Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Εκτέλεση εν ψυχρώ η απελευθέρωση των αδειών ταξί..!

«Πώς γίνεται έτσι εν ψυχρώ να εκτελείς κάποιον; Να αποφασίζεις ότι από δω και μπρος οι κόποι μιας ζωής θα πάνε χαμένοι;»
Είναι τα ερωτήματα που θέτει ο Χάρης
Κατσαμπάνης, διαχειριστής αδειών ταξί, μετά την ανακοίνωση των πορισμάτων της έρευνας που διεξήγε όσον αφορά τον κλάδο ταξί στη Βικτώρια, ο πρώην Επίτροπος της Αυστραλιανής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας του Καταναλωτή, οικονομολόγος καθηγητής, Άλαν Φελς. Μιας έρευνας, η οποία διήρκεσε πάνω από ένα χρόνο και είχε ως στόχο να προτείνει αλλαγές για την αναβάθμιση του κλάδου, ο οποίος, κατά γενική ομολογία, είχε αρχίσει να νοσεί, εδώ και χρόνια.
Τον κώδωνα του κινδύνου είχε κρούσει, εδώ και τέσσερις μήνες ο ομογενής επιχειρηματίας, Χάρης Κατσαμπάνης, ο οποίος διαχειρίζεται 150 άδειες ταξί, επομένως, γνωρίζει πάρα πολύ καλά, τον κλάδο και τα θέματα τα οποία τον αφορούν άμεσα αυτή τη στιγμή.
Στην ίδια στήλη είχε πει στις 2 Φλεβάρη, ότι θα πρέπει όλοι οι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθούν τις εξελίξεις από κοντά και να είναι έτοιμοι να δραστηριοποιηθούν μόλις χρειαστεί.
Περιττό να πούμε ότι έβλεπε με γυμνό μάτι τη μπόρα να έρχεται και ανησυχούσε, από καιρό τώρα, σοβαρά.
Την εν λόγω έρευνα, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε, ότι είχαν πυροδοτήσει όλα τα σκοτεινά και δύσοσμα στοιχεία που περιβάλλουν τη βιομηχανία των ταξί τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, όταν ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της έρευνας, η ικανοποίηση των επιβατών ταξί στη Μελβούρνη, είχε πέσει στο 53,4%, το χαμηλότερο επίπεδο αφότου τέθηκε σε εφαρμογή το μέτρο αυτό το 2005.
Ο Χάρης Κατσαμπάνης είχε πει τότε ότι «η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι αυτό αποτελεί καθαρή ένδειξη ότι ο τρόπος που λειτουργεί σήμερα το σύστημα και οι κανονισμοί δεν ικανοποιούν τις προσδοκίες της κοινωνίας, η δε κακή εικόνα που παρουσιάζουν τα ταξί της Βικτώρια, έχει επιπτώσεις και στον τουρισμό.
Ως πρόβλημα βλέπει, επίσης, η κυβέρνηση το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους αδειούχους, νοικιάζουν τις άδειες σε άλλους οι οποίοι τις διαχειρίζονται. Αυτό το μοντέλο, υποστηρίζεται, δημιουργεί ένα κενό μεταξύ του ιδιοκτήτη άδειας και του διαχειριστή, γεγονός που έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα υπηρεσιών των ταξί».
ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
«Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η έρευνα, ως φαίνεται, ακολουθεί λάθος κατεύθυνση. ακολουθεί λάθος κατεύθυνση. Έχει βάλει στο στόχαστρο τους ιδιοκτήτες αδειών
Από τα σημεία που έχουν εντοπιστεί από τους ερευνητές, είναι ότι το ενοίκιο των αδειών είναι πολύ υψηλό, πράγμα που προκαλεί μεγάλη πίεση στους διαχειριστές αυτών. Ο περιορισμός του αριθμού των αδειών, βάζει φραγμό σε όσους επιθυμούν να εισέλθουν στο χώρο. Η τιμή των αδειών $485.000 θεωρείται ότι είναι πολύ υψηλή. Εκεί έχει κολλήσει η κυβέρνηση, θεωρώντας ότι αυτό είναι το μέγιστο πρόβλημα.
Εκείνο που με ανησυχεί περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο, είναι το ενδεχόμενο απελευθέρωσης των αδειών. Μια τέτοια απόφαση θα είναι καταστροφική για τους σημερινούς ιδιοκτήτες αδειών. Είναι απλό. Από τη μια μέρα στην άλλη, θα μείνουν χωρίς εισόδημα. Γιατί ο άλλος να πληρώσει και να πάρει μια άδεια, όταν μπορεί να την αποκτήσει χωρίς λεφτά, με μια απλή αίτηση»; είχε πει τότε ο Χάρης Κατσαμπάνης, γνωρίζοντας τα σημεία αναφοράς της έρευνας.
Σήμερα, που είναι πλέον στο φως τα ευρήματα της έρευνας, οι προβλέψεις του βγαίνουν αληθινές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...