Με αφορμή την τουριστική κίνηση στην Καβάλα, φέτος το καλοκαίρι, μίλησε στο ραδιόφωνο της Πρωινής χθες, ο Πρόεδρος
του Eurotaxi Μαργαρίτης Κατσίδης. Επιβεβαίωσε αύξηση στην τουριστική κίνηση, όσον αφορά τα δρομολόγια των συναδέλφων του, την υπολόγισε μάλιστα σε ποσοστό 10 -15%, σε σχέση με τις τουριστικού περιεχομένου κούρσες του προηγούμενου καλοκαιριού, δηλαδή του 2016.
Σύμφωνα με τον Μ. Κατσίδη, ανακύπτουν συνεχώς επιπλέον κλίνες στην πόλη της Καβάλας, οι οποίες διατίθενται στους τουρίστες μέσω επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων. Τέτοια ενοικιαζόμενα δωμάτια τα συναντάς παντού στην πόλη, σημειώνει στις δηλώσεις του ο κ. Κατσίδης, εξηγώντας ότι πρόκειται για χώρους διατίθεντο σε φοιτητές του ΤΕΙ, αλλά λόγω της αύξησης της κίνησης, χρησιμοποιούνται για τουρίστες, προβάλλονται στο διαδίκτυο και τελικά τα καταλύματα που δημιουργούνται γεμίζουν, αφού ενδιαφερόμενοι υπάρχουν.
Σ΄ ερώτηση προς τον κ. Κατσίδη για την ενδυμασία των οδηγών ταξί, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες το EUROTAXI είναι ιδιαίτερα αυστηρό. Δεν συνεργάζεται με οδηγούς ταξί, όσο αυτοί φορούν βερμούδες, κοντά παντελονάκια και σαγιονάρες. Όταν διαπιστωθεί κάτι τέτοιο – κι αυτό γίνεται μέσω των πελατών των ταξί – σταματάει η συνεργασία με τους οδηγούς, είπε ο κ. Κατσίδης, που μίλησε για πελάτες που διαμαρτύρονται. Υπενθύμισε επίσης ότι ο εσωτερικός κανονισμός του EUROTAXI προβλέπει κάτι τέτοιο, δηλαδή οι οδηγοί των ταξί να είναι ευπρεπώς ενδεδυμένοι.
Το γεγονός συζητείται ευρύτερα μεταξύ των οδηγών ταξί, περισσότεροι από τους οποίους υποστηρίζουν αυτόν το σημείο του κανονισμού, κάποιοι διαφωνούν. Υπάρχει επίσης θέμα και γκρίνια μεταξύ των οδηγών ταξί, για τις κούρσες που εξυπηρετούν ανάγκες πολιτών που διαμένουν σε ξενοδοχεία. Διαμαρτύρονται ότι οι ρεσεψιονίστ των ξενοδοχείων απευθύνονται σε φίλους τους ταξιτζήδες, αντί να καλούν το τηλέφωνο του EUROTAXI.
Ο κ. Κατσίδης παραδέχτηκε ότι υπάρχει τέτοιου είδους πρόβλημα, το χαρακτήρισε εσωτερικό, που θα συζητηθεί και θ΄ αντιμετωπισθεί – είπε – μεταξύ των μελών του EUROTAXI.
Την παραμονή της γιορτής του 15αύγουστου οι ταξιτζήδες, που θέλησαν ν΄ ανέβουν στη συνοικία της Παναγίας για να εξυπηρετήσουν την επιβατική κίνηση, διαπίστωσαν ότι δεν τους το επέτρεπε η Τροχαία. Κάθε χρόνο παραμονή και ανήμερα της γιορτής της Παναγίας, τα ταξί στάθμευαν –όποια κυκλοφοριακά μέτρα κι αν ίσχυαν στην οδό Θεοδώρου Πουλίδου, κοντά στην εκκλησία. Για αρκετές ώρες την παραμονή της γιορτής, αυτό απαγορεύτηκε, στη συνέχεια επετράπη από την τροχαία Καβάλας.
Με τον ίδιο τρόπο εξυπηρετήθηκαν τα ταξί σε σχέση με την αυξημένη κίνηση προς την συνοικία της Παναγίας, ο δρόμος παραμονή κι ανήμερα ήταν για όλες κλειστός, την Τρίτη το πρωί.
