Ποια πιάτσα καταργείται - Τελική λύση για να σταματήσουν οι ουρές των ταξί
στις λεωφορειολωρίδες, με ανακοίνωσ
η των νέων εσοχών για τα ταξί στην πόλη
Οριστική λύση στο θέμα που ταλαιπωρεί όλη τη Θεσσαλονίκη με τις πιάτσες των ταξί επιχειρούν να δώσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς συνεργαζόμενοι, έπειτα από πολλά πλέον χρόνια, στα οποία η κατάσταση έχει επιδεινωθεί δραματικά.
Η εικόνα στις πιάτσες των ταξί στους κεντρικούς δρόμους της πόλης είναι γνώριμη σε όλους. Μεγάλες ουρές από τότε που ξέσπασε η οικονομική κρίση, σε συνδυασμό και με τον περιορισμό των εσοχών στην Εγνατία λόγω έργων του μετρό, αποκλείουν λωρίδες κυκλοφορίας και δημιουργούν μποτιλιαρίσματα, περιορισμούς στην κυκλοφορία και εκνευρισμό.
Η κουβέντα για τις πιάτσες των ταξί στην πόλη εξελίσσεται εδώ και πολλά χρόνια. Ένας ακόμη παράγοντας που επιδείνωσε το πρόβλημα ήταν και η πεζοδρόμηση του πρώτου τμήματος της Αγ. Σοφίας, καθώς στέρησε θέσεις από τα ταξί και οι προβλέψεις για τη δημιουργία πιάτσας στην Κ. Ντηλ, σε συνδυασμό με την αλλαγή φοράς του συγκεκριμένου δρόμου, δεν προχώρησε ακόμη, όπως και άλλες ρυθμίσεις για να επουλωθούν οι πληγές στην κίνηση από την πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας. Και έρχεται πλέον και η νέα πεζοδρόμηση του επόμενου τμήματος από την Τσιμισκή προς τη λεωφόρο Νίκης...
Στο μεσοδιάστημα πάντως έγιναν αρκετές βελτιώσεις σε πιάτσες, δημιουργήθηκαν εσοχές και επιχειρήθηκε να δοθεί μια λύση. Τα... σαλιγκάρια των ταξί όμως στους κεντρικούς δρόμους δεν σταμάτησαν.
Επίσης, τα σχέδια περί δημιουργίας «δεξαμενών» ταξί πέριξ του κέντρου της πόλης εγκαταλείφθηκαν, καθώς κρίθηκε ότι δεν μπορούν να βρεθούν κατάλληλοι χώροι (παρότι είχαν προταθεί) για να λειτουργήσει ένα τέτοιο μέτρο αναμονής των ταξί εκτός δρόμων και πλήρωσης των εσοχών μόνον όποτε αδειάζει θέση. Το μέτρο λειτουργεί ικανοποιητικά στο αεροδρόμιο, όμως όπως υποστηρίζουν οι επικεφαλής των ταξί, εκεί λειτουργεί επειδή υπάρχει άμεση επαφή με την πιάτσα των ταξί.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος, Θανάσης Παππάς, τόνισε ότι «σήμερα δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα με την παράνομη στάθμευση των ταξί σε πολλά σημεία του κέντρου. Τα σαλιγκάρια σε Τσιμισκή, Εγνατία και άλλους δρόμους είναι χαρακτηριστικά. Αυτό πρέπει να σταματήσει».
Σήμερα είναι σε εξέλιξη ένα νέο σχέδιο από τον δήμο Θεσσαλονίκης για τις πιάτσες των ταξί κυρίως στο κέντρο της πόλης. Ήδη έγινε μια πρώτη συνάντηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων και θα γίνει ακόμη μία τελική στο τέλος του Αυγούστου, προκειμένου να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις, εν όψει και των αλλαγών που επιφέρει η νέα πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας.
