Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Σάββατο, 14 Μαρτίου 2015

Ελαστικά παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας..!

Η εταιρεία Goodyear παρουσίασε ορισμένους –πρωτότυπους- τύπους ελαστικών στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης που παρέχουν μια πρόγευση των
δυνατοτήτων των ελαστικών στο προσεχές μέλλον.

Η παρουσίαση φουτουριστικών πρωτότυπων οχημάτων από τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες κατά τη διάρκεια διεθνών εκθέσεων δεν είναι κάτι το νέο. 


Με αυτό τον τρόπο, η εταιρίες επιδιώκουν μεταξύ άλλων να προσφέρουν μια πρώτη γεύση της μορφής των μελλοντικών οχημάτων που θα ενσωματώσουν στην γκάμα τους καθώς επίσης και να παρουσιάσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις που επεξεργάζονται ή έχουν ήδη επιτύχει.

Ωστόσο, η παρουσίαση πρωτότυπων τύπων ελαστικών είναι σίγουρα μια ξεχωριστή υπόθεση και οι επισκέπτες στο περίπτερο της Goodyear κατά τη διάρκεια της 85ης Διεθνούς Εκθέσεως της Γενεύης είναι την ευκαιρία να δουν όχι ένα αλλά δύο εξ αυτών.

Το πρωτότυπο «BH03» είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρική ενέργεια εκμεταλλευόμενο την θερμότητα που παράγεται κατά την κύλιση του…
Το πρώτο εξ αυτών ήταν το ελαστικό «BH03» και ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει είναι πως, κατά την κύλιση του είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρική ενέργεια εκμεταλλευόμενη την θερμότητα που δημιουργείται από την επαφή του με το οδόστρωμα. 

Η εν λόγω τεχνολογία ενδεχομένως να αποτελέσει μια πρόσθετη πηγή παροχής ενέργειας για τις μπαταρίες ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τον ρυθμό επαναφόρτισης τους με επακόλουθο την αύξηση της αυτονομίας του οχήματος.

… ενώ το πρωτότυπο «Triple Tube» είναι σε θέση να μεταβάλλει το σχήμα του προκειμένου να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες.
Το δεύτερο πρωτότυπο ελαστικό που παρουσίασε η Goodyear φέρει την ονομασία «Triple Tube» και χάρη στην χαρακτηριστική –τριπλή- δομή στο εσωτερικό του, είναι σε θέση να αλλάζει… σχήμα, ανάλογα με τις απαιτήσεις κίνησης του οχήματος.

Συγκεκριμένα, το «Triple Tube» φέρει μια ειδική αντλία που του επιτρέπει να μεταλλάξει το πέλμα αλλά και του «ώμους» του, διαμορφώνοντας την επιφάνεια του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με το έδαφος με τέτοιο τρόπο που διασφαλίζει την βέλτιστη πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο και βρεγμένο οδόστρωμα ενώ, κατά την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες το ελαστικό θα συμπεριφερθεί διαφορετικά σε σχέση με τα όσα έχει να προσφέρει όταν ο οδηγός κινείται σε χαμηλές ταχύτητες με γνώμονα την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. 


ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2015/03/blog-post_36.html#ixzz3UO2jlBtO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...