Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Τι λέει ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών ταξί Ρόδου για τις καταγγελίες των «έξι»..!

Το 80% των ιδιοκτητών ταξί της Ρόδου είναι μέλη του μεταφορικού συνεταιρισμού και του ραδιοδικτύου, και μόνο μία μικρή ομάδα ταξιτζήδων
δεν συμμετείχε επειδή θέλουν να δρουν και να εργάζονται ανεξέλεγκτα και παρασύρουν κι άλλους. 

Αυτό υποστηρίζει ο Συνεταιρισμός Ταξί σε απάντησή του, στην επιστολή 6 ιδιοκτητών ταξί, που δημοσιεύθηκε τις προηγούμενες μέρες στη «Ροδιακή». 

Ειδικότερα, ο συνεταιρισμός αναφέρει επί του θέματος τα εξής: 
κ. Διευθυνή 
Σε απάντηση της δημοσιευθείσας επιστολής των έξι (6) ιδιοκτητών ΤΑΞΙ στο φύλλο σας της 14-12, σχετικά με την σύσταση και λειτουργία του Μεταφορικού Συνεταιρισμού Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου αναφέρουμε τα ακόλουθα: 

Διάσπαση του κλάδου δεν έγινε λόγω της σύστασης του Συνεταιρισμού αλλά λόγω της εμμονής μιας μικρής ομάδας ιδιοκτητών ταξί που θέλουν να δρουν και να εργάζονται ανεξέλεγκτα και δυστυχώς παρασύρουν και άλλους συναδέλφους οι οποίοι προφανώς δεν είναι καλά ενημερωμένοι ή έχουν λανθασμένη ενημέρωση. 

Ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός μας συστάθηκε νόμιμα με το από 20-12-2010 καταστατικό –συστατική πράξη, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 1667/86 “περί Αστικών Συνεταιρισμών” σε συνδυασμό με τον Ν. 3109/2003 “Περί ρυθμίσεως θεμάτων Ε.Δ.Χ αυτοκινήτων” και το καταστατικό αυτού εγκρίθηκε από την Ειρηνοδίκη Ρόδου με την αριθμ. 79/2011 πράξη της, με την οποία διατάχθηκε η καταχώρηση του στο μητρώο των Συνεταιρισμών του Ειρηνοδικείου Ρόδου. 

Ο Συνεταιρισμός μας αποτελεί μετεξέλιξη του Σωματείου με την επωνυμία “ΕΝΩΣΗ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ΡΟΔΟΥ”, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 8 εδ. α-γ του Ν. 3185/2003, δυνάμει του οποίου εφόσον τα ειδικά ραδιοδίκτυα ταξί (Ραδιοταξί) μετατραπούν σε Α.Ε ή Συνεταιρισμούς διατηρούν το δικαίωμα της συχνότητας που κατείχαν. 

Τοιουτοτρόπως μετά την διάλυση της ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ και την σύσταση του Συνεταιρισμού διατηρήσαμε και συνεχίσαμε με την νέα συνεταιριστική μορφή την Ραδιοσυχνότητα του Ράδιο-Ταξί που κατείχε η άνω ΕΝΩΣΗ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ η οποία μεταβιβάσθηκε προς εμάς, σύμφωνα και με την αριθμ. 627/16/10-11-2011 απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. 

Ειρήσθω εν παρόδω και προς αντίκρουση των αβασίμων ισχυρισμών των επιστολογράφων περί δήθεν μη νομίμου διαλύσεως της ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ και μη νομίμου, δήθεν, συστάσεως του Συνεταιρισμού μας, ότι ουδείς προσέβαλε τις σχετικές αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων περί λύσεως της ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ και συστάσεως του Μεταφορικού Συνεταιρισμού, πράξεις οι οποίες λόγω παρόδου των προθεσμιών προσβολής των έχουν καταστεί αμετάκλητες και απρόσβλητες. 

