Οξύτατη επίθεση στον υπουργό Υποδομών εξαπολύει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών, Θύμιος Λυμπερόπουλος, καταγγέλλοντας μεθοδεύσεις για το ξεπούλημα των ταξί σε καρτέλ της αγοράς.
Προχωρά, μάλιστα, ένα βήμα πιο πέρα, αναφέροντας ότι ο Γ. Ραγκούσης εκπροσωπεί οικονομικά συμφέροντα, ενώ
αναφέρεται με ονόματα στους υποψήφιους αγοραστές χιλιάδων αδειών ταξί ανά την Ελλάδα. Σημειώνει ωστόσο ότι ο υπουργός «δεν θα τολμήσει να ψηφίσει το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί», ενώ ξεκαθαρίζει πως βάσει της ισχύουσας κοινοτικής οδηγίας τα ταξί, οι αστικές συγκοινωνίες και τα ασθενοφόρα εξαιρούνται της απελευθέρωσης. Το κείμενο της συνέντευξης έχει ως εξής:
-Ποιος είναι, κατά την κρίση σας, ο πραγματικός σκοπός της κυβέρνησης στον μεταφορικό κλάδο;
Η κυβέρνηση, και ιδιαίτερα ο Ραγκούσης, έχει βάλει σκοπό να διαλύσει τη μικρομεσαία τάξη των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών με σκοπό να τις ξεπουλήσει στα συμφέροντα για να φτιάξουν καρτέλ. Θέλει να έχει τη στήριξη αυτών των καρτέλ για να παίξει κάποιο ρόλο στο ΠΑΣΟΚ, στη μετά Παπανδρέου εποχή. Κι επειδή ακριβώς δεν έχει καμία πολιτική δύναμη, πιστεύει ότι μπορεί με την οικονομική δύναμη να αποκτήσει κάποιον ισχυρό λόγο.
-Έχουν ονοματεπώνυμο τα καρτέλ;
Χρόνια τώρα οι μεγαλοεπιχειρηματίες προσπαθούν να βάλουν στο χέρι το ειδικό μεταφορικό έργο, δηλαδή τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, τα ξενοδοχεία και τους τουριστικούς προορισμούς. Ένας από αυτούς είναι σίγουρα ο κ. Βασιλάκης της Aegean που ήδη κάνει λαθραία αυτό το έργο, επίσης ο κ. Ανδρεάδης με τα ξενοδοχεία ΣΑΝΗ που προσφέρει καλές υπηρεσίες με τους μαθητευόμενους ανασφάλιστους που του «έδωσε» ο κ. Λοβέρδος. Λέγεται, επίσης, ότι και ο κ. Βγενόπουλος ενδιαφέρεται να πάρει χιλιάδες άδειες ταξί προκειμένου να κάνει αποκλειστικές συμβάσεις με τα αεροδρόμια της χώρας για να μεταφέρει τους επιβάτες των αεροπορικών του γραμμών και εκατομμύρια ακόμη επιβάτες των αερομεταφορών.
-Εκτός, όμως, από την κυβέρνηση, έχετε βάλει απέναντί σας και τη Γερμανία, καθώς η καγκελάριος Μέρκελ ζητεί ευθέως να απελευθερωθεί το επάγγελμά σας...
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει συγκεκριμένη οδηγία για τα ταξί, τις αστικές συγκοινωνίες και τα ασθενοφόρα. Πρόκειται για την οδηγία 123 που ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με τον νόμο 3844/23-5-2010, η οποία ορίζει ρητά ότι εξαιρούνται της απελευθέρωσης τα τρία συγκεκριμένα επαγγέλματα. Η κ. Μέρκελ πιθανόν να μη γνωρίζει τη συγκεκριμένη νότα της Ε.Ε. αλλά φυσικά οι ειδικοί σύμβουλοί της το γνωρίζουν. Έτσι, άλλωστε, λειτουργούν και στη Γερμανία τα ταξί, 1 άδεια ανά 1.000 κατοίκους. Εδώ ήδη το ανάλογο ποσοστό είναι 3-4 άδειες ανά 1.000 κατοίκους ή 7, όπως συμβαίνει στην Αμφιλοχία και σε άλλες περιοχές της περιφέρειας. Είναι έγκλημα για την κοινωνία να κυκλοφορούν τόσα πολλά επαγγελματικά οχήματα μέσα σε μια πόλη, όπως εγκληματικό είναι και για το περιβάλλον.
-Τελικά, θα το ψηφίσει το νομοσχέδιο ο κ. Ραγκούσης;
Εγώ νομίζω ότι δεν θα το φέρει, γιατί είναι μεγάλη η αντίδραση των σωστά σκεπτόμενων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και φυσικά όλων των υπόλοιπων μελών του Κοινοβουλίου. Δεν θα τολμήσει. Αν πάλι επιχειρήσει να αιφνιδιάσει, ο στρατός ο δικός μας είναι τόσο έτοιμος που αρκεί μια σπίθα για να φουντώσει πυρκαγιά.
-Υπάρχει σημείο επαφής με το υπουργείο;
Μιλάμε με τον γενικό γραμματέα και μάλιστα είχαμε συνάντηση μαζί του. Ο Ραγκούσης δεν ξέρω γιατί δεν θέλει. Λέει ότι φοβάται, ότι κινδυνεύει η ζωή του και κάτι τέτοια περίεργα πράγματα. Όπως διάβασα πρόσφατα, ανέφερε σε βουλευτές του κόμματός του ότι κάποιοι τον απειλούν. Γιατί δεν λέει ποιος τον απειλεί; Εμείς την πολιτική του εξόντωση ζητήσαμε, όχι τη φυσική. Δεν είμαστε τρομοκράτες, αντίθετα τρομοκρατική είναι η πολιτική που ασκεί εκείνος σε βάρος της κοινωνίας.
-Πώς κρίνετε τη στάση της Ν.Δ.;
Από τον Σαμαρά, από τον αρμόδιο τομεάρχη Μιχάλη Παπαδόπουλο και από τους περισσότερους βουλευτές δεν έχουμε κανένα παράπονο. Υπάρχουν όμως και ορισμένοι από το «σύστημα» που εναντιώνονται σε μας. Πάρτε παράδειγμα τον γραμματέα της Ν.Δ., Α. Λυκουρέντζο, που κάποια στιγμή επεχείρησε να με ταυτίσει με τον Φωτόπουλο της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ. Άλλοι, από τον κύκλο του Σαμαρά, διοχετεύουν ψευδείς πληροφορίες ότι δήθεν δεν δέχεται να με συναντήσει ο πρόεδρος της Ν.Δ.
-Ισχύει ότι θα πολιτευθείτε με τη Νέα Δημοκρατία στις επόμενες εκλογές;
Ούτε έχω επιδιώξει, ούτε ζήτησα ποτέ να πολιτευτώ στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι ενεργά με το συνδικαλιστικό κίνημα. Σκοπός μου είναι να προωθώ τα συμφέροντα του κλάδου μου κι ούτε με ενδιαφέρει η πολιτική.
-Γιατί τέτοια ένταση στις σχέσεις σας με την Ντόρα Μπακογιάννη;
Με την κ. Μπακογιάννη μας «συνδέουν» χρόνιες αντιπαλότητες. Εγώ υπήρξα προσωπικός φίλος με τον αείμνηστο Παύλο Μπακογιάννη, ο οποίος είχε πολύ διαφορετικές πολιτικές απόψεις από την Ντόρα, γι' αυτό και μπόρεσε να ενώσει αντίθετες πολιτικές δυνάμεις για το καλό της Ελλάδας. Εγώ είμαι από 14 ετών στο μεροκάματο και ο πατέρας μου ήταν οικοδόμος. Η κ. Μπακογιάννη δεν έχει κολλήσει ούτε ένα ένσημο, είναι κόρη ενός εκ των πλουσιότερων πολιτικών της Ευρώπης κι επομένως δεν είναι ικανή να κρίνει ούτε μένα, ούτε την κοινωνική ομάδα που υπερασπίζομαι. Δεν αξίζει να της απαντήσω, γιατί έχει πέσει πολύ χαμηλά.
-Γιατί αφήνετε υπονοούμενα για σχέσεις εξάρτησης με συντεχνίες και συμφέροντα στον κλάδο των μεταφορών;
Δεν γνωρίζω να έχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για συμμετοχή της σε εταιρείες ταξί. Θα το ψάξω και θα σας πω. Για τα φορτηγά, πάντως, φημολογείται έντονα ότι ενδιαφερόταν για κάποια μεγάλη επιχείρηση εμπορίας καυσίμων που γενικώς έχει σχέση με την οικογένεια Μητσοτάκη.
Νέες δυνάμεις από τα σπλάχνα της κοινωνίας
-Τι είναι το κοινωνικό φόρουμ που ετοιμάζετε;
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία με τη συμμετοχή τριάντα κοινωνικών φορέων και επαγγελματικών ομάδων που σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να εναντιωθούμε στην πολιτική της κυβέρνησης. Βλέπουμε ότι υπάρχει έλλειμμα πολιτικής αντίδρασης και ενώνουμε τις φωνές μας...
-Πάντως εκτός από τη δική σας επαγγελματική ομάδα και τους εργαζόμενους στα μέσα μεταφοράς, οι απεργίες μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει ομολογουμένως αυτή τη μορφή της κοινωνικής εξέγερσης που, όπως λέτε, απαιτείται για την ανατροπή της υπάρχουσας κατάστασης...
-Αυτό ακριβώς προσπαθούμε τώρα, γιατί εμείς παίρνουμε «γραμμή» από την κοινωνία. Ο δικός μας κλάδος έχει γίνει ο πιο συμπαθής πλέον στο κοινωνικό σύνολο και οι πολίτες ζητούν να συνεχίσουμε τον αγώνα μας, λέγοντας ότι είμαστε η ελπίδα τους απέναντι σε αυτή την πολιτική της κυβέρνησης. Πρέπει να έχουμε μαζικοποίηση για να δουν οι τροϊκανοί, η κυβέρνηση και οι διεθνείς τοκογλύφοι. Καλύτερα να πτωχεύσει το σύστημα για να αναγεννηθεί η Ελλάδα από τις στάχτες της. Η κοινωνία δεν μπορεί να αντέξει άλλο την κατοχή της τρόικας.
-Τι προβλέπετε να γίνει, κ. Λυμπερόπουλε;
-Αν δεν ξυπνήσουν οι υγιείς δυνάμεις του κοινωνικού φιλελευθερισμού για να ενσωματωθούν στο ρεύμα που αναπτύσσεται, θα ξεπεταχτούν νέες δυνάμεις μέσα από την κοινωνία.
Πηγή:
Προχωρά, μάλιστα, ένα βήμα πιο πέρα, αναφέροντας ότι ο Γ. Ραγκούσης εκπροσωπεί οικονομικά συμφέροντα, ενώ
αναφέρεται με ονόματα στους υποψήφιους αγοραστές χιλιάδων αδειών ταξί ανά την Ελλάδα. Σημειώνει ωστόσο ότι ο υπουργός «δεν θα τολμήσει να ψηφίσει το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί», ενώ ξεκαθαρίζει πως βάσει της ισχύουσας κοινοτικής οδηγίας τα ταξί, οι αστικές συγκοινωνίες και τα ασθενοφόρα εξαιρούνται της απελευθέρωσης. Το κείμενο της συνέντευξης έχει ως εξής:
-Ποιος είναι, κατά την κρίση σας, ο πραγματικός σκοπός της κυβέρνησης στον μεταφορικό κλάδο;
Η κυβέρνηση, και ιδιαίτερα ο Ραγκούσης, έχει βάλει σκοπό να διαλύσει τη μικρομεσαία τάξη των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών με σκοπό να τις ξεπουλήσει στα συμφέροντα για να φτιάξουν καρτέλ. Θέλει να έχει τη στήριξη αυτών των καρτέλ για να παίξει κάποιο ρόλο στο ΠΑΣΟΚ, στη μετά Παπανδρέου εποχή. Κι επειδή ακριβώς δεν έχει καμία πολιτική δύναμη, πιστεύει ότι μπορεί με την οικονομική δύναμη να αποκτήσει κάποιον ισχυρό λόγο.
-Έχουν ονοματεπώνυμο τα καρτέλ;
Χρόνια τώρα οι μεγαλοεπιχειρηματίες προσπαθούν να βάλουν στο χέρι το ειδικό μεταφορικό έργο, δηλαδή τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, τα ξενοδοχεία και τους τουριστικούς προορισμούς. Ένας από αυτούς είναι σίγουρα ο κ. Βασιλάκης της Aegean που ήδη κάνει λαθραία αυτό το έργο, επίσης ο κ. Ανδρεάδης με τα ξενοδοχεία ΣΑΝΗ που προσφέρει καλές υπηρεσίες με τους μαθητευόμενους ανασφάλιστους που του «έδωσε» ο κ. Λοβέρδος. Λέγεται, επίσης, ότι και ο κ. Βγενόπουλος ενδιαφέρεται να πάρει χιλιάδες άδειες ταξί προκειμένου να κάνει αποκλειστικές συμβάσεις με τα αεροδρόμια της χώρας για να μεταφέρει τους επιβάτες των αεροπορικών του γραμμών και εκατομμύρια ακόμη επιβάτες των αερομεταφορών.
-Εκτός, όμως, από την κυβέρνηση, έχετε βάλει απέναντί σας και τη Γερμανία, καθώς η καγκελάριος Μέρκελ ζητεί ευθέως να απελευθερωθεί το επάγγελμά σας...
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει συγκεκριμένη οδηγία για τα ταξί, τις αστικές συγκοινωνίες και τα ασθενοφόρα. Πρόκειται για την οδηγία 123 που ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με τον νόμο 3844/23-5-2010, η οποία ορίζει ρητά ότι εξαιρούνται της απελευθέρωσης τα τρία συγκεκριμένα επαγγέλματα. Η κ. Μέρκελ πιθανόν να μη γνωρίζει τη συγκεκριμένη νότα της Ε.Ε. αλλά φυσικά οι ειδικοί σύμβουλοί της το γνωρίζουν. Έτσι, άλλωστε, λειτουργούν και στη Γερμανία τα ταξί, 1 άδεια ανά 1.000 κατοίκους. Εδώ ήδη το ανάλογο ποσοστό είναι 3-4 άδειες ανά 1.000 κατοίκους ή 7, όπως συμβαίνει στην Αμφιλοχία και σε άλλες περιοχές της περιφέρειας. Είναι έγκλημα για την κοινωνία να κυκλοφορούν τόσα πολλά επαγγελματικά οχήματα μέσα σε μια πόλη, όπως εγκληματικό είναι και για το περιβάλλον.
-Τελικά, θα το ψηφίσει το νομοσχέδιο ο κ. Ραγκούσης;
Εγώ νομίζω ότι δεν θα το φέρει, γιατί είναι μεγάλη η αντίδραση των σωστά σκεπτόμενων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και φυσικά όλων των υπόλοιπων μελών του Κοινοβουλίου. Δεν θα τολμήσει. Αν πάλι επιχειρήσει να αιφνιδιάσει, ο στρατός ο δικός μας είναι τόσο έτοιμος που αρκεί μια σπίθα για να φουντώσει πυρκαγιά.
-Υπάρχει σημείο επαφής με το υπουργείο;
Μιλάμε με τον γενικό γραμματέα και μάλιστα είχαμε συνάντηση μαζί του. Ο Ραγκούσης δεν ξέρω γιατί δεν θέλει. Λέει ότι φοβάται, ότι κινδυνεύει η ζωή του και κάτι τέτοια περίεργα πράγματα. Όπως διάβασα πρόσφατα, ανέφερε σε βουλευτές του κόμματός του ότι κάποιοι τον απειλούν. Γιατί δεν λέει ποιος τον απειλεί; Εμείς την πολιτική του εξόντωση ζητήσαμε, όχι τη φυσική. Δεν είμαστε τρομοκράτες, αντίθετα τρομοκρατική είναι η πολιτική που ασκεί εκείνος σε βάρος της κοινωνίας.
-Πώς κρίνετε τη στάση της Ν.Δ.;
Από τον Σαμαρά, από τον αρμόδιο τομεάρχη Μιχάλη Παπαδόπουλο και από τους περισσότερους βουλευτές δεν έχουμε κανένα παράπονο. Υπάρχουν όμως και ορισμένοι από το «σύστημα» που εναντιώνονται σε μας. Πάρτε παράδειγμα τον γραμματέα της Ν.Δ., Α. Λυκουρέντζο, που κάποια στιγμή επεχείρησε να με ταυτίσει με τον Φωτόπουλο της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ. Άλλοι, από τον κύκλο του Σαμαρά, διοχετεύουν ψευδείς πληροφορίες ότι δήθεν δεν δέχεται να με συναντήσει ο πρόεδρος της Ν.Δ.
