Με πρόταση υπόμνημα προς τον υπουργό Μεταφορών για το νέο ν/σ
«Συνένωση» με τον Δήμο Βόλου, ζητούν οι πέντε ιδιοκτήτες ταξί του πρώην Δήμου Ιωλκού, που με υπόμνημά τους προς τον υπουργό Μεταφορών Μάκη Βορίδη, τον
βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημ. Παπαδημούλη και προς τους δύο εισηγητές του σχετικού ν/σ Δημ. Τσιρώνη και Μιχ. Παπαδόπουλο, ενόψει της συζήτησης του νομοσχεδίου για τα Ταξί, που υπέβαλαν υπόμνημα για ενιαία έδρα Βόλου, Ν. Ιωνίας και Ιωλκού που αποτελούν πλέον τον ενιαίο Δήμο Βόλου.
Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες ταξί, πρόκειται για ενσωμάτωση της έδρας του πρώην Δήμου Ιωλκού στην ενιαία έδρα Βόλου και Νέας Ιωνίας που είχε θεσμοθετηθεί ήδη από το 2003, αφού όπως τονίζουν οι αιτούντες, τότε ποικίλες σκοπιμότητες απέτρεψαν την ενσωμάτωση της έδρας του Δήμου Ιωλκού (που έχει πέντε άδειες Ταξί) στην ενιαία έδρα του πολεοδομικού συγκροτήματος, ενώ σήμερα, αν διατηρηθεί αυτούσια η έδρα του τέως Δήμου Ιωλκού, θα αποτελεί το πλέον παράδοξο του συζητούμενου νομοθετήματος.
«Είναι εντελώς παράλογο να διατηρηθεί ως θύλακας εντός του πολεοδομικού Συγκροτήματος Βόλου η ιδιαίτερη έδρα της Ιωλκού με έκταση μόλις 1,1 τετρ. χιλιόμετρο και πληθυσμό μόνο 2.071 κατοίκους και χωρίς καμία τουριστική ή άλλη υποδομή που θα εξασφαλίζει ένα έστω στοιχειώδες μεροκάματο για τους πέντε αυτοκινητιστές», αναφέρεται στο υπόμνημα.
Σύμφωνα με τους ταξιτζήδες, ο τέως δήμος Ιωλκού (ή Άνω Βόλος) αποτελεί τη συνέχεια του πολεοδομικού ιστού της Δημοτικής ενότητας Βόλου, αφού εκεί που τελειώνουν τα όρια του σχεδίου πόλης του Βόλου αρχίζουν τα θεσμοθετημένα όρια των οικισμών της Ιωλκού και ταυτόχρονα τα διοικητικά όρια της Δημοτικής ενότητας Ιωλκού.
Σύμφωνα με το υπόμνημα, στον τέως Δήμο Ιωλκού κυκλοφορούν πέντε ταξί οι άδειες των οποίων χορηγήθηκαν σε παλαιότερες εποχές για να καλύψουν ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων της περιοχής προς την πόλη του Βόλου.
«Ωστόσο, σήμερα λόγω της ραγδαίας αύξησης των ΙΧ αυτοκινήτων το μεταφορικό έργο των πέντε Ταξί έχει ελαχιστοποιηθεί. Ταυτόχρονα η έντονη οικιστική ανάπτυξη στην περιοχή του Βόλου που εφάπτεται των οικισμών της Ιωλκού έχει οδηγήσει σε «οικιστική» ενοποίηση της περιοχής», αναφέρουν.
Με βάση τα παραπάνω οι αιτούντες αναφέρουν ότι «η περιοχή του τέως Δήμου Ιωλκού, θα πρέπει να ενσωματωθεί στην ενιαία έδρα - διοικητική μονάδα Βόλου και Νέας Ιωνίας. Άλλωστε για τους ίδιους ακριβώς λόγους το 2003 ενοποιήθηκαν οι έδρες Βόλου και Νέας Ιωνίας».
Αναφέρεται, τέλος, ότι το σύνολο του Δήμου Ιωλκού, περιλαμβάνεται στο θεσμοθετημένο Πολεοδομικό Συγκρότημα που καθορίστηκε με το Π.Δ. της 17.2.1986 (ΦΕΚ Δ’ 63/18.2.1986).
http://www.magnesianews.gr/
βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημ. Παπαδημούλη και προς τους δύο εισηγητές του σχετικού ν/σ Δημ. Τσιρώνη και Μιχ. Παπαδόπουλο, ενόψει της συζήτησης του νομοσχεδίου για τα Ταξί, που υπέβαλαν υπόμνημα για ενιαία έδρα Βόλου, Ν. Ιωνίας και Ιωλκού που αποτελούν πλέον τον ενιαίο Δήμο Βόλου.
Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες ταξί, πρόκειται για ενσωμάτωση της έδρας του πρώην Δήμου Ιωλκού στην ενιαία έδρα Βόλου και Νέας Ιωνίας που είχε θεσμοθετηθεί ήδη από το 2003, αφού όπως τονίζουν οι αιτούντες, τότε ποικίλες σκοπιμότητες απέτρεψαν την ενσωμάτωση της έδρας του Δήμου Ιωλκού (που έχει πέντε άδειες Ταξί) στην ενιαία έδρα του πολεοδομικού συγκροτήματος, ενώ σήμερα, αν διατηρηθεί αυτούσια η έδρα του τέως Δήμου Ιωλκού, θα αποτελεί το πλέον παράδοξο του συζητούμενου νομοθετήματος.
«Είναι εντελώς παράλογο να διατηρηθεί ως θύλακας εντός του πολεοδομικού Συγκροτήματος Βόλου η ιδιαίτερη έδρα της Ιωλκού με έκταση μόλις 1,1 τετρ. χιλιόμετρο και πληθυσμό μόνο 2.071 κατοίκους και χωρίς καμία τουριστική ή άλλη υποδομή που θα εξασφαλίζει ένα έστω στοιχειώδες μεροκάματο για τους πέντε αυτοκινητιστές», αναφέρεται στο υπόμνημα.
Σύμφωνα με τους ταξιτζήδες, ο τέως δήμος Ιωλκού (ή Άνω Βόλος) αποτελεί τη συνέχεια του πολεοδομικού ιστού της Δημοτικής ενότητας Βόλου, αφού εκεί που τελειώνουν τα όρια του σχεδίου πόλης του Βόλου αρχίζουν τα θεσμοθετημένα όρια των οικισμών της Ιωλκού και ταυτόχρονα τα διοικητικά όρια της Δημοτικής ενότητας Ιωλκού.
Σύμφωνα με το υπόμνημα, στον τέως Δήμο Ιωλκού κυκλοφορούν πέντε ταξί οι άδειες των οποίων χορηγήθηκαν σε παλαιότερες εποχές για να καλύψουν ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων της περιοχής προς την πόλη του Βόλου.
«Ωστόσο, σήμερα λόγω της ραγδαίας αύξησης των ΙΧ αυτοκινήτων το μεταφορικό έργο των πέντε Ταξί έχει ελαχιστοποιηθεί. Ταυτόχρονα η έντονη οικιστική ανάπτυξη στην περιοχή του Βόλου που εφάπτεται των οικισμών της Ιωλκού έχει οδηγήσει σε «οικιστική» ενοποίηση της περιοχής», αναφέρουν.
Με βάση τα παραπάνω οι αιτούντες αναφέρουν ότι «η περιοχή του τέως Δήμου Ιωλκού, θα πρέπει να ενσωματωθεί στην ενιαία έδρα - διοικητική μονάδα Βόλου και Νέας Ιωνίας. Άλλωστε για τους ίδιους ακριβώς λόγους το 2003 ενοποιήθηκαν οι έδρες Βόλου και Νέας Ιωνίας».
Αναφέρεται, τέλος, ότι το σύνολο του Δήμου Ιωλκού, περιλαμβάνεται στο θεσμοθετημένο Πολεοδομικό Συγκρότημα που καθορίστηκε με το Π.Δ. της 17.2.1986 (ΦΕΚ Δ’ 63/18.2.1986).
http://www.magnesianews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...