Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Άρθρο του Κώστα Μαυρομάτη, Γ. Γραμματέα του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ξάνθης..!

Αφορμή για αυτό το άρθρο στάθηκε το σχόλιο ενός φίλου στο διαδίκτυο σχετικά με την απαγόρευση της Uber στη Γερμανία «Να κάνει επαφές η Ομοσπονδία με την εκεί να
αντιμετωπιστεί και εδώ με τον ίδιο τρόπο».

Συμφωνώ μαζί του και το συνεχίζω... θα μπορούσε να οριστεί από την Ομοσπονδία μας ένας υπεύθυνος διεθνών σχέσεων που θα γνωρίζει να μιλάει και να γράφει τις κυριότερες ξένες γλώσσες και ο οποίος θα διατηρεί διαρκή επαφή με αντίστοιχες Ομοσπονδίες Ταξί άλλων χωρών και θα μεταφέρει στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας τις χρήσιμες πληροφορίες και τους τρόπους αντίδρασης των αντίστοιχων Ομοσπονδιών Ταξί με τη δική μας σε κάθε μορφής προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ή θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε.

Οι ιστορίες επαναλαμβάνονται σε διαφορετική χώρα κάθε φορά. Από ιδιωτικά συμφέροντα, από πολυεθνικά συμφέροντα, από στελέχη του τουριστικού κλάδου που θέλουν να αυξήσουν το τζίρο τους, από τις μεγαλύτερες στον κόσμο διεθνείς τράπεζες επενδύσεων και από εταιρείες κολοσσούς όπως είναι και οι μηχανές αναζήτησης διαδικτύου.

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα βρίσκω την κίνηση των ενώσεων ταξί στη Γερμανία για κοινό app και κοινό πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό, για όλους, ως αντίδοτο στην Uber... και μην βιαστείτε να συμπεράνετε ότι αυτά δεν μπορούν να γίνουν εδώ...

Εάν υπάρχει θέληση όλα γίνονται.

Σε όποια πόλη υπάρχουν περισσότερα του ενός ραδιοταξί (π.χ. Αθήνα, Θεσσαλονίκη) θα μπορούσε να δίνονται οι τηλεφωνικές κλήσεις με τη σειρά (κυκλικά) σε διαφορετικό κάθε φορά ραδιοταξί, όπως συμβαίνει ήδη σε ορισμένους τρόπους λειτουργίας ραδιοταξί ανά την Ελλάδα και οι κλήσεις δίνονται στους σταθμούς με σειρά στις πιάτσες (κυκλικά).

Χωρίς να γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας του γερμανικού μοντέλου, στη συγκεκριμένη περίπτωση (περισσότερα από ένα ραδιοταξί σε μια πόλη) και για να υπάρχει διαφάνεια σχετικά με την προώθηση και διανομή των κλήσεων σε διαφορετικό κάθε φορά ραδιοταξί, ακολουθώντας τη σωστή σειρά (κυκλικά), οι πρόεδροι των ραδιοταξί θα είχαν και το ρόλο του εποπτικού συμβουλίου για την ορθή λειτουργία.

Επίσης... πρόσβαση ηλεκτρονικά στον πρόεδρο του κάθε ραδιοταξί μέσω διαδικτύου όπου θα μπορούσε να βλέπει σε πραγματικό χρόνο όλη την κίνηση των κλήσεων χωρίς να υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης από πλευράς του που θα μπορούσε να δημιουργήσει "αλλοίωση" στο σωστό τρόπο λειτουργίας... και back up των κλήσεων για κάποιο ορισμένο μικρό χρονικό διάστημα.

Η ισχύς εν τη ενώσει

Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΞΑΝΘΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...