Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Σ.Ο.Τ.Α.: Η πολιτική απάτη του Ν 4070/12 που κοινώς λέγεται και «άνοιγμα» της αγοράς του επαγγέλματος του ταξί

Η πολιτική απάτη του Ν 4070/12 που κοινώς λέγεται και «άνοιγμα» της αγοράς του επαγγέλματος του ταξί. Ο Μαυρογιαλούρος και ο Γκρουέζας, ζουν και αναπαράγονται μέσα
στο πελατειακό-πολιτικό κατεστημένο.

Μετά τις υπόγειες διαδρομές και το ολοφάνερο ροκάνισμα του χρόνου –για να μην υπάρξει κανένα περιθώριο ουσιαστικού διαλόγου και γόνιμης επεξεργασίας- κατατέθηκε και ψηφίστηκε εν μία νυκτί (από αδιάβαστους βουλευτές κι έναν αν και ηλικιακά νέο υπουργό, ουσιαστικά όμως ένα γνήσιο εκφραστή της παλαιοκομματικής ψηφοθηρικής νοοτροπίας που οδήγησε τη χώρα μας στα χάλια που είναι σήμερα), ο Ν.4070/12, που στο β’ κεφάλαιο θέτει τους όρους για το άνοιγμα του επαγγέλματος.

Ένα πόνημα έκτρωμα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του κυκλώματος που λυμαίνεται το χώρο του ταξί (μαντράδων, μεγαλοϊδιοκτητών), πλουτίζοντας σε βάρος των οδηγών και των πελατών-χρηστών. Λογικό εξάλλου, αφού ο Υ.Μ.Ε θεώρησε –τυχαία, δεν νομίζουμε- ότι οι μόνοι συνομιλητές του στην υποτιθέμενη διαβούλευση με τους φορείς, είναι η ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία των ιδιοκτητών ταξί), μιας και εμάς απαξίωνε να μας δει, παρά τις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές μας οχλήσεις .

Το μόνο που μας χάρισε απ τον «πολύτιμο» χρόνο του ήταν μια δεκαπεντάλεπτη συνάντηση of the record πάντα, κατόπιν προειδοποίησης μας ότι θα εκδώσουμε δελτίο τύπου γι αυτή του την συμπεριφορά. Φαίνεται ότι το περιβόητο «πολιτικό κόστος» μετράει ακόμη και στις μέρες μας περισσότερο απ την υπευθυνότητα και την σοβαρότητα που πρέπει να δείχνουν πια οι πολιτικοί μας άρχοντες, μιας και δεν υπάρχουν περιθώρια για «πολιτικάντικους ελιγμούς».

Σε μια σύντομη ανασκόπηση αυτής της συνάντησης μας έμειναν δύο πράγματα. Το ότι είμαστε «Ραγκουσικοί» και η απορία του γιατί οι Δικηγόροι να μην έχουν δύο και τρεις άδειες ταξί. Ξεκαθαρίζουμε για να μην παρεξηγούμαστε μιας και είναι προεκλογική περίοδος και πολλοί καλοθελητές μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το δελτίο τύπου. Δεν έχουμε τίποτα προσωπικό με τον κ. Βορίδη και τον εκάστοτε κ. Βορίδη. Απλά θεωρούμε ότι ο εκάστοτε υπουργός ΥΜΕ επειδή δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει το θέμα του ταξί στην ολότητά του παρά μόνον αν έχει πλήρη και σφαιρική ενημέρωση απ όλους τους συμμετέχοντες φορείς, όφειλε πριν εκπονήσει ένα νόμο να ενημερωθεί από όλους για το θέμα, πράγμα που δυστυχώς ο κ. Βορίδης δεν έκανε κι απ ότι φαίνεται δεν το έκανε εσκεμμένα.

Αυτή την συμπεριφορά και νοοτροπία στηλιτεύουμε στο πρόσωπο του υπουργού που είχε το όνομα Βορίδης στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ένας νόμος, που δεν ικανοποιεί τις επιταγές του Ν.3919, περί άρσης των εμποδίων και περιορισμών στην πρόσβαση των κλειστών επαγγελμάτων, που μόλις πριν από μερικούς μήνες ψηφίστηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Μια ερασιτεχνική συρραφή νόμων και πρ. διατάξεων προηγούμενων Νόμων και Π.Δ. , με εμβόλιμες τις σημερινές επιδιώξεις της Συντεχνίας, που σε κατάσταση πανικού προσπαθεί να κρατήσει τα προνόμια της.

