Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Ταξιτζήδες στη Μεσσηνία δεν μπορούν να πληρωθούν, γιατί τους ανέθεσαν «μη σύννομα» δρομολόγια..!

Δεν είναι, επίσης δυνατό να πάρουν πίσω τις εγγυητικές τους επιστολές 


Τη δυσλειτουργία και, προφανώς, την απροσεξία υπηρεσιών καλούνται να

«πληρώσουν» περισσότεροι από 20 ιδιοκτήτες ταξί στη Μεσσηνία στους οποίους πέρυσι ανατέθηκαν δεκάδες δρομολόγια μεταφοράς μαθητών, αλλά δεν εγκρίνεται η πληρωμή τους, διότι αυτά έγιναν κατά παράβαση ισχύουσας ρύθμισης.
Ιδιοκτήτης ταξί από περιοχή του Δήμου Μεσσήνης επισήμανε, μιλώντας στο «Θάρρος», ότι τόσο αυτός όσο και οι συνάδελφοί του βρίσκονται σε αδιέξοδο, καθώς επιπλέον δεν μπορούν να πάρουν πίσω τις εγγυητικές επιστολές που έχουν καταθέσει για την εκτέλεση του έργου, παρότι έχουν λάβει από τους διευθυντές των σχολείων επιστολές καλής εκτέλεσης.


Από την πλευρά της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας η αντιπεριφερειάρχης Ελένη Αλειφέρη παραδέχθηκε την ύπαρξη του προβλήματος και τόνισε ότι βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με το υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να βρεθεί λύση με νομοθετική ρύθμιση.


Δεν μπορούν να πληρωθούν


Όπως εξήγησε ο ιδιοκτήτης ταξί (τα στοιχεία του βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας), πέρυσι από την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας ανέλαβε να εκτελεί 4 διαφορετικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών στην επαρχία του νομού. Αυτά εκτελούνταν καθόλη τη σχολική χρονιά, ενώ για να αναλάβει το έργο κατέθεσε εγγυητική επιστολή.
Με την ολοκλήρωση του μεταφορικού έργου και τη λήξη της σχολικής χρονιάς, έλαβε επιστολές καλής εκτέλεσης από τους διευθυντές των σχολείων, έκοψε τιμολόγιο, ετοίμασε το σχετικό φάκελο και τον κατέθεσε για να πληρωθεί.


Όταν, όμως, ο φάκελος έφτασε στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου που εγκρίνει τις πληρωμές, τον ενημέρωσαν ότι δεν μπορεί να πληρωθεί, διότι τα δρομολόγια ήταν «μη σύννομα», όπως χαρακτηριστικά είπε. Ειδικότερα, η υπόθεση «κόλλησε» σε διάταξη που προβλέπει ότι η μεταφορά των μαθητών ΕΠΑΛ, Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών, πραγματοποιείται εφόσον η απόσταση από τη σχολική μονάδα μέχρι την κατοικία τους δεν υπερβαίνει τα 20 χιλιόμετρα. Και τα συγκεκριμένα δρομολόγια αφορούσαν απόσταση μεγαλύτερη των 20 χιλιομέτρων.


Ο ιδιοκτήτης ταξί τόνισε πως έχει επανειλημμένως απευθυνθεί στην Αντιπεριφέρεια, αλλά λύση δεν έχει βρεθεί και καθώς τα έξοδα είναι μεγάλα, ζήτησε πίσω την εγγυητική επιστολή που είχε καταθέσει, διότι έχει βεβαιωθεί η καλή εκτέλεση του έργου. Με έκπληξη πληροφορήθηκε, όμως, όπως και οι συνάδελφοί του, ότι όσοι έχουν το πρόβλημα με τα συγκεκριμένα δρομολόγια, δεν μπορούν να πάρουν πίσω τις εγγυητικές επιστολές.


Τον παρέπεμψαν, μάλιστα, στο αρμόδιο υπουργείο, από το οποίο τον πληροφόρησαν, όπως μας μετέφερε, ότι για φέτος (καθώς τα συγκεκριμένα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών παραμένουν) το ζήτημα θα ρυθμισθεί νομοθετικά, αλλά είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να έχει αναδρομική ισχύ για την περσινή χρονιά, προκειμένου να πληρωθούν.
Αναρωτήθηκε, λοιπόν, πώς είναι δυνατόν η Αντιπεριφέρεια να αναθέτει δρομολόγια κατά παράβαση όσων νομοθετικά προβλέπονται με θύματα ιδιώτες.


Η περσινή χρονιά για την Αντιπεριφέρεια Μεσσηνίας ήταν δύσκολη σε ό,τι αφορά το έργο μεταφοράς μαθητών, καθώς λίγο μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς «έσκασε» το θέμα με την υπάλληλο που είχε πλαστό απολυτήριο και η οποία το χειριζόταν κατά αποκλειστικότητα.


Με την ξαφνική εξαφάνιση της αρμόδιας υπαλλήλου το έργο ανέλαβαν άλλοι υπάλληλοι που δεν είχαν ασχοληθεί με το αντικείμενο και παρά τις μεγάλες προσπάθειες που κατέβαλλαν, οι πιθανότητες διάπραξης λάθους είναι αυξημένες. Ωστόσο, θεωρητικά η δημόσια διοίκηση οφείλει να έχει ασφαλιστικές δικλείδες (προϊσταμένους, διευθυντές, κ.λπ.) που διαφυλάττουν την τήρηση της νομοθεσίας και εκμηδενίζουν την πιθανότητα λάθους, που κοστίζει και στο Δημόσιο και σε ιδιώτες, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.


της Βίκυς Βετουλάκη 


ΠΗΓΗ:http://www.tharrosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...