Να σημειωθεί βέβαια ότι στα κάθε μορφής νομικά πρόσωπα όπως ήταν το σωματείο της “ΈΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ΡΟΔΟΥ” και τώρα ο ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ μας, η συμμετοχή οποιουδήποτε ιδιοκτήτη ταξί είναι ως γνωστόν, προαιρετική και ουδείς μπορεί να υποχρεώσει κάποιον να συμμετέχει. 
Παράλληλα και συνακόλουθα οι παρεχόμενες από τα νομικά πρόσωπα υπηρεσίες απευθύνονται και αφορούν τα μέλη τους. 

Έτσι αν κάποιος (όπως υπήρχαν ταξί) δεν ήτο μέλος της πρώην “ ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ” η οποία ως σκοπό είχε την λειτουργία Ραδιοδικτύου για την εξυπηρέτηση των μελών της, δεν μπορούσε ούτε είχε δικαίωμα εξυπηρέτησης από το Ραδιοδίκτυο. 
Τοιουτοτρόπως και σήμερα όποιος δεν θέλει να γίνει μέλος του Συνεταιρισμού, δεν μπορεί να απαιτεί να εξυπηρετείται από το Ραδιοδίκτυο του Συνεταιρισμού το οποίο αφορά και απευθύνεται στα μέλη του. 

Η διάλυση και μετατροπή της ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ σε Συνεταιρισμό, έγινε με νόμιμη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ, η διάλυση της οποίας δημοσιεύθηκε νόμιμα στα βιβλία του Πρωτοδικείου Ρόδου με α/α 21/2011. Σε κάθε περίπτωση, όπως προαναφέρθηκε, ουδείς εκ των μελών της άνω ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ, προσέβαλλε την απόφαση τα Γενικής Συνέλευσης περί διάλυσης αυτής, εντός των νομίμων προθεσμιών. 

Ο Συνεταιρισμος, πέραν της λειτουργίας του Ραδιοδικτύου, ο σκοπός που συνεστήθη είναι για να υπάρχει καλύτερη οργάνωση και καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου είναι οι επισκέπτες και τουρίστες του νησιού. 

Τοιουτοτρόπως ο Συνεταιρισμός συλλογικά πλέον και για λογαριασμό των μελών μας διαπραγματευόμεθα και υπογράφουμε συμβάσεις με τουριστικά πρακτορεία, ξενοδοχεία και άλλους τουριστικούς φορείς με αντικείμενο την μεταφορά-μετακίνηση επιβατών από το αεροδρόμιο, τα λιμάνια, την πραγματοποίηση περιηγήσεων και εκδρομών, όπως συμβαίνει σε όλες τις προηγμένες ευρωπαϊκές πόλεις. 

Οι άνω φορείς που συνάπτουν συμβάσεις με τον Συνεταιρισμό γνωρίζουν ότι συναλλάσσονται με ένα συλλογικό φορέα των ιδιοκτητών ταξί, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα και την ασφάλεια των παρεχομένων υπηρεσιών, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε προηγούμενα, όπου κάθε ιδιοκτήτης ταξί, μόνος του, συμφωνούσε για την παροχή των υπηρεσιών αυτών, οι οποίες δεν ήταν εγγυημένες, ούτε ήταν κάποιος υπεύθυνος για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών (πλην του ιδίου). 

Έτσι πολλές φορές τα προηγούμενα χρόνια ο συνδικαλιστικός φορέας των ταξί (Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ταξί) δεχόταν πλήθος παραπόνων από τουριστικούς φορείς και μεμονωμένους επιβάτες, χωρίς όμως πέραν κάποιων συστάσεων να μπορεί να κάνει κάτι αφού η συμφωνία είχε συναφθεί με έναν συγκεκριμένο ιδιοκτήτη ταξί και ο Σύνδεσμος ουδεμία ανάμειξη είχε, ούτε γνώριζε σχετικά. 

Τώρα με την λειτουργία του Συνεταιρισμού, ο οποίος έχει δημιουργήσει και σχετικό ενημερωτικό SITE στο INTERNET (www.rhodes-taxi.gr) τα προβλήματα αυτά για τις συμβάσεις που υπογράφει ο Συνεταιρισμός, έχουν εκλείψει, αφού υπεύθυνος για το ποιο ταξί θα εκτελέσει την μεταφορά, με ποιο κόστος και με ποιο τρόπο και διαδικασία, είναι ο Συνεταιρισμός κι όχι ο μεμονωμένος ιδιοκτήτης ΤΑΞΊ. 

Ορισμένοι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ θέλουν να εργάζονται μεμονωμένα και γι’αυτό αρνούνται να εγγραφούν στο Συνεταιρισμό γεγονός βέβαια που αποτελεί δικαίωμα τους, όσο αυτό γίνεται νόμιμα, στα πλαίσια των κείμενων διατάξεων. 

Αρχικά στο από 20-12-2012 ιδρυτικό καταστατικό για να μην θεωρηθεί ότι επιδιώκουμε την υποχρεωτική συμμετοχή των ιδιοκτητών ταξί στον Συνεταιρισμό προβλέψαμε στο άρθρο 27 § 7 ότι δικαίωμα χρήσης του Ραδιοδικτύου έχουν και τα μη μέλη του Συνεταιρισμού, καταβάλλοντας βέβαια το ανάλογο καθορισμένο μηνιαίο αντίτιμο για την χρήση του Ραδιοδικτύου. 

Αυτή όμως η πρόβλεψη του καταστατικού θεωρήθηκε μη σύννομη, από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ) η οποία χορηγεί τις άδειες των Ραδιοδικτύων, η οποία αρνήθηκε να μας χορηγήσει την σχετική άδεια εάν δεν τροποποιούσαμε και αφαιρούσαμε αυτή τη διάταξη του καταστατικού. 

Συγκεκριμένα με το υπ’αριθμ. πρωτ. 29721/9.386/2011 έγγραφο η Ε.Ε.Τ.Τ μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής: «Συνεπώς η πρόβλεψη στο άρθρο 27 παρ. 6 στο Καταστατικό του Συνεταιρισμού σας ότι το δικαίωμα χρήσης του Ραδιοδικτύου θα έχουν ιδιότητες και συνιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ, που δεν θα είναι μέλη του συνεταιρισμού, δεν συνάδει με το ως άνω νομοθετικό πλαίσιο. 

Ως εκ τούτου προκειμένου να εγγραφείτε στο Μητρώο Γενικών Αδειών υπό τη δραστηριότητα Α0205 «Ειδικό Ραδιοδίκτυο για επιβατηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης με μετρητή (ΤΑΞΙ)» θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι κάθε χρήστης του Ραδιοδικτύου είναι μέλος του Συνεταιρισμού, ενώ δε επιτρέπεται η χρήση της συχνότητας του Ραδιοδικτύου του Συνεταιρισμού από μη μέλη του». 

Κατόπιν τούτου μας ζητήθηκε για να μας εγκριθεί η χορήγηση της Ραδιοσυχνότητας να τροποποιήσουμε το καταστατικό και να απαλείψουμε την διάταξη του άρθρου 27 § 7, όπως και πράξαμε οπότε στη νέα § 7 του άνω άρθρου, προβλέπεται ότι δικαίωμα χρήσης του Ραδιοδικτύου έχουν μόνον τα μέλη του Συνεταιρισμού. Η άνω τροποποίηση του καταστατικού αποφασίσθηκε με την από 23-8-2011 (αρ. πρακτ. 7/2-11) απόφαση της Γ.Σ και ήταν σε γνώση όλων. 

Κατόπιν τούτου ενημερώσαμε τους ιδιοκτήτες ταξί, που δεν ήτο μέλη μας, ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν χρήση του Ραδιοδικτύου εάν δεν εγγραφούν ως μέλη στον Συνεταιρισμό. 
Ακολούθως πάρα πολλοί ιδιοκτήτες προσήλθαν και υπέβαλαν αίτηση εγγραφής στον Συνεταιρισμό. 

Να σημειωθεί ότι για την εγγραφή απαιτείται μια μικρή δαπάνη 150 ευρώ, η οποία μάλιστα μπορεί να πληρωθεί με δόσεις (30 € προκαταβολή) και τίποτα άλλο. 
Για όσους δεν προσήλθαν να εγγραφούν, ούτε υπέβαλλαν αίτηση εγγραφής, αποδεχθήκαμε σιωπηρά μια περίοδο εξυπηρέτησης τους, μέχρι τέλος του τρέχοντος έτους (31-12-2012) με κίνδυνο εάν αυτό γινόταν γνωστό στην Ε.Ε.Τ.Τ να μας ανακαλέσουν την άδεια του Ραδιοδικτύου. 