Ένα κείμενο –προσβολή- στη νοημοσύνη και μνημείο προσπάθειας νομιμοποίησης της ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ και καταστρατήγησης κάθε έννοιας ΔΙΚΑΙΟΥ. Και αφιερώνουμε σε όλους τους ‘’αδιάβαστους’’ ,τα παρακάτω, αποτέλεσμα της ‘’ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ’’:

• Απαγορεύεται η άσκηση επαγγέλματος, η οικονομική ελευθερία ως ατομικό δικαίωμα.

• Καταργούνται τα κοινωνικά κριτήρια, η μοριοδότηση των υποψηφίων που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν.

• Κατεδαφίζεται η υποχρέωση επιμόρφωσης για την οποία κάποια αρπακτικά χρηματοδοτήθηκαν με πολλά λεφτά.

• Παγώνει ο έλεγχος για φυσικά πρόσωπα που κατέχουν άδειες-ταξί χωρίς τις νόμιμες προϋποθέσεις.

• Καταργείται το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ και η έννοια της άσκησης επαγγέλματος ως ΚΥΡΙΟ.

• Μπαίνουν νόμιμα, σε κίνηση ‘’οικολογικά’’ σαράβαλα 24 ετών(!)

• Κλειδώνει ο αριθμός ταξί, χωρίς να δοθεί ούτε μισή νέα άδεια με ένα μαθηματικό τύπο-φωτογραφία των απαιτήσεων της ΠΟΕΙΑΤΑ(ιδιοκτησίας, ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ).

• Όποιος επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί μπορεί να ‘’αγοράσει μια άδεια’’ εκατό χιλιάρικα μαύρα και αφορολόγητα, είναι αρκετά...

• Μπορεί να ενοικιάσει την άδεια με 2500 ευρώ το μήνα –χωρίς αποδείξεις όμως-. Οι αποδείξεις βλάπτουν σοβαρά την συντεχνία.

Όμως τα προβλήματα παραμένουν και ζητούν λύσεις. Οι εργαζόμενοι οδηγοί ταξί (το 70% των ταξί κινούνται από αυτούς), ναι γιατί υπάρχουν κι αυτοί κ. Βορίδη, ούτε φέρετρα θα σηκώσουν, ούτε αεροδρόμια θα κλείσουν. Τα προβλήματα που παράγει ο Νόμος- κοροϊδία θα απασχολήσουν την Ε.Ε, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, τον Κοινοτικό Επίτροπο και φυσικά το Συμβούλιο της Επικρατείας. Γιατί το πολιτικό προσωπικό της Ελλάδας στερείται σοβαρότητας, υπευθυνότητας , αρετής και τόλμης, στοιχεία που τα θεωρούμε απαραίτητα για να μπορέσει η πολύπαθη χώρα μας επιτέλους να σταθεί στα πόδια της και ν ανταγωνιστεί με τις σύγχρονες μεθόδους πρακτικής τους ανταγωνιστές της.

Κάτι τελευταίο για τον απλό κόσμο- επιβάτη του ταξί που θα πρέπει να γνωρίζει. Είναι άλλο πράγμα ο ιδιοκτήτης της άδειας κι άλλο πράγμα ο οδηγός του αυτοκινήτου. Αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία για την χώρα μας και πλέον και νόμιμη με τις ευλογίες του νόμου του κ. Βορίδη και της ΠΟΕΙΑΤΑ. Θα επανέλθουμε σύντομα με νεότερο δελτίο τύπου προς διαφώτιση του επιβατικού κοινού, έτσι ώστε να γνωρίζει τις διαφορές, που εξηγούν πολλές απ τις «προβληματικές συμπεριφορές» που έχουν βιώσει σαν πελάτες ενός ταξί και όχι μόνον.

Για το Δ.Σ. του Σ.Ο.Τ.Α.(ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑΞΙ ΑΤΤΙΚΗΣ)
Ο πρόεδρος Γ. Μπάτσος
Ο Γεν. Γραμματέας  Α. Μπερερή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...