Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΕΝΑΜΙΣΙ ΕΤΟΥΣ. Άμεση απελευθέρωση για φορτηγά - βυτιοφόρα (Δευτέρα 3/10/2011)

  Το τέλος της μεταβατικής περιόδου για την απελευθέρωση των φορτηγών και βυτιοφόρων από την 1η Ιανουαρίου του 2012, δηλαδή ενάμιση χρόνο νωρίτερα σε σχέση με τα όσα προέβλεπε ο νόμος του Δημήτρη Ρέππα, ανακοίνωσε πριν από λίγο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ραγκούσης στην συνάντηση που είχε με το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Μεταφορών (Π.Σ.Χ.Ε.Μ.)

   Από ό,τι έγινε γνωστό, μετά το τέλος της συνάντησης, ο κ. Ραγκούσης ενημέρωσε τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων ότι το διοικητικό τέλος για απόκτηση άδειας θα ανέρχεται στα 1.500 ευρώ -έναντι ποσού που μπορεί να φτάνει ακόμη και τα 300.000 σήμερα- και επιπλέον ότι καταργούνται οι διακρίσεις στην έδρα, δηλαδή οι διακρίσεις μεταξύ διεθνών και εθνικών μεταφορών.
Επίσης και στην περίπτωση των φορτηγών και των βυτιοφόρων θα ισχύει το αμεταβίβαστο της άδειας, δηλαδή αυτή θα πρέπει επιστρέφεται στο κράτος και δεν θα μπορεί να μεταβιβάζεται ή να πωλείται.
   Σύμφωνα με τις αρχικές ρυθμίσεις που προέβλεπαν μεταβατική περίοδο, θα υπήρχε σταδιακή απομείωση της εισφοράς κατά 30% την 1/1/2011, κατά 35% τον Ιανουάριο του 2012 και κατά 35% το 2013, ώστε το αντίτιμο να είναι πλέον μηδενικό, ενώ από την 1η Ιουλίου 2013 δεν θα υπήρχε καθόλου εισφορά για την είσοδο κάποιου στο επάγγελμα, παρά μόνο διοικητικά τέλη. Έτσι, με την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος ουσιαστικά εκμηδενίζεται η άυλη αξία των αδειών.
   Από την πλευρά τους, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές εξέφρασαν την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεσή τους στις νέες ρυθμίσεις που τους ανακοίνωσε ο κ. Ραγκούσης, ενώ αύριο συνεδριάζει εκτάκτως το ΔΣ του συνδικάτου, προκειμένου να αποφασίσουν για τη στάση που θα τηρήσουν, αν και η τάση που επικρατεί είναι να κατέλθουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.
   Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης υποστηρίζουν, ότι δεν προλαβαίνουν μέχρι τέλος του χρόνου να ιδρύσουν εταιρείες, καθώς ένας μεγάλος αριθμός των οχημάτων που διαθέτουν, είτε έχουν αγοραστεί με δάνειο, οπότε είναι δεσμευμένα, είτε είναι με λίζινγκ, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να μεταβιβαστούν σε εταιρείες.

Πηγή: http://www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...