Την προηγούμενη εβδομάδα, η ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ, η πολυπληθέστερη ομάδα στον χώρο των αυτοκινητιστών διαχώρισε τη θέση της
και διαφώνησε ανοικτά με τις πολιτικές και την τακτική που ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.
Η απόφαση αυτή ήταν μονόδρομος, αφού όχι μόνο δεν βλέπουμε διάθεση να διορθωθούν οι ανορθογραφίες που σχεδίασαν και επέβαλαν στον κλάδο μας οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κεφαλογιάννη, του Χατζηδάκη,του Βρούτση (βύθισε τους ταξιτζήδες στην υπερχρέωση με τις υπέρογκες αυξήσεις των ασφαλιστικών εισφορών) αντιθέτως προστίθενται στο στελεχιακό δυναμικό του κόμματος ακόμη πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες φιγούρες.
Ο κλάδος των ταξί, βιώνει πρώτος από όλους τις συνέπειες της διεθνοποίησης των αγορών, με την παράνομη δραστηριότητα της Uber ,(σχεδόν σε όλες τις χώρες έχει απαγορευτεί η λειτουργία της) η οποία ‘’τρύπωσε’’ στην ελληνική αγορά εκμεταλευόμενη την εργαλειοθήκη Χατζηδάκη και τους νόμους που σχεδίασε ,με την δικαιολογία της αναβάθμισης της τουριστικής επιβατικής μεταφοράς, διευκολύνοντας όσους στηρίζουν την κερδοφορία τους στην φοροδιοαφυγή.
Σήμερα, η Uber λεηλατεί όσο και όποιο μεταφορικό έργο απέμεινε. Χρησιμοποιεί οποιονδήποτε μπορεί να οδηγήσει ΙΧ αυτοκίνητο, και σε συνεργασία με εταιρίες της τουριστικής βιομηχανίας πραγματοποιεί παράνομες επιβατικές(στο ίδιο μοτίβο, αυτό της φοροδιαφυγής) μεταφορές, άσχετες με τον τουρισμό. Αυτό, ( το Χατζηδάκειο νομοπαρασκευαστικό κρεσέντο) στην γλώσσα των νεοφιλελεύθερων πολιτικών ονομάζεται αυτορρύθμιση της αγοράς.Και θα είχε ολοκληρωθεί, αν δεν μεσολαβούσαν οι εκλογές και η πτώση της Νέας Δημοκρατίας από την κυβέρνηση.
Ως συνδικαλιστικός φορέας, δώσαμε πολύ χρόνο στον Κυριάκο Μητσοτάκη και στους συνεργάτες του, να διορθώσει τα κακώς κείμενα και αφού παραδεχτεί τα λάθη που αποδεδειγμένα έκανε το κόμμα, στο διάστημα που ο λαός του ανέθεσε τη διακυβέρνηση της χώρας, να προχωρήσει στην εκπόνηση ενός προγράμματος για τις επιβατικές μεταφορές με γνώμονα τη δικαιοσύνη και τη νομιμότητα. Τέτοιο πρόγραμμα ούτε εκπονήθηκε, ούτε πρόκειται να εκπονηθεί. Προφανώς, η Νέα Δημοκρατία επικροτεί και βασίζεται στο σχέδιο Χατζηδάκη που με τις …απαραίτητες πινελιές της Όλγας Κεφαλογιάννη θα δώσουν την χαριστική βολή στους ‘’ενοχλητικούς ‘’ταξιτζήδες.
Από το 2010 και μετά, η ελληνική κοινωνία μπήκε σε τροχιά προγραμματισμένης αποσύνθεσης. Με την βοήθεια των μνημονίων, δολοφονήθηκαν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχοποιήθηκαν όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικροιδιοκτήτες. Ο κλάδος των ταξί, μπορεί να απέκρουσε το σχέδιο Ραγκούση για ολοκληρωτικό θάνατο του επαγγέλματος (με το οποίο ποτέ δεν διαφώνησε –ανοικτά τουλάχιστον- ούτε ο νυν αρχηγόςτης Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ούτε ο νυν Γενικός Γραμματέας Λευτέρης Αυγενάκης-σε άλλο κόμμα και σε άλλο πόστο τότε-οι οποίοι μάλιστα απαιτούσαν την διαγραφή μου από το κόμμα, επειδή πάλευα για την επαγγελματική επιβίωση χιλιάδων ανθρώπων) διαπίστωσε όμως ότι υπάρχουν κι άλλοι Ραγκούσηδες, με γαλάζια νεοφιλελεύθερη περιβολή, εξίσου επικίνδυνοι.
