Οι Κορεάτες «προσπέρασαν» τις εκθέσεις του Τόκιο και του Λος Άντζελες και επέλεξαν ένα πολυτελές ξενοδοχείο στη Σεούλ για να παρουσιάσουν τη νέα γενιά του Genesis.
Παρόντες ήταν δημοσιογράφοι και επίσημοι προσκεκλημένοι, ανάμεσά τους και ο Πρωθυπουργός της Νοτίου Κορέας. Πρόκειται για ένα μεγάλο οικογενειακό sedan, με μήκος που αγγίζει τα 5 m και μεταξόνιο στα 3 m. Ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει πάντως με τον όγκο του (493 lt).
Η Hyundai έκανε ένα ποιοτικό άλμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ενσωματώνοντας κορυφαία τεχνολογία και προσθέτοντας μεγάλες δόσεις πολυτέλειας. Η κορεάτικη μάρκα θέλει να διεκδικήσει μερίδιο στην κατηγορία Ε, από μοντέλα όπως η Mercedes E-Class, η BMW Σειρά 5 και το Audi A6.
Η Hyundai στοχεύει κυρίως στις αγορές της Κορέας, των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ρωσίας, ενώ ανακοίνωσε ότι θα πάρει το ρίσκο παρουσίας και στην Ευρώπη, όπου ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος και το κοινό έχει σταθερές προτιμήσεις. Την πρώτη πάντως εβδομάδα προ-παραγγελιών στην Κορέα, η Hyundai δέχτηκε 3.500 αιτήσεις.
.Το Genesis είναι πισωκίνητο, όμως προαιρετικά θα διατίθεται και με το νέο σύστημα τετρακίνησης HTRAC. Ελέγχει ηλεκτρονικά την κατανομή της ροπής, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στις θέσεις «Normal» και «Sport», με τη δεύτερη να στέλνει περισσότερη στους πίσω τροχούς. Η εξέλιξη του HTRAC έγινε στο Νίρμπουργκρινγκ (αποτελεί πλέον πεδίο δοκιμών της Hyundai), στην πίστα F1 στη Γεονγκάμ της Κορέας αλλά και σε χιονισμένους δρόμους της βόρειας Ευρώπης.
Η αρχική γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα σύνολα, V6 και V8, τα οποία συνεργάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το ποιοι θα είναι διαθέσιμοι σε κάθε περιοχή του πλανήτη εξαρτάται από τις συνθήκες που επικρατούν στην τοπική αγορά. Για την Ευρώπη δεν θα αποκλείαμε να δούμε μελλοντικά και κάποιο τετρακύλινδρο κινητήρα, όπως πράττουν οι ανταγωνιστές της Hyundai.
Βασικός κινητήρας είναι ο 3λιτρος V6 με ισχύ 257 PS και ροπή 31 kgm. Βοηθά το Genesis να επιταχύνει στα 100 km/h σε 8,6 sec και να πιάσει σε τελική τα 230 km/h. O 3.3 V6 αποδίδει 282 PS και 35,4 kgm ροπής (0-100 σε 7,2 sec και τελική 240 km/h), ενώ ο 3.8 V6 προσφέρει 315 PS και 40,5 kgm (επιτάχυνση σε 6,5 sec και τελική 240 km/h). Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο 5λιτρος V8, ισχύος 425 PS και ροπής 53 kgm. Η διαδικασία 0-100 διαρκεί 5,4 sec, ενώ και σε αυτό το μοντέλο η τελική είναι 240 km/h. Οι επιδόσεις αφορούν τις πισωκίνητες εκδόσεις, ενώ δε δόθηκαν στοιχεία για κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. - See more at:
ΠΗΓΗ:http://radiotaxiplanet.blogspot.gr/
Παρόντες ήταν δημοσιογράφοι και επίσημοι προσκεκλημένοι, ανάμεσά τους και ο Πρωθυπουργός της Νοτίου Κορέας. Πρόκειται για ένα μεγάλο οικογενειακό sedan, με μήκος που αγγίζει τα 5 m και μεταξόνιο στα 3 m. Ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει πάντως με τον όγκο του (493 lt).
Η Hyundai έκανε ένα ποιοτικό άλμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ενσωματώνοντας κορυφαία τεχνολογία και προσθέτοντας μεγάλες δόσεις πολυτέλειας. Η κορεάτικη μάρκα θέλει να διεκδικήσει μερίδιο στην κατηγορία Ε, από μοντέλα όπως η Mercedes E-Class, η BMW Σειρά 5 και το Audi A6.
Η Hyundai στοχεύει κυρίως στις αγορές της Κορέας, των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ρωσίας, ενώ ανακοίνωσε ότι θα πάρει το ρίσκο παρουσίας και στην Ευρώπη, όπου ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος και το κοινό έχει σταθερές προτιμήσεις. Την πρώτη πάντως εβδομάδα προ-παραγγελιών στην Κορέα, η Hyundai δέχτηκε 3.500 αιτήσεις.
.Το Genesis είναι πισωκίνητο, όμως προαιρετικά θα διατίθεται και με το νέο σύστημα τετρακίνησης HTRAC. Ελέγχει ηλεκτρονικά την κατανομή της ροπής, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στις θέσεις «Normal» και «Sport», με τη δεύτερη να στέλνει περισσότερη στους πίσω τροχούς. Η εξέλιξη του HTRAC έγινε στο Νίρμπουργκρινγκ (αποτελεί πλέον πεδίο δοκιμών της Hyundai), στην πίστα F1 στη Γεονγκάμ της Κορέας αλλά και σε χιονισμένους δρόμους της βόρειας Ευρώπης.
Η αρχική γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα σύνολα, V6 και V8, τα οποία συνεργάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το ποιοι θα είναι διαθέσιμοι σε κάθε περιοχή του πλανήτη εξαρτάται από τις συνθήκες που επικρατούν στην τοπική αγορά. Για την Ευρώπη δεν θα αποκλείαμε να δούμε μελλοντικά και κάποιο τετρακύλινδρο κινητήρα, όπως πράττουν οι ανταγωνιστές της Hyundai.
Βασικός κινητήρας είναι ο 3λιτρος V6 με ισχύ 257 PS και ροπή 31 kgm. Βοηθά το Genesis να επιταχύνει στα 100 km/h σε 8,6 sec και να πιάσει σε τελική τα 230 km/h. O 3.3 V6 αποδίδει 282 PS και 35,4 kgm ροπής (0-100 σε 7,2 sec και τελική 240 km/h), ενώ ο 3.8 V6 προσφέρει 315 PS και 40,5 kgm (επιτάχυνση σε 6,5 sec και τελική 240 km/h). Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο 5λιτρος V8, ισχύος 425 PS και ροπής 53 kgm. Η διαδικασία 0-100 διαρκεί 5,4 sec, ενώ και σε αυτό το μοντέλο η τελική είναι 240 km/h. Οι επιδόσεις αφορούν τις πισωκίνητες εκδόσεις, ενώ δε δόθηκαν στοιχεία για κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. - See more at:
ΠΗΓΗ:http://radiotaxiplanet.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...