-Ισχύει ότι θα πολιτευθείτε με τη Νέα Δημοκρατία στις επόμενες εκλογές;
Ούτε έχω επιδιώξει, ούτε ζήτησα ποτέ να πολιτευτώ στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι ενεργά με το συνδικαλιστικό κίνημα. Σκοπός μου είναι να προωθώ τα συμφέροντα του κλάδου μου κι ούτε με ενδιαφέρει η πολιτική.
-Γιατί τέτοια ένταση στις σχέσεις σας με την Ντόρα Μπακογιάννη;
Με την κ. Μπακογιάννη μας «συνδέουν» χρόνιες αντιπαλότητες. Εγώ υπήρξα προσωπικός φίλος με τον αείμνηστο Παύλο Μπακογιάννη, ο οποίος είχε πολύ διαφορετικές πολιτικές απόψεις από την Ντόρα, γι' αυτό και μπόρεσε να ενώσει αντίθετες πολιτικές δυνάμεις για το καλό της Ελλάδας. Εγώ είμαι από 14 ετών στο μεροκάματο και ο πατέρας μου ήταν οικοδόμος. Η κ. Μπακογιάννη δεν έχει κολλήσει ούτε ένα ένσημο, είναι κόρη ενός εκ των πλουσιότερων πολιτικών της Ευρώπης κι επομένως δεν είναι ικανή να κρίνει ούτε μένα, ούτε την κοινωνική ομάδα που υπερασπίζομαι. Δεν αξίζει να της απαντήσω, γιατί έχει πέσει πολύ χαμηλά.
-Γιατί αφήνετε υπονοούμενα για σχέσεις εξάρτησης με συντεχνίες και συμφέροντα στον κλάδο των μεταφορών;
Δεν γνωρίζω να έχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για συμμετοχή της σε εταιρείες ταξί. Θα το ψάξω και θα σας πω. Για τα φορτηγά, πάντως, φημολογείται έντονα ότι ενδιαφερόταν για κάποια μεγάλη επιχείρηση εμπορίας καυσίμων που γενικώς έχει σχέση με την οικογένεια Μητσοτάκη.
Νέες δυνάμεις από τα σπλάχνα της κοινωνίας
-Τι είναι το κοινωνικό φόρουμ που ετοιμάζετε;
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία με τη συμμετοχή τριάντα κοινωνικών φορέων και επαγγελματικών ομάδων που σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να εναντιωθούμε στην πολιτική της κυβέρνησης. Βλέπουμε ότι υπάρχει έλλειμμα πολιτικής αντίδρασης και ενώνουμε τις φωνές μας...
-Πάντως εκτός από τη δική σας επαγγελματική ομάδα και τους εργαζόμενους στα μέσα μεταφοράς, οι απεργίες μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει ομολογουμένως αυτή τη μορφή της κοινωνικής εξέγερσης που, όπως λέτε, απαιτείται για την ανατροπή της υπάρχουσας κατάστασης...
-Αυτό ακριβώς προσπαθούμε τώρα, γιατί εμείς παίρνουμε «γραμμή» από την κοινωνία. Ο δικός μας κλάδος έχει γίνει ο πιο συμπαθής πλέον στο κοινωνικό σύνολο και οι πολίτες ζητούν να συνεχίσουμε τον αγώνα μας, λέγοντας ότι είμαστε η ελπίδα τους απέναντι σε αυτή την πολιτική της κυβέρνησης. Πρέπει να έχουμε μαζικοποίηση για να δουν οι τροϊκανοί, η κυβέρνηση και οι διεθνείς τοκογλύφοι. Καλύτερα να πτωχεύσει το σύστημα για να αναγεννηθεί η Ελλάδα από τις στάχτες της. Η κοινωνία δεν μπορεί να αντέξει άλλο την κατοχή της τρόικας.
-Τι προβλέπετε να γίνει, κ. Λυμπερόπουλε;
-Αν δεν ξυπνήσουν οι υγιείς δυνάμεις του κοινωνικού φιλελευθερισμού για να ενσωματωθούν στο ρεύμα που αναπτύσσεται, θα ξεπεταχτούν νέες δυνάμεις μέσα από την κοινωνία.
Πηγή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...