Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ- Γεώργιος Καραϊσκάκης: «Όταν γυρίσω θα τους ..μήσω»! (Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011)

ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ:
Άκου ρε γιε της καλογριάς
ο φίλος σου είμαι ο Πανουργιάς
ο φίλος σου είμαι ο Πανουργιάς
και το δεξί σου χέρι
και εκείνος που καλύτερα απ’ ολουνούς σε ξέρει
λένε πως παίζεις με χανουμάκια
με τουρκοπούλες και καλογριές

και αραδιάζουνε βρισιές
πως μπαινοβγαίνεις στους μαχαλάδες
με δερβισάδες στήνεις χορό
και με ρωτάν τι να τους πω;

Λένε πως έχεις αλισβερίσι
με αλι πασάδες κάνεις χωριό
και σε ρωτάω τι να τους πω;
και σε ρωτάω τι να τους πω;

Πες τους ρε φίλε Πανουργιά
έχω εις τον πούτσον μου βιολιά
ορέ έχω εις τον πούτσον μου βιολιά
έχω και τουμπερλέκια
κι όπως γουστάρω τα βαρώ
και σπάω τα ζεμπερέκια
όταν γυρίσω θα τους γαμήσω
και αν αργήσω δως τους κι αυτό
είναι τ’ αρχίδια μου τα δυο

Όπως τα λέω να τους τα γράψεις
Όπως τα λέω να τους τα πεις
Καραϊσκάκης σεβνταλής
Όπως τα λέω να τους τα γράψεις
οπως τα λέω να τους τα πεις
Καραϊσκάκης σεβνταλής
Καραϊσκάκης μπεσαλής
Καραϊσκάκης, γεια χαρά

Γεια σου ρε Γέρο του Μοριά
γεια σου ρε Γέρο του Μοριά
και γεια ‘που σ’ αγαπάνε
κι αυτούς που δεν λυγίζουνε
και που δεν προσκυνάνε

Λένε για μένα τα καρακόλια
άκου τι λένε να μη γαμη…
Μίλα και συ ρε Θοδωρή
Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις
όπως τα λέμε να τους τα πεις
Καραϊσκάκης ,Θοδωρής
Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις
όπως τα λέμε να τους τα πεις
Κολοκοτρώνης και Γιωργής
Καραϊσκάκης , Θοδωρής

Γεια σου ρε Ανδρούτσο ,γεια χαρά
Γεια σας παιδιά μου αητόπουλα
γεια σας παιδιά μου αητόπουλα
που έχετε αητό πατέρα
κι οποίος δεν εκατάλαβε
τότε ας μας κάνει αέρα
Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις
όπως τα λέμε να τους τα πεις
Ανδρούτσος ,Γιώργης ,Θοδωρής

Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω
Έτσι μου είπαν λόγω τιμής
Ανδρούτσος ,Γιώργης ,Θοδωρής
Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω
έτσι μου είπαν λόγω τιμής
Μαζί τους είμαστε κι εμείς
Μαζί σας είμαστε κι εμείς


Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...