«Ικανοποιήσαμε μια σειρά από τα αιτήματα του σωματείου των ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης. Κάναμε αναχωροθετήσεις εσοχών, δημιουργήσαμε κάποιες πιάτσες, βελτιώσαμε τις συνθήκες στις στάσεις, όπως στην πλατεία Στ. Καραμανλή, στο Λευκό Πύργο..., βελτιώσαμε στοιχεία του αστικού περιβάλλοντος που δημιουργούσαν εμπόδια, δημιουργήσαμε νέους χώρους πίσω από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό και στο εμπορικό κέντρο One Salonica κ.α. Πλέον πρέπει να φύγουν σταδιακά τα ταξί από την Αγ. Σοφίας κάτω από την Τσιμισκή και τη Μητροπόλεως, διότι εκεί θα καταργηθεί η πιάτσα και να δούμε πώς θα διαχειριστούμε όλοι μαζί σε συνεργασία τα νέα δεδομένα που θα δημιουργηθούν βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη σημερινή εικόνα. Υπάρχουν και κάποια νέα αιτήματα, που θα μπουν όλα στο τραπέζι και θα συνεννοηθούμε στο αμέσως επόμενο διάστημα», επισήμανε ο κ. Παππάς.
Το σύνολο των αιτημάτων των ιδιοκτητών ταξί πλέον επεξεργάζονται από τις δημοτικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες του ΟΣΕΘ, ώστε στη σύσκεψη στα τέλη Αυγούστου, παρουσία και της Τροχαίας να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις και να βρεθεί ένας λειτουργικός τρόπος για να εξυπηρετούνται και τα ταξί και η κυκλοφορία στην πόλη. «Η λύση θα είναι συλλογική και με συνεννόηση», διευκρινίζει ο κ. Παππάς.
«Κι εμείς περιμένουμε το νέο σχέδιο για τις πιάτσες. Είμαστε σε συνεννόηση και η τελική λύση πλέον είναι πολύ κοντά, μετά τη σύσκεψη του Αυγούστου. Εμείς υποδείξαμε συγκεκριμένα σημεία για να δημιουργηθούν πιάτσες στο κέντρο, ώστε να απελευθερωθούν πλέον όλες οι λεωφορειολωρίδες από τα ταξί και θεωρούμε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε μια πολύ καλύτερη εικόνα, χωρίς ουρές και σαλιγκάρια», δήλωσε ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης.
Σε ό,τι αφορά στην πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας, οι ιδιοκτήτες ταξί γνωρίζουν ότι η συγκεκριμένη (και πολύ δημοφιλής) πιάτσα θα καταργηθεί, όμως θεωρούν ότι λύση υπάρχει και δεν θα επιβαρυνθεί η κυκλοφορία της πόλης περαιτέρω.
Πηγή: http://www.voria.gr/article/thessaloniki-teli-avgoustou-i-lisi-me-tis-piatses-ton-taxi-sto-kentro
η των νέων εσοχών για τα ταξί στην πόλη
Οριστική λύση στο θέμα που ταλαιπωρεί όλη τη Θεσσαλονίκη με τις πιάτσες των ταξί επιχειρούν να δώσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς συνεργαζόμενοι, έπειτα από πολλά πλέον χρόνια, στα οποία η κατάσταση έχει επιδεινωθεί δραματικά.
Η εικόνα στις πιάτσες των ταξί στους κεντρικούς δρόμους της πόλης είναι γνώριμη σε όλους. Μεγάλες ουρές από τότε που ξέσπασε η οικονομική κρίση, σε συνδυασμό και με τον περιορισμό των εσοχών στην Εγνατία λόγω έργων του μετρό, αποκλείουν λωρίδες κυκλοφορίας και δημιουργούν μποτιλιαρίσματα, περιορισμούς στην κυκλοφορία και εκνευρισμό.
Η κουβέντα για τις πιάτσες των ταξί στην πόλη εξελίσσεται εδώ και πολλά χρόνια. Ένας ακόμη παράγοντας που επιδείνωσε το πρόβλημα ήταν και η πεζοδρόμηση του πρώτου τμήματος της Αγ. Σοφίας, καθώς στέρησε θέσεις από τα ταξί και οι προβλέψεις για τη δημιουργία πιάτσας στην Κ. Ντηλ, σε συνδυασμό με την αλλαγή φοράς του συγκεκριμένου δρόμου, δεν προχώρησε ακόμη, όπως και άλλες ρυθμίσεις για να επουλωθούν οι πληγές στην κίνηση από την πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας. Και έρχεται πλέον και η νέα πεζοδρόμηση του επόμενου τμήματος από την Τσιμισκή προς τη λεωφόρο Νίκης...
Στο μεσοδιάστημα πάντως έγιναν αρκετές βελτιώσεις σε πιάτσες, δημιουργήθηκαν εσοχές και επιχειρήθηκε να δοθεί μια λύση. Τα... σαλιγκάρια των ταξί όμως στους κεντρικούς δρόμους δεν σταμάτησαν.
