Ρώμη
Υποχώρηση του Ιταλού πρωθυπουργού Μάριο Μόντι στο ζήτημα της ανοίγματος των αδειών ταξί θεωρείται η απόφαση της ιταλικής κυβέρνησης να δεχθεί οι τελικές αποφάσεις να λαμβάνονται από την τοπική αυτοδιοίκηση και όχι
από ειδική Δημόσια Αρχή που θα υπάγεται στην
κεντρική κυβέρνηση.
Πολλοί Ιταλοί σχολιαστές εκτιμούν ότι αυτό σημαίνει πως, τελικώς, η κυβέρνηση του Μάριο Μόντι, αποφάσισε να κάνει ένα βήμα πίσω, σε σχέση με τις αρχικές της προθέσεις.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την παρουσίαση των πρώτων μέτρων για την απελευθέρωση της οικονομίας πριν ένα μήνα, είχε γίνει αναφορά στη δυνατότητα αύξησης των αδειών ταξί, με τελική απόφαση που θα έπρεπε να λάβει η Ειδική Δημόσια Αρχή για τις Μεταφορές, με την συμβουλευτική - και όχι καθοριστική - γνώμη των δημάρχων.
Τα συνδικάτα Ιταλών οδηγών ταξί, τονίζουν ότι «σε κάθε περίπτωση υπάρχει η διάθεση για θυσίες και έντονο πνεύμα συνεργασίας. Κάτι που αποδεικνύεται από την πρόθεση να αυξηθούν, στο μέλλον, οι διπλές βάρδιες και να υιοθετηθεί το πείραμα των λεγόμενων ομαδικών ταξί».
Οι ενώσεις καταναλωτών, όμως, όπως οι Codacons και Adoc, πιστεύουν ότι «πρόκειται για μια ακόμη ήττα της κυβέρνησης Μόντι, που υποκύπτει και πάλι στο λόμπι των ταξιτζήδων. Διότι μια απελευθέρωση του τομέα σαν και αυτή που προετοιμάζεται, ακυρώνει, εκ των πραγμάτων, κάθε όφελος για τους πολίτες».
Το βασικό επιχείρημα υπέρ της απόφασης από κεντρικό όργανο ήταν πως έτσι θα παρακάμπτονταν οι κίνδυνοι επιρροής των τοπικών ομάδων πιέσεων προς τους δημάρχους.
από ειδική Δημόσια Αρχή που θα υπάγεται στην
κεντρική κυβέρνηση.
Πολλοί Ιταλοί σχολιαστές εκτιμούν ότι αυτό σημαίνει πως, τελικώς, η κυβέρνηση του Μάριο Μόντι, αποφάσισε να κάνει ένα βήμα πίσω, σε σχέση με τις αρχικές της προθέσεις.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την παρουσίαση των πρώτων μέτρων για την απελευθέρωση της οικονομίας πριν ένα μήνα, είχε γίνει αναφορά στη δυνατότητα αύξησης των αδειών ταξί, με τελική απόφαση που θα έπρεπε να λάβει η Ειδική Δημόσια Αρχή για τις Μεταφορές, με την συμβουλευτική - και όχι καθοριστική - γνώμη των δημάρχων.
Τα συνδικάτα Ιταλών οδηγών ταξί, τονίζουν ότι «σε κάθε περίπτωση υπάρχει η διάθεση για θυσίες και έντονο πνεύμα συνεργασίας. Κάτι που αποδεικνύεται από την πρόθεση να αυξηθούν, στο μέλλον, οι διπλές βάρδιες και να υιοθετηθεί το πείραμα των λεγόμενων ομαδικών ταξί».
Οι ενώσεις καταναλωτών, όμως, όπως οι Codacons και Adoc, πιστεύουν ότι «πρόκειται για μια ακόμη ήττα της κυβέρνησης Μόντι, που υποκύπτει και πάλι στο λόμπι των ταξιτζήδων. Διότι μια απελευθέρωση του τομέα σαν και αυτή που προετοιμάζεται, ακυρώνει, εκ των πραγμάτων, κάθε όφελος για τους πολίτες».
Το βασικό επιχείρημα υπέρ της απόφασης από κεντρικό όργανο ήταν πως έτσι θα παρακάμπτονταν οι κίνδυνοι επιρροής των τοπικών ομάδων πιέσεων προς τους δημάρχους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...