Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Αθέμιτο ανταγωνισμό από τις ηλεκτρονικές εφαρμογές μίσθωσης ταξί καταγγέλλει ο Λυμπερόπουλος..!

Για αθέμιτο ανταγωνισμό από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές μίσθωσης ταξί κάνει λόγο ο πρόε
δρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος, μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Μάνο Νιφλή.


"Δεν υπάρχει καμία διαμάχη. Εμείς τις εφαρμογές τις έχουμε πολύ πριν από την taxibeat. Τα ραδιοταξί όλα έχουν εφαρμογές. Εμείς ζητάμε να γίνει νομιμοποίηση πάνω στον κανονισμό λειτουργίας που διέπει τα ταξί" δήλωσε ο επικεφαλής του ΣΑΤΑ.


"Δεν μπορεί να υποχρεώνει οποιοσδήποτε ιδιώτης υπό την έννοια ότι "εγώ είμαι κράτος, εγώ τιμωρώ, εγώ διαμορφώνω τιμολόγιο, εγώ κάνω παροχές αφού σε ληστεύω από την εισφορά που σου παίρνω" και δημιουργείς αθέμιτο ανταγωνισμό. Και μάλιστα με την έννοια ότι ο πελάτης θα με βλέπει και θα κρίνει από το πρόσωπο για να με καλέσει. Αυτά δεν γίνονται πουθενά. Ούτε στην Ουγκάντα" τόνισε.


"Εμείς ζητάμε εφαρμογή των νόμων. Το "εγώ είμαι καινοτομία και δεν ρωτάω κανέναν, κάνω ότι θέλω και φτιάχνεις νόμο να με νομιμοποιήσεις και δεν το θέλω, είναι τουλάχιστον δόλιο, κρύβει κάτι" επεσήμανε ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...