Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Επιστολή παραίτησης του κ. Ρίζου Κ. Ιωακείμ από το Δ.Σ. του ραδιοταξί Taxiway..!

Έπειτα από πολύ σκέψη αλλά και θεωρώντας ότι η κάθε κατάσταση σε αυτή τη ζωή κάνει τον κύκλο της κατέληξα σήμερα, έπειτα από 14 χρόνια ενασχόλησης ότι έχω κάνει πλέον τον δικό μου κύκλο
στο χώρο του συνδικαλισμού.

Η ενασχόλησή μου υπήρξε σε όλα τα επίπεδα (ραδιοταξί, σωματείο, ομοσπονδία, συνομοσπονδία) και με διάφορες ιδιότητες (πειθαρχικό, δημόσιες σχέσεις, γεν. γραμματέας, επιχειρησιακός διευθυντής, διαχειριστής διαδικτυακών μέσων, αντιπρόεδρος).

Έτσι, και σε συνδυασμό με προσωπικούς και οικονομικούς λόγους υπέβαλα την παραίτηση μου στον πρόεδρο του Taxiway κ. Μαυρίδη από τη θέση μου στο διοικητικό συμβούλιο του ραδιοταξί. Ταυτόχρονα η απόφασή μου αυτή σηματοδοτεί και την οριστική και αμετάκλητη αποχώρηση μου από τα κοινά.

Αισθάνομαι το χρέος να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όλους αυτούς που με πίστεψαν και με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια και μου έδωσαν τις δυνάμεις σ’ αυτή μου την πορεία. Επίσης ευχαριστώ θερμά όλους αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια σε διοικητικό, εξωδιοικητικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο.

Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον επί σειρά ετών συνεργάτη και συνοδοιπόρο σ’ αυτό το ταξίδι πρόεδρο του Eurotaxi Hellas κ. Ξυλένιο Πάρη.

Σε αυτούς οι οποίοι με κατακρίνουν ψευδώς και αναίτια να γνωρίζουν ότι η αλήθεια πάντοτε λάμπει αργά ή γρήγορα γι’ αυτό και τα λόγια τους δεν με αγγίζουν καν.

Στα διοικητικά στελέχη, το προσωπικό και σε όλα τα μέλη του ραδιοταξί Taxiway και του Eurotaxi Hellas εύχομαι από καρδιάς ότι καλύτερο.

Τέλος, κλείνοντας ένα κύκλο δημιουργίας, χαράς, πίκρας, απογοήτευσης αλλά και πολύτιμων εμπειριών ζητώ ταπεινά συγνώμη από όσους πίκρανα ή απογοήτευσα ηθελημένα ή άθελά μου.

Θεσσαλονίκη 11.06.2014

Ρίζος Κ. Ιωακείμ
Τέως Αντιπρόεδρος Eurotaxi Θεσσαλονίκης και Taxiway
Τέως διαχειριστής διαδικτυακών μέσων Eurotaxi Hellas


ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...