Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Γεώργιος Σπυρόπουλος Πρόεδρος του Ρ/Τ ΑΣΤΕΡΑΣ - Το μέλλον του ταξί βρίσκεται μόνο σε ισχυρές συνεταιριστικές ενώσεις επαγγελματιών..!

Οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις που έκανε ο κλάδος μας πιστεύοντας ότι θα επιλύσει τα προβλήματά του έφεραν αποτελέσματα, αλλά δεν έδωσαν οριστικές λύσεις.
Σήμερα βρισκόμαστε σε εργασιακό αδιέξοδο αναζητώντας εργασία από υπερχρεωμένα νοικοκυριά που δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να μας χρησιμοποιήσουν ως μεταφορικό μέσο.
Η συνεχιζόμενη μείωση των μισθών και συντάξεων έχουν δημιουργήσει στην αγορά και στην πραγματική οικονομία το αδιέξοδο της μη ρευστότητας. Ως αποτέλεσμα αυτού είναι η κατά 60% μείωση του μεταφορικού μας έργου, που επιφέρει την αδυναμία πληρωμής των υποχρεώσεων μας προς την εφορία (26% + προκαταβολή) και τους ασφαλιστικούς φορείς, οι οποίοι παρά τη μείωση εσόδων παραμένουν ίδιοι.
Το εργασιακό περιβάλλον που είμαστε αναγκασμένοι καθημερινά να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας είναι δύσκολο και αντίξοο. Η έλλειψη των νόμιμων πιατσών έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία αυτοσχέδιων χώρων στάθμευσης (Σταθμοί μετρό, νοσοκομεία, ξενοδοχεία, κ.λ.π.) να δημιουργεί τα γνωστά σε όλους μας κυκλοφοριακά προβλήματα.