Μια ομάδα ιδιοκτητών ΤΑΞΙ παρά την παραχώρηση που κάναμε με τον άνω κίνδυνο, δεν πλήρωναν και την μηνιαία εισφορά τους για την χρήση του Ραδιοδικτύου. 
Να σημειωθεί ότι η συμμετοχή στον Συνεταιρισμό δεν δημιουργεί καμιά πρόσθετη επιβάρυνση ούτε άλλες υποχρεώσεις πλην της πληρωμής της συνδρομής για την χρήση του ΡΑΔΙΟΔΙΚΤΥΟΥ που είναι η ίδια με αυτήν που θα πληρωνόταν εάν υπήρχε η ΕΝΩΣΗ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ. 

Μάλιστα μετά την παραπάνω εξέλιξη με την Ε.Ε.Τ.Τ. για να διευκολύνουμε ακόμα περισσότερο την κατάσταση προτείναμε, όσοι δεν το επιθυμούσαν να μην συμμετέχουν στις εταιρικές εργασίες, δηλ. να μην παίρνουν δουλειά από τον Συνεταιρισμό αλλά απλώς να κάνουν χρήση του ΡΑΔΙΟΔΙΚΤΥΟΥ, χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. 
Μια λύση που ουδόλως διαφοροποιεί την κατάσταση σε σχέση με το ό,τι συνέβαινε και πριν, όταν λειτουργούσε η ΕΝΩΣΗ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ. 

Δυστυχώς ούτε αυτό το δέχθηκαν προτείνοντας ανεδαφικές και ανέφικτες λύσεις, όπως η επανασύσταση της ΕΝΩΣΗΣ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ, που σημαίνει αφενός αποδυνάμωση του σκοπού για τον οποίο συστήθηκε ο Συνεταιρισμός και αφετέρου διπλάσια λειτουργικά έξοδα, αφού θα πρόκειται για δύο φορείς με ανάλογα έξοδα διοικητικής υποστήριξης, ενώ ο ίδιος σκοπός εξυπηρετείται σύμφωνα με τα όσα προαναφέραμε, με την λειτουργία ενός φορέα. 

Επιπροσθέτως και επί του ισχυρισμού, που υπάρχει στο από 14/12/2012 δημοσίευμα, ότι «μία μικρή μερίδα Ιδιοκτητών Ταξί εκμεταλλεύεται στην παρούσα φάση το Ραδιοδύκτιο» αναφέρουμε ότι μέχρι σήμερα, μέλη του Συνεταιρισμού είναι 308 Ιδιοκτήτες Ταξί ενώ ταυτόχρονα έχει εγκριθεί η εγγραφή σε ακόμα 50 Ιδιοκτήτες φτάνοντας έτσι συνολικά τους 358 Εταίρους- Ιδιοκτήτες σε σύνολο 445 ιδιοκτητών Ταξί (Ποσοστό αποδοχής του νέου σχήματος 80%). 

Εν κατακλείδι στόχος του Συνεταιρισμού είναι το κοινό συμφέρον των μελών του και όχι το ατομικό συμφέρον του κάθε Ιδιοκτήτη Ταξί χωριστά ενώ η αρχική του σύσταση και κυρίως η συνέχιση της λειτουργίας του αποτελεί το μοναδικό τρόπο αντιμετώπισης των διατάξεων του Ν.4093/2012 που αφορά το νέο πλαίσιο για τις επιβατικές μεταφορές στην Ελλάδα. 

Αυτή είναι η αλήθεια και τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Γι’ αυτό καλούμε τους συναδέλφους να κλείσουν τα αυτιά τους σε φήμες και διαδόσεις που εκπορεύονται εκ του πονηρού για να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα, ξένα προς το γενικό καλό του κλάδου

http://www.rodiaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...