Άλλες 530 κλήσεις και 294 πινακίδες πήρε η Τροχαία Θεσσαλονίκης σε δυο μέρες! Μπάχαλο σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες - Το κυκλοφοριακό στην πόλη
αντί επιδεινώνεται, παρά την κρίση και την είσοδο στο καλοκαίρι
του Τάσου Τασιούλα
αντί επιδεινώνεται, παρά την κρίση και την είσοδο στο καλοκαίρι
του Τάσου Τασιούλα
Άλλοι 300 ιδιοκτήτες ΙΧ στη Θεσσαλονίκη θα πρέπει να περάσουν από τηνΤροχαία για να παραλάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων του και να πληρώσουν και το τσουχτερό πρόστιμο που αναλογεί στην παράβασή τους.
Ένα διήμερο ήταν αρκετό για να συγκεντρωθούν 294 πινακίδες από τα συνεργεία ελέγχου της Τροχαίας Θεσσαλονίκης. Οι ρυθμοί παραβατικότητας στους δρόμους της πόλης εμφανίζονται αμείωτοι (σχετικό ρεπορτάζ είχε δημοσιεύσει την προηγούμενη Δευτέρα η Voria), παρά τους ελέγχους, τα πρόστιμα και τις αφαιρέσεις πινακίδων που δε φαίνεται να συνετίζουν τους οδηγούς.
Την Τετάρτη και την Πέμπτη, η Τροχαία έκανε νέα εξόρμηση στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης, όπως άλλωστε είχε προγραμματιστεί εξαιτίας και των συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας και των πορειών (το συνηθίζει η Τροχαία να «καθαρίζει» τους κεντρικούς δρόμους όταν πρόκειται να γίνουν τέτοιες εκδηλώσεις).
Τα αποτελέσματα ήταν εκ νέου θεματικά. Οι παραβάσεις παράνομης στάθμευσης που καταγράφηκαν (κλήσεις) ήταν 530 και σε 294 περιπτώσεις κρίθηκε αναγκαία η αφαίρεση πινακίδων.
Σύμφωνα με στελέχη της Τροχαίας, οι σταθμεύσεις γίνονται ακόμη και στα πιο απίθανα σημεία. Κανείς δε φαίνεται να λογαριάζει πλέον τις ράμπες για τα άτομα με αναπηρίες ή τα σήματα απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης, ενώ η Τσιμισκή και η παραλιακή Λεωφόρος Νίκης έχουν την… τιμητική τους.
Την εικόνα συμπληρώνει η συνήθως τετραπλοπαρκαρισμένη Πολυτεχνείου ακριβώς μετά τη Δωδεκανήσου, ενώ οι κύριοι οδικοί άξονες της πόλης από ανατολικά προς κέντρο (Β. Όλγας – Τσιμισκή) κι από δυτικά προς κέντρο (Λαγκαδά) είναι γεμάτοι από διπλοπαρκαρισμένα.
Στην Εθνικής Αντιστάσεως έχει εξαφανιστεί η λεωφορειολωρίδα, ενώ και στην περιοχή του Ποσειδωνίου το διπλοπαρκάρισμα είναι ολοήμερη συνήθεια. Ειδικά στη Β. Όλγας υπάρχουν τμήματα όπου τα οχήματα αναγκάζονται να κινούνται σε μόλις μια λωρίδα κυκλοφορίας για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ τα αστικά λεωφορεία φτάνουν μέχρι και στην τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας προκειμένου να παρακάμψουν τα διπλοπαρκαρισμένα στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος.
Στις νέες πιάτσες των ταξί σημειώνονται διαρκώς επεισόδια, καθώς οδηγοί δε σέβονται καν τους χώρους που σχεδιάστηκαν για να περιμένουν οι επαγγελματίες, ενώ συνεχίζεται και το πάρτι ανομίας με τις φορτοεκφορτώσεις.
Το μπάχαλο αυτό συμπληρώνει η εικόνα των κεντρικών καθέτων αξόνων στην Τσιμισκή και της Ερμού, όπου καθένας παρκάρει όπου του καπνίσει από λίγα λεπτά μέχρι και ώρες.
Οι μοτοσικλετιστές αδυνατούν να βρουν πρόσβαση στις λιγοστές νόμιμες θέσεις στάθμευσης που έχει σχεδιάζει ο δήμος, με αποτέλεσμα να καταλαμβάνουν όλα τα πεζοδρόμια και εν μέσω θέρους το κυκλοφοριακό αντί να βελτιώνεται επιδεινώνεται διαρκώς.
Οι άνθρωποι της Τροχαίας μάλιστα απορούν πως είναι δυνατόν να μπορούν να πληρώσουν τα πρόστιμα οι παραβάτες εν μέσω οικονομικής κρίσης, ενώ προειδοποιούν ότι έρχονται πιο εντατικοί έλεγχοι, μετά την ενίσχυση του προσωπικού της Τροχαίας Θεσσαλονίκης το επόμενο διάστημα.
ΠΗΓΗ: http://voria.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...