ΠΗΓΗ: https://www.proininews.gr/
του Eurotaxi Μαργαρίτης Κατσίδης. Επιβεβαίωσε αύξηση στην τουριστική κίνηση, όσον αφορά τα δρομολόγια των συναδέλφων του, την υπολόγισε μάλιστα σε ποσοστό 10 -15%, σε σχέση με τις τουριστικού περιεχομένου κούρσες του προηγούμενου καλοκαιριού, δηλαδή του 2016.
Σύμφωνα με τον Μ. Κατσίδη, ανακύπτουν συνεχώς επιπλέον κλίνες στην πόλη της Καβάλας, οι οποίες διατίθενται στους τουρίστες μέσω επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων. Τέτοια ενοικιαζόμενα δωμάτια τα συναντάς παντού στην πόλη, σημειώνει στις δηλώσεις του ο κ. Κατσίδης, εξηγώντας ότι πρόκειται για χώρους διατίθεντο σε φοιτητές του ΤΕΙ, αλλά λόγω της αύξησης της κίνησης, χρησιμοποιούνται για τουρίστες, προβάλλονται στο διαδίκτυο και τελικά τα καταλύματα που δημιουργούνται γεμίζουν, αφού ενδιαφερόμενοι υπάρχουν.
Σ΄ ερώτηση προς τον κ. Κατσίδη για την ενδυμασία των οδηγών ταξί, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες το EUROTAXI είναι ιδιαίτερα αυστηρό. Δεν συνεργάζεται με οδηγούς ταξί, όσο αυτοί φορούν βερμούδες, κοντά παντελονάκια και σαγιονάρες. Όταν διαπιστωθεί κάτι τέτοιο – κι αυτό γίνεται μέσω των πελατών των ταξί – σταματάει η συνεργασία με τους οδηγούς, είπε ο κ. Κατσίδης, που μίλησε για πελάτες που διαμαρτύρονται. Υπενθύμισε επίσης ότι ο εσωτερικός κανονισμός του EUROTAXI προβλέπει κάτι τέτοιο, δηλαδή οι οδηγοί των ταξί να είναι ευπρεπώς ενδεδυμένοι.
Το γεγονός συζητείται ευρύτερα μεταξύ των οδηγών ταξί, περισσότεροι από τους οποίους υποστηρίζουν αυτόν το σημείο του κανονισμού, κάποιοι διαφωνούν. Υπάρχει επίσης θέμα και γκρίνια μεταξύ των οδηγών ταξί, για τις κούρσες που εξυπηρετούν ανάγκες πολιτών που διαμένουν σε ξενοδοχεία. Διαμαρτύρονται ότι οι ρεσεψιονίστ των ξενοδοχείων απευθύνονται σε φίλους τους ταξιτζήδες, αντί να καλούν το τηλέφωνο του EUROTAXI.
Ο κ. Κατσίδης παραδέχτηκε ότι υπάρχει τέτοιου είδους πρόβλημα, το χαρακτήρισε εσωτερικό, που θα συζητηθεί και θ΄ αντιμετωπισθεί – είπε – μεταξύ των μελών του EUROTAXI.
Την παραμονή της γιορτής του 15αύγουστου οι ταξιτζήδες, που θέλησαν ν΄ ανέβουν στη συνοικία της Παναγίας για να εξυπηρετήσουν την επιβατική κίνηση, διαπίστωσαν ότι δεν τους το επέτρεπε η Τροχαία. Κάθε χρόνο παραμονή και ανήμερα της γιορτής της Παναγίας, τα ταξί στάθμευαν –όποια κυκλοφοριακά μέτρα κι αν ίσχυαν στην οδό Θεοδώρου Πουλίδου, κοντά στην εκκλησία. Για αρκετές ώρες την παραμονή της γιορτής, αυτό απαγορεύτηκε, στη συνέχεια επετράπη από την τροχαία Καβάλας.
Με τον ίδιο τρόπο εξυπηρετήθηκαν τα ταξί σε σχέση με την αυξημένη κίνηση προς την συνοικία της Παναγίας, ο δρόμος παραμονή κι ανήμερα ήταν για όλες κλειστός, την Τρίτη το πρωί.
ΠΗΓΗ: https://www.proininews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...