Κι επειδή μάθαμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, κατηγορούμε τη Νέα Δημοκρατία για όσα έκανε ως κυβέρνηση και κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για όσα –δεν λέει, αλλά- σκοπεύει να κάνει αν βρεθεί στην εξουσία. Δικό της έργο είναι η παρουσία της Uber στην Αθήνα, μιας πολυεθνικής εταιρίας παγκόσμιας πρωταθλήτριας στην παρανομία και στην φοροδιαφυγή, δικό της έργο είναι η απελευθέρωση μεταφορικού έργου χωρίς νόμους και κανόνες. Δικό της έργο είναι το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει σήμερα τις επιβατικές μεταφορές και στέλνει τον επαγγελματία αυτοκινητιστή σπίτι του χωρίς μεροκάματο. Αν μη τι άλλο, δεν μπορούμε να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Η αυτοφίμωση δεν αποτέλεσε ποτέ επιλογήμας.
Κι εμείς ως εργαζόμενοι, μπήκαμε στο κάδρο των (δις) εξαπατημένων του Ζαπείου. Είδαμε την καταναλωτική μας δύναμη να ακολουθεί την ίδια πτωτική πορεία με αυτή των υπολοίπων συμπολιτών μας. Είδαμε την ιστορία της παράταξης να γελοιοποιείται και το μεγάλο εθνικό έγκλημα της παραποίησης των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ για το δημόσιο έλλειμα να συγκαλύπτεται. Είδαμε τη Νέα Δημοκρατία να ρίχνει δίχτυ προστασίας στον Παπανδρέου, στον Βενιζέλο και στον Γεωργίου (ό,τι έγινε, έγινε). Είδαμε τη Νέα Δημοκρατία να ενισχύει τον αθέμιτο ανταγωνισμό, να δαιμονοποιεί το θεμιτό κέρδος, να κάνει πως δεν βλέπει την διαπλοκή.Έχει καμιά σχέση αυτό το κομματικό παρεάκι με την παράταξη που δημιούργησε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής;Ας μετονομαστεί σε Νέα Δράση, να ησυχάσουμε όλοι μας…
ΥΓ: Είναι βέβαιο ότι, οι εκφραστές του νεοφιλελευθερισμού στη Νέα Δημοκρατία θα ένοιωθαν ανακούφιση, με την αποχώρηση των ‘’ενοχλητικών’’ ταξιτζήδων. Εμείς όμως παραμένουμε πιστοί στην ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος και στις αξίες που πηγάζουν από αυτή. Δικαιοσύνη στην οικονομία, δικαίωση της εργασίας, δημιουργία συνθηκών θεμιτού κέρδους για κάθε εργαζόμενο. Ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός και κοινωνική ευημερία αποτελούν τον ιδεολογικό μας οδηγό. Αυτή είναι η αυθεντική Νέα Δημοκρατία και από αυτή δεν φύγαμε ποτέ…
Και περιμένουμε-αισιοδοξούμε, ότι πολύ σύντομα, η ψυχή της Νέας Δημοκρατίας, δηλαδή η βάση της, θα επιβάλλει την επιστροφή του συνόλου της παράταξης (κεντροδεξιά) στις ρίζες της.
ΠΗΓΗ: https://www.poeiata.gr/
και διαφώνησε ανοικτά με τις πολιτικές και την τακτική που ακολουθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.
Η απόφαση αυτή ήταν μονόδρομος, αφού όχι μόνο δεν βλέπουμε διάθεση να διορθωθούν οι ανορθογραφίες που σχεδίασαν και επέβαλαν στον κλάδο μας οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κεφαλογιάννη, του Χατζηδάκη,του Βρούτση (βύθισε τους ταξιτζήδες στην υπερχρέωση με τις υπέρογκες αυξήσεις των ασφαλιστικών εισφορών) αντιθέτως προστίθενται στο στελεχιακό δυναμικό του κόμματος ακόμη πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες φιγούρες.
Ο κλάδος των ταξί, βιώνει πρώτος από όλους τις συνέπειες της διεθνοποίησης των αγορών, με την παράνομη δραστηριότητα της Uber ,(σχεδόν σε όλες τις χώρες έχει απαγορευτεί η λειτουργία της) η οποία ‘’τρύπωσε’’ στην ελληνική αγορά εκμεταλευόμενη την εργαλειοθήκη Χατζηδάκη και τους νόμους που σχεδίασε ,με την δικαιολογία της αναβάθμισης της τουριστικής επιβατικής μεταφοράς, διευκολύνοντας όσους στηρίζουν την κερδοφορία τους στην φοροδιοαφυγή.