Ως απάντηση στο αίτημά μας για την δημιουργία πιατσων λαμβάνουμε το κυνήγι της πολιτείας – πρόστιμα . Η αναγκαιότητα να εργαζόμαστε 16 ώρες την ημέρα, πολλές φορές μας φέρνει σε κατάσταση να διαπληκτιζόμαστε με τους πελάτες μας και με τους υπόλοιπους πολίτες που κινούνται με τα Ι.Χ. στους δρόμους χωρίς αυτοί να μας φταίνε σε κάτι.
Η επίθεση που δέχεται ο κλάδος μας από τα τουριστικά γραφεία για να μας πάρουν το αξιόλογο κομμάτι που ακόμη έχουμε ως μεταφορικό έργο είναι μεθοδευμένη και έχει όνομα.
Θα πρέπει με κάθε τρόπο εμείς οι εργαζόμενοι πάνω στα αυτοκίνητά μας να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε το μέλλον των οικογενειών και των παιδιών μας με αξιοπρέπεια.
Η καθημερινή αναζήτηση για τα προς το ζην, δημιουργεί αντιπαραθέσεις και εκνευρισμό μεταξύ των συναδέλφων, η οποία μεταφράζεται είτε σε άσχημη συμπεριφορά μεταξύ μας είτε σ αγώνες δρόμου για το ποιος θα βρεθεί μπροστά από τον άλλον σε περίπτωση που εμφανισθεί κάποιος πελάτης. Αποτέλεσμα αυτού είναι η άσχημη φήμη που έχουμε ως κλάδος καθώς και επίσης η πιθανή πρόκληση των ατυχημάτων.
Χαρακτηριστικό της οικονομικής ανέχειας που βιώνει ο κλάδος είναι ο αθέμιτος ανταγωνισμός:
ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟΥ προκειμένου ο συνάδελφος να εξασφαλίσει τα πενιχρά έσοδα για την επιβίωσή του. Η μη περιφρούρηση του κλάδου μας έχει ως αποτέλεσμα επιτήδειοι είτε να υποκλέπτουν είτε να κερδοσκοπούν από το μεταφορικό μας έργο.
ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕ Ι.Χ., ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΙΣΘΩΜΕΝΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ, ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΑΞΙ
Η τεχνογνωσία έχει δείξει ότι η επίλυση όλων των παραπάνω προβλημάτων που σήμερα μαστίζουν τον κλάδο μπορεί να επιτευχθεί μέσα από ισχυρές συνεταιριστικές ενώσεις επαγγελματιών που σαν στόχο θα έχουν το εμείς και ΟΧΙ το εγώ.
Μέσα από αυτούς τους συνεταιρισμούς μπορούμε να αυξήσουμε την εργασία μας και παράλληλα τα έσοδά μας, να έχουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον αφού δεν θα είμαστε αναγκασμένοι να παρανομούμε στις αυτοσχέδιες πιάτσες, χωρίς διαπληκτισμούς με πολίτες για την κυκλοφοριακή αναστάτωση, να διατηρήσουμε το μεταφορικό μας έργο στα δικά μας χέρια και να μην επιτρέπουμε την υποκλοπή έργου στους επιτήδειους και το βασικότερο να μην αποδεχθούμε το ότι η ελεύθερη αγορά αυτορυθμίζεται και καταντήσουμε να εργαζόμαστε χωρίς κέρδος με τις αλλεπάλληλες μειώσεις στα κόμιστρα μας.
Στον συνεταιρισμό μας στο ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ''ΑΣΤΕΡΑΣ'' έχουμε προσπαθήσει να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε το μεταφορικό έργο που παρέχουμε.
Σήμερα εξυπηρετούμε 4.500 διαδρομές ημερησίως και το πρόσημο είναι θετικό.
Βασισμένοι στην ψηφιακή τεχνολογία των ραδιοσυχνοτήτων μπορούμε να προσφέρουμε αξιοκρατία και διαφάνεια στη διεκδίκηση και ανάθεση των διαδρομών. Σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο κάποιος να ενταχθεί στον στόλο μας λόγω του ότι έχουν ευοδωθεί οι προσπάθειες της διοίκησης και έχουν επιτευχθεί προνομιακές τιμές για την απόκτηση του ψηφιακού εξοπλισμού που απαιτείται.
Η απόκτηση του εξοπλισμού πλέον κοστίζει 480€ + ΦΠΑ και δεν απαιτείται εγγραφή για νεοεισερχόμενους στο Ρ/Τ.
Προσπαθώντας πάντα για το τέλειο εισάγουμε σε κοινή λειτουργία tablet με κινητή τηλεφωνία και ραδιοσυχνότητες για να επιτύχουμε την πλήρη κάλυψη των αναγκών των μελών μας και τη μέγιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού μας κοινού. με μεικτό σύστημα ανάθεσης διαδρομών είτε μέσω ζωνών είτε μέσω διεκδίκησης εξασφαλίζουμε στον συνάδερφο το να εργασθεί όπως αυτός επιθυμεί. (κινούμενος ή σταθμευμένος).
Η αναγνωρισιμότητα και η προτίμηση των πελατών μας είναι δεδομένη.
Οι δυνατότητες του Τ/Κ μας με έξι θέσεις εργασίας καθώς και του σύγχρονου εξοπλισμού που διαθέτουμε μας επιτρέπει την τάχιστη διεκπεραίωση των διαδρομών με μέγιστο χρόνο εξυπηρέτησης τα 8 λεπτά.
Ιδιαίτερα προσεχτικοί θα πρέπει να είναι οι συνάδελφοι στους διάφορους τυχάρπαστους που εκμεταλλευόμενοι την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα και την δυσπραγία του κλάδου με πρόσχημα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ,υπόσχονται ανάθεση εργασιών με καταφανή εκμετάλλευση των συναδέλφων. (Λαμβάνοντας προμήθεια επί των διαδρομών που εκτελούν οι συνάδελφοι και χωρίς καμία διαφάνεια ως προς την ανάθεση των διαδρομών.
Στηρίζοντας οι συνάδελφοι, μέσα στην δικαιολογημένη απόγνωση τους, τους παραπάνω, τους δυναμώνουν και αυτοί στην συνέχεια εναντιώνονται στα κεκτημένα δικαιώματα του κλάδου.
Καθήκον όλων μας είναι να περιφρουρήσουμε το μεταφορικό μας έργο εντασσόμενοι σε συνεταιρισμούς και όχι σε κερδοσκοπικές ιδιωτικές εταιρείες που αύριο έχοντας δημιουργήσει πελατολόγιο χρησιμοποιήσουν άλλο μέσο διεκπεραίωσης των διαδρομών με αποτέλεσμα την περιθωριοποίηση του Δ.Χ. επιβατικού οχήματος.
Η λειτουργία αυτών των εταιρειών δημιούργησε τον εξαναγκασμό των συνεταιρισμών με τη κατάργηση των επικομίστρων ως προς τα Ρ/Τ και ως προς τα μη ενταγμένα τη μη ανεύρεση πελατών επί του δρόμου.

Με εκτίμηση,
Γεώργιος Σπυρόπουλος
Πρόεδρος του Ρ/Τ ΑΣΤΕΡΑΣ
και μέλος του ΣΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...