Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Οδηγός ταξί τέθηκε σε διαθεσιμότητα επειδή φίλησε τις κόρες του..!

Ο 60χρονος Τόνι Κεμπ τέθηκε σε διαθεσιμότητα για 6 ημέρες από το δημοτικό συμβούλιο του North Yorkshire λόγω μιας
καταγγελίας που έγινε σε βάρος του. Η λανθασμένη καταγγελία, όπως ανακάλυψε αργότερα, αφορούσε σε εκείνον να αγκαλιάζει και να φιλάει δυο ανήλικα κορίτσια τα οποία ήταν οι κόρες του.
Ο Τόνι Κεμπ εργάζεται ως οδηγός ταξί και μεταφέρει συχνά ανήλικους μαθητές οι οποίοι μένουν σε χωριά μακριά από το σχολείο προς αυτό. Στο ίδιο σχολείο φοιτούν και οι κόρες του, 11 και 9 χρόνων, οι οποίες όποτε τον βλέπουν τρέχουν να τον χαιρετήσουν. Ο Κεμπ είναι χωρισμένος και οι κόρες του μένουν με την μητέρα τους.
Ο ίδιος δηλώνει πως «οι τελευταίες 6 ημέρες ήταν οι χειρότερες της ζωής μου από όταν έφυγε από τη ζωή ο πατέρας μου πριν από 35 χρόνια. Είμαι συντετριμμένος που έγιναν τέτοιες κατηγορίες σε βάρος μου. Έχω χάσει ένα μεγάλο εισόδημα εξαιτίας της διαθεσιμότητας αλλά επίσης έχει πληγεί, ίσως ανεπανόρθωτα, η φήμη μου την οποία κτίζω επιτυχώς εδώ και 12 χρόνια. Ανησυχώ για αντιδράσεις ανθρώπων οι οποίοι μπορεί να πιστεύουν πως φιλάω ανήλικα παιδιά.».
Ένας εκπρόσωπος τύπου του Δημοτικού συμβουλίου δήλωσε πως «ακολουθήσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την προστασία ανηλίκων. Η έρευνα έδειξε πως το θέμα ήταν λανθασμένο και έχει λήξει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...