Σήμερα, η Uber λεηλατεί όσο και όποιο μεταφορικό έργο απέμεινε. Χρησιμοποιεί οποιονδήποτε μπορεί να οδηγήσει ΙΧ αυτοκίνητο, και σε συνεργασία με εταιρίες της τουριστικής βιομηχανίας πραγματοποιεί παράνομες επιβατικές(στο ίδιο μοτίβο, αυτό της φοροδιαφυγής) μεταφορές, άσχετες με τον τουρισμό. Αυτό, ( το Χατζηδάκειο νομοπαρασκευαστικό κρεσέντο) στην γλώσσα των νεοφιλελεύθερων πολιτικών ονομάζεται αυτορρύθμιση της αγοράς.Και θα είχε ολοκληρωθεί, αν δεν μεσολαβούσαν οι εκλογές και η πτώση της Νέας Δημοκρατίας από την κυβέρνηση.
Ως συνδικαλιστικός φορέας, δώσαμε πολύ χρόνο στον Κυριάκο Μητσοτάκη και στους συνεργάτες του, να διορθώσει τα κακώς κείμενα και αφού παραδεχτεί τα λάθη που αποδεδειγμένα έκανε το κόμμα, στο διάστημα που ο λαός του ανέθεσε τη διακυβέρνηση της χώρας, να προχωρήσει στην εκπόνηση ενός προγράμματος για τις επιβατικές μεταφορές με γνώμονα τη δικαιοσύνη και τη νομιμότητα. Τέτοιο πρόγραμμα ούτε εκπονήθηκε, ούτε πρόκειται να εκπονηθεί. Προφανώς, η Νέα Δημοκρατία επικροτεί και βασίζεται στο σχέδιο Χατζηδάκη που με τις …απαραίτητες πινελιές της Όλγας Κεφαλογιάννη θα δώσουν την χαριστική βολή στους ‘’ενοχλητικούς ‘’ταξιτζήδες.
Από το 2010 και μετά, η ελληνική κοινωνία μπήκε σε τροχιά προγραμματισμένης αποσύνθεσης. Με την βοήθεια των μνημονίων, δολοφονήθηκαν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχοποιήθηκαν όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικροιδιοκτήτες. Ο κλάδος των ταξί, μπορεί να απέκρουσε το σχέδιο Ραγκούση για ολοκληρωτικό θάνατο του επαγγέλματος (με το οποίο ποτέ δεν διαφώνησε –ανοικτά τουλάχιστον- ούτε ο νυν αρχηγόςτης Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ούτε ο νυν Γενικός Γραμματέας Λευτέρης Αυγενάκης-σε άλλο κόμμα και σε άλλο πόστο τότε-οι οποίοι μάλιστα απαιτούσαν την διαγραφή μου από το κόμμα, επειδή πάλευα για την επαγγελματική επιβίωση χιλιάδων ανθρώπων) διαπίστωσε όμως ότι υπάρχουν κι άλλοι Ραγκούσηδες, με γαλάζια νεοφιλελεύθερη περιβολή, εξίσου επικίνδυνοι.
Κι επειδή μάθαμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, κατηγορούμε τη Νέα Δημοκρατία για όσα έκανε ως κυβέρνηση και κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για όσα –δεν λέει, αλλά- σκοπεύει να κάνει αν βρεθεί στην εξουσία. Δικό της έργο είναι η παρουσία της Uber στην Αθήνα, μιας πολυεθνικής εταιρίας παγκόσμιας πρωταθλήτριας στην παρανομία και στην φοροδιαφυγή, δικό της έργο είναι η απελευθέρωση μεταφορικού έργου χωρίς νόμους και κανόνες. Δικό της έργο είναι το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει σήμερα τις επιβατικές μεταφορές και στέλνει τον επαγγελματία αυτοκινητιστή σπίτι του χωρίς μεροκάματο. Αν μη τι άλλο, δεν μπορούμε να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Η αυτοφίμωση δεν αποτέλεσε ποτέ επιλογήμας.
Κι εμείς ως εργαζόμενοι, μπήκαμε στο κάδρο των (δις) εξαπατημένων του Ζαπείου. Είδαμε την καταναλωτική μας δύναμη να ακολουθεί την ίδια πτωτική πορεία με αυτή των υπολοίπων συμπολιτών μας. Είδαμε την ιστορία της παράταξης να γελοιοποιείται και το μεγάλο εθνικό έγκλημα της παραποίησης των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ για το δημόσιο έλλειμα να συγκαλύπτεται. Είδαμε τη Νέα Δημοκρατία να ρίχνει δίχτυ προστασίας στον Παπανδρέου, στον Βενιζέλο και στον Γεωργίου (ό,τι έγινε, έγινε). Είδαμε τη Νέα Δημοκρατία να ενισχύει τον αθέμιτο ανταγωνισμό, να δαιμονοποιεί το θεμιτό κέρδος, να κάνