Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ερχονται νέες λεωφορειολωρίδες - «ερωτηματικό» τα ταξί..!

Η μεταφορά στους μεγάλους δήμους της αρμοδιότητας για κατασκευή λεωφορειολωρίδων και πάρκινγκ κινητοποίησε άμεσα τον Δήμο
Θεσσαλονίκης. Τέσσερα έργα ετοιμάζονται για το καλοκαίρι. 
Το Μετρό θα κατασκευάσει τα πάρκινγκ των σταθμών  Ο δρόμος για τη μελέτη και την κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης και λεωφορειολωρίδων από τους δήμους Θεσσαλονίκης, Αθηναίων και Πειραιώς, άνοιξε πριν από λίγες ημέρες, όταν ψηφίστηκε στη Βουλή η ρύθμιση περί μεταφοράς των συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων στις τοπικές αρχές, ικανοποιώντας ένα αίτημα δεκαετιών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ο Γιάννης Μπουτάρης συζήτησε το θέμα με τον υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη, παρουσία και του αρμόδιου αντιδημάρχου Ανδρέα Κουράκη, του διευθυντή Θεσσαλονίκης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Γιώργου Κωνσταντινίδη και στελεχών του δήμου.
Στη Θεσσαλονίκη, η αρχή φαίνεται ότι θα γίνει με την κατασκευή τεσσάρων νέων λεωφορειολωρίδων, κόστους 550.000 ευρώ με χρηματοδότηση από κοινοτικά προγράμματα, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει εντός του θέρους ή αμέσως μετά από το καλοκαίρι.
Ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης τόνισε ότι η πόλη έχει απόλυτη ανάγκη από μέσα μαζικής μεταφοράς και, κατά συνέπεια, στόχος είναι να έχει πολλές τέτοιες, γιατί η λειτουργία του μετρό καθυστερεί ακόμη.
«Η δημαρχία είναι εχθρική προς το ΙΧ», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι κυρίαρχος στόχος της είναι να διευκολύνει τις μετακινήσεις των πολιτών, είτε με λεωφορεία είτε με ποδήλατα.
Ερωτηθείς σχετικά με το φλέγον ζήτημα της εισόδου -ή όχι- των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, ο κ.Μπουτάρης επισήμανε ότι αυτή επιτρέπεται σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις και ότι «πιθανώς μπορούμε να συζητήσουμε ένα ωράριο».
Πάρκινγκ δίπλα στο Μετρό
Την ίδια στιγμή, νομοθετήθηκε και η μεταφορά -στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ- της αρμοδιότητας να μελετά και να κατασκευάζει έργα σταθμών μετεπιβίβασης μεταξύ των δημόσιων συγκοινωνιακών μέσων, ενώ διαμορφώνεται οι προϋποθέσεις για την κατασκευή παρκινγκ δίπλα στους σταθμούς του μετρό. Ειδικά στο Αριστοτέλειο, όπως είπε ο κ.Μαγκριώτης, «οι συζητήσεις για τη δημιουργία παρκινγκ δίπλα στον σταθμό του μετρό είναι πολύ προχωρημένες».
Ο κ.Μπουτάρης επισήμανε ότι «η Θεσσαλονίκη παραείναι μεγάλη» για να εξαρτάται από τις αποφάσεις των υπουργείων, ενώ πρόσθεσε ότι με τις συγκεκριμένες δύο ρυθμίσεις ο δήμος αποκτά αυτονομία. Ερωτηθείς δε, πότε θα μπορούσε να ξεκινήσει η κατασκευή των πρώτων πάρκινγκ, απάντησε ότι ο δήμος «έχει στο νου του ορισμένα σημεία», στα οποία θα μπορούσαν να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει ωριμότητα στις σχετικές μελέτες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...