Τα ταξί σε όλο τον κόσμο έχουν καθορισμένο χρώμα, για να είναι εύκολο να ξεχωρίζουν και αυτό είναι το κίτρι
νο!
Το κίτρινο χρώμα λοιπόν, επιλέχθηκε για να είναι τα ταξί πιο εύκολα ορατά στους επιβάτες. Φαίνεται όμως ότι το χρώμα αυτό αποτρέπει και τις συγκρούσεις με άλλα αυτοκίνητα, όπως αποκαλύπτει μεγάλη μελέτη στους δρόμους της Σιγκαπούρης.
Μάλιστα, οι ερευνητές τονίζουν ότι το κίτρινο τραβά πιο εύκολα την προσοχή, ειδικά τη νύχτα, και δίνει έτσι στους άλλους οδηγούς περισσότερο χρόνο να αντιδράσουν και να αποφύγουν τα ατυχήματα.
Η Σιγκαπούρη μάλιστα, μια πόλη με δύο ειδών ταξί -τα μπλε και τα κίτρινα- συνέκρινε τα ποσοστά ατυχημάτων μεταξύ τους. Τα κίτρινα ταξί είχαν 5% λιγότερες πιθανότητες να χτυπηθούν στο οπίσθιο μέρος τους κατά τη διάρκεια της ημέρας και 19% λιγότερες πιθανότητες κατά τη διάρκεια της νύχτας. Εάν η Σιγκαπούρη είχε μόνο κίτρινα ταξί, υπολογίζεται ότι θα είχαν δαπανηθεί 1,4 εκ. δολάρια λιγότερα κάθε έτος σε ζημιές από ατυχήματα στους δρόμους.
Στην παλιά Αθήνα τα ταξί της εποχής ήταν οι άμαξες με ένα ή δύο άλογα μέχρι που τα μηχανοκίνητα ταξί έκαναν την εμφάνισή τους. Οι νεότεροι αμαξάδες έγιναν οι πρώτοι ταξιτζήδες της πόλης! Στο λεκανοπέδιο Αττικής το 1981, με υπουργική απόφαση, τα οχήματα ταξί ξεκίνησαν να βάφονται σταδιακά με κίτρινο χρώμα από γκρίζα που ήταν πριν. Από το 1983 ολοκληρώθηκε η αλλαγή σε όλα τα οχήματα.
νο!
Το κίτρινο χρώμα λοιπόν, επιλέχθηκε για να είναι τα ταξί πιο εύκολα ορατά στους επιβάτες. Φαίνεται όμως ότι το χρώμα αυτό αποτρέπει και τις συγκρούσεις με άλλα αυτοκίνητα, όπως αποκαλύπτει μεγάλη μελέτη στους δρόμους της Σιγκαπούρης.
Μάλιστα, οι ερευνητές τονίζουν ότι το κίτρινο τραβά πιο εύκολα την προσοχή, ειδικά τη νύχτα, και δίνει έτσι στους άλλους οδηγούς περισσότερο χρόνο να αντιδράσουν και να αποφύγουν τα ατυχήματα.
Η Σιγκαπούρη μάλιστα, μια πόλη με δύο ειδών ταξί -τα μπλε και τα κίτρινα- συνέκρινε τα ποσοστά ατυχημάτων μεταξύ τους. Τα κίτρινα ταξί είχαν 5% λιγότερες πιθανότητες να χτυπηθούν στο οπίσθιο μέρος τους κατά τη διάρκεια της ημέρας και 19% λιγότερες πιθανότητες κατά τη διάρκεια της νύχτας. Εάν η Σιγκαπούρη είχε μόνο κίτρινα ταξί, υπολογίζεται ότι θα είχαν δαπανηθεί 1,4 εκ. δολάρια λιγότερα κάθε έτος σε ζημιές από ατυχήματα στους δρόμους.
Στην παλιά Αθήνα τα ταξί της εποχής ήταν οι άμαξες με ένα ή δύο άλογα μέχρι που τα μηχανοκίνητα ταξί έκαναν την εμφάνισή τους. Οι νεότεροι αμαξάδες έγιναν οι πρώτοι ταξιτζήδες της πόλης! Στο λεκανοπέδιο Αττικής το 1981, με υπουργική απόφαση, τα οχήματα ταξί ξεκίνησαν να βάφονται σταδιακά με κίτρινο χρώμα από γκρίζα που ήταν πριν. Από το 1983 ολοκληρώθηκε η αλλαγή σε όλα τα οχήματα.
ΠΗΓΗ: https://www.pentapostagma.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...