Επίσης, τα σχέδια περί δημιουργίας «δεξαμενών» ταξί πέριξ του κέντρου της πόλης εγκαταλείφθηκαν, καθώς κρίθηκε ότι δεν μπορούν να βρεθούν κατάλληλοι χώροι (παρότι είχαν προταθεί) για να λειτουργήσει ένα τέτοιο μέτρο αναμονής των ταξί εκτός δρόμων και πλήρωσης των εσοχών μόνον όποτε αδειάζει θέση. Το μέτρο λειτουργεί ικανοποιητικά στο αεροδρόμιο, όμως όπως υποστηρίζουν οι επικεφαλής των ταξί, εκεί λειτουργεί επειδή υπάρχει άμεση επαφή με την πιάτσα των ταξί.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος, Θανάσης Παππάς, τόνισε ότι «σήμερα δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα με την παράνομη στάθμευση των ταξί σε πολλά σημεία του κέντρου. Τα σαλιγκάρια σε Τσιμισκή, Εγνατία και άλλους δρόμους είναι χαρακτηριστικά. Αυτό πρέπει να σταματήσει».
Σήμερα είναι σε εξέλιξη ένα νέο σχέδιο από τον δήμο Θεσσαλονίκης για τις πιάτσες των ταξί κυρίως στο κέντρο της πόλης. Ήδη έγινε μια πρώτη συνάντηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων και θα γίνει ακόμη μία τελική στο τέλος του Αυγούστου, προκειμένου να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις, εν όψει και των αλλαγών που επιφέρει η νέα πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας.
«Ικανοποιήσαμε μια σειρά από τα αιτήματα του σωματείου των ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης. Κάναμε αναχωροθετήσεις εσοχών, δημιουργήσαμε κάποιες πιάτσες, βελτιώσαμε τις συνθήκες στις στάσεις, όπως στην πλατεία Στ. Καραμανλή, στο Λευκό Πύργο..., βελτιώσαμε στοιχεία του αστικού περιβάλλοντος που δημιουργούσαν εμπόδια, δημιουργήσαμε νέους χώρους πίσω από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό και στο εμπορικό κέντρο One Salonica κ.α. Πλέον πρέπει να φύγουν σταδιακά τα ταξί από την Αγ. Σοφίας κάτω από την Τσιμισκή και τη Μητροπόλεως, διότι εκεί θα καταργηθεί η πιάτσα και να δούμε πώς θα διαχειριστούμε όλοι μαζί σε συνεργασία τα νέα δεδομένα που θα δημιουργηθούν βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη σημερινή εικόνα. Υπάρχουν και κάποια νέα αιτήματα, που θα μπουν όλα στο τραπέζι και θα συνεννοηθούμε στο αμέσως επόμενο διάστημα», επισήμανε ο κ. Παππάς.
Το σύνολο των αιτημάτων των ιδιοκτητών ταξί πλέον επεξεργάζονται από τις δημοτικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες του ΟΣΕΘ, ώστε στη σύσκεψη στα τέλη Αυγούστου, παρουσία και της Τροχαίας να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις και να βρεθεί ένας λειτουργικός τρόπος για να εξυπηρετούνται και τα ταξί και η κυκλοφορία στην πόλη. «Η λύση θα είναι συλλογική και με συνεννόηση», διευκρινίζει ο κ. Παππάς.
«Κι εμείς περιμένουμε το νέο σχέδιο για τις πιάτσες. Είμαστε σε συνεννόηση και η τελική λύση πλέον είναι πολύ κοντά, μετά τη σύσκεψη του Αυγούστου. Εμείς υποδείξαμε συγκεκριμένα σημεία για να δημιουργηθούν πιάτσες στο κέντρο, ώστε να απελευθερωθούν πλέον όλες οι λεωφορειολωρίδες από τα ταξί και θεωρούμε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε μια πολύ καλύτερη εικόνα, χωρίς ουρές και σαλιγκάρια», δήλωσε ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης.
Σε ό,τι αφορά στην πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας, οι ιδιοκτήτες ταξί γνωρίζουν ότι η συγκεκριμένη (και πολύ δημοφιλής) πιάτσα θα καταργηθεί, όμως θεωρούν ότι λύση υπάρχει και δεν θα επιβαρυνθεί η κυκλοφορία της πόλης περαιτέρω.
Πηγή: http://www.voria.gr/article/thessaloniki-teli-avgoustou-i-lisi-me-tis-piatses-ton-taxi-sto-kentro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...