Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

VIDEO – Μιχαλολιάκος: Τρίτη και φαρμακερή για το πολιτικό σύστημα και τους κλέφτες..!

Ο Γενικός Γραμματέας τηςΧρυσής Αυγής βρέθηκε στα στούντιο της κρατικής τηλεόρασης και μίλησε ανοιχτά.
Αναφέρθηκε στις δικαστικές του
περιπέτειες, στις θέσεις που εκπροσωπεί η παράταξή του, στη σημερινή πολιτική κατάσταση καθώς και στους επικριτές του.
«Από όλους όσους συμμετείχαν στην 21 Απριλίου όλοι την έβγαλαν λάδι, μόνο οι αξιωματικοί την πλήρωσαν» τόνισε ο κ. Μιχαλολιάκος. Ενώ συμπλήρωσε: «Φασίστας δεν είμαι! Είναι Ιταλικός όρος! Αν ήμουν φασίστας θα υπηρετούσα το κράτος. Είμαι εθνικιστής, πολέμησα για την πατρίδα μου!»
Εν συνεχεία ο κ. Μιχαλολιάκος υπογράμμισε ό, τι: «Τον χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι το είχε και η νεολαία του Μεταξά»
«Δεν ήμουν στη Βουλή για να κλέψω. Ο δικός μου ο χαιρετισμός τους πείραξε; Αυτοί που κατέκλεψαν τον κοσμάκη;» ισχυρίστηκε.
Ο κ. Μιχαλολιάκος προειδοποίησε τους πάντες: «Τρίτη και φαρμακερή για το πολιτικό σύστημα και τους κλέφτες» και συμπλήρωσε :«Είμαστε το κίνημα της αφυπνίσεως του ελληνικού λαού»
«Οι άνθρωποι που χειρίστηκαν τα τελευταία 38 χρόνια τα δημόσια πράγματα λέρωσαν το όνομα της δημοκρατίας!» τόνισε μιλώντας για την ύπαρξη ή μη της Δημοκρατίας στη χώρα μας.
«Αν θέλουν ας μας στηρίξουν. Αλλιώς ας σαπίσουν με αυτούς που τους πρόδωσαν τόσα χρόνια» ανέφερε στον επίλογο της ομιλίας του ο Γενικός Γραμματέας της Χρυσής Αυγής.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί όλη τη συνέντευξη του κυρίου Μιχαλολιάκου.
http://www.prionokordela.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...