσκει εύκολα ο επισκέπτης, ο διερχόμενος, ακόμη, όμως, και ο ντόπιος. Δυστυχώς ο δήμος δεν έκανε τίποτα» παρατηρεί γνωρίζοντας καλά πως τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα αποτελούν μια καθημερινή πραγματικότητα.
«Όλοι περπατάνε»
«Δυστυχώς πάμε από το κακό στο χειρότερο. Είμαστε η τελευταία επιλογή. Οι τελευταίοι που παίρνουμε από τον κόσμο χρήματα.» δηλώνει ο κος Χρήστος και σπεύδει να προσθέσει ότι το ΤΑΧΙ είναι ένα είδος ανάγκης και συγχρόνως πολυτελείας. «Όλοι περπατάνε» παρατηρεί προσθέτοντας ότι οι φοιτητές για παράδειγμα δεν κάνουν χρήση των ΤΑΧΙ με την ίδια συχνότητα, όπως στο παρελθόν. «Τώρα είναι ικανοί να περπατούν χιλιόμετρα με τις βαλίτσες και τους σάκους στα χέρια, αλλά ΤΑΧΙ δεν παίρνουν. Ακόμη κι όταν βρέχει πηγαίνουν με τα πόδια. Καταλαβαίνουμε τα παιδιά. Οι γονείς τους πόσα να πληρώσουν ακόμη; Περιμέναμε από την τοπική κοινωνία μια στήριξη, αλλά τώρα πια κάθε σπίτι έχει δύο αυτοκίνητα.» Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η πτώση στην κίνηση τα χρόνια της κρίσης ακόμη και 50% σε σχέση με την προ της κρίσης εποχή. «Είμαστε πλέον στα όρια της φτώχειας.» Όσον αφορά στο κόστος της μετακίνησης με ΤΑΧΙ, ο έμπειρος οδηγός υποστηρίζει ότι η Κομοτηνή εξακολουθεί να παραμένει φθηνή πόλη ακόμη και στην επιλογή ενός ΤΑΧΙ.
Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν
Η διάσπαση στον κλάδο σας είναι σημάδι της κρίσης; Ρωτάμε τον κο Χρήστο «ισχύει αλλά είναι εσωτερικά μας προβλήματα, που δεν θέλουμε να βγάλουμε προς τα έξω» απαντά προσθέτοντας «Δυστυχώς έχουμε διαχωριστεί πάρα πολύ». Παράλληλα προσθέτει ότι όλοι οι οδηγοί επιδιώκουν να βγάλουν το μεροκάματό τους και χωρίς προβλήματα να επιστρέψουν στο σπίτι τους. «Μπορεί να είναι μικρή η πόλη, αλλά δεν γνωρίζεις τι κίνδυνοι ελλοχεύουν. Είμαστε στο δρόμο» σημειώνει με ανησυχία.
Τέλος, ο κος Χρήστος σπεύδει να προτρέψει τους συναδέφλους του «Να είναι πιο επιεικείς και να υπάρχει συναδελφικότητα». Και τον υπόλοιπο κόσμο «να δείχνει προσοχή σε μας τους επαγγελματίες. Γιατί εμείς τους προσέχουμε όλους».
Φώτο: Πιάτσα ΤΑΧΙ στην Κομοτηνή Φωτογράφος:Μαρία Νικολάου
ΠΗΓΗ: http://www.ert.gr
σημείο του οδικού δικτύου, ακόμη και την τελευταία λακκούβα. «Είναι η φύση της δουλειάς τέτοια, δεν γίνεται αλλιώς» δηλώνει ο κος Χρήστος, που κρατά το τιμόνι πολλά χρόνια τώρα. «Δυστυχώς», όπως λέει, «το κακό με την κίνηση στους δρόμους παράγινε». Πρόβλημα το κυκλοφοριακό, ακόμη και σε μικρές επαρχιακές πόλεις, όπως η Κομοτηνή, πρόβλημα, όμως, και η μη εύρεση χώρου στάθμευσης. «Δεν βρίσκει εύκολα ο επισκέπτης, ο διερχόμενος, ακόμη, όμως, και ο ντόπιος. Δυστυχώς ο δήμος δεν έκανε τίποτα» παρατηρεί γνωρίζοντας καλά πως τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα αποτελούν μια καθημερινή πραγματικότητα.
«Όλοι περπατάνε»
«Δυστυχώς πάμε από το κακό στο χειρότερο. Είμαστε η τελευταία επιλογή. Οι τελευταίοι που παίρνουμε από τον κόσμο χρήματα.» δηλώνει ο κος Χρήστος και σπεύδει να προσθέσει ότι το ΤΑΧΙ είναι ένα είδος ανάγκης και συγχρόνως πολυτελείας. «Όλοι περπατάνε» παρατηρεί προσθέτοντας ότι οι φοιτητές για παράδειγμα δεν κάνουν χρήση των ΤΑΧΙ με την ίδια συχνότητα, όπως στο παρελθόν. «Τώρα είναι ικανοί να περπατούν χιλιόμετρα με τις βαλίτσες και τους σάκους στα χέρια, αλλά ΤΑΧΙ δεν παίρνουν. Ακόμη κι όταν βρέχει πηγαίνουν με τα πόδια. Καταλαβαίνουμε τα παιδιά. Οι γονείς τους πόσα να πληρώσουν ακόμη; Περιμέναμε από την τοπική κοινωνία μια στήριξη, αλλά τώρα πια κάθε σπίτι έχει δύο αυτοκίνητα.» Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η πτώση στην κίνηση τα χρόνια της κρίσης ακόμη και 50% σε σχέση με την προ της κρίσης εποχή. «Είμαστε πλέον στα όρια της φτώχειας.» Όσον αφορά στο κόστος της μετακίνησης με ΤΑΧΙ, ο έμπειρος οδηγός υποστηρίζει ότι η Κομοτηνή εξακολουθεί να παραμένει φθηνή πόλη ακόμη και στην επιλογή ενός ΤΑΧΙ.
Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν
Η διάσπαση στον κλάδο σας είναι σημάδι της κρίσης; Ρωτάμε τον κο Χρήστο «ισχύει αλλά είναι εσωτερικά μας προβλήματα, που δεν θέλουμε να βγάλουμε προς τα έξω» απαντά προσθέτοντας «Δυστυχώς έχουμε διαχωριστεί πάρα πολύ». Παράλληλα προσθέτει ότι όλοι οι οδηγοί επιδιώκουν να βγάλουν το μεροκάματό τους και χωρίς προβλήματα να επιστρέψουν στο σπίτι τους. «Μπορεί να είναι μικρή η πόλη, αλλά δεν γνωρίζεις τι κίνδυνοι ελλοχεύουν. Είμαστε στο δρόμο» σημειώνει με ανησυχία.
Τέλος, ο κος Χρήστος σπεύδει να προτρέψει τους συναδέφλους του «Να είναι πιο επιεικείς και να υπάρχει συναδελφικότητα». Και τον υπόλοιπο κόσμο «να δείχνει προσοχή σε μας τους επαγγελματίες. Γιατί εμείς τους προσέχουμε όλους».
Φώτο: Πιάτσα ΤΑΧΙ στην Κομοτηνή Φωτογράφος:Μαρία Νικολάου
ΠΗΓΗ: http://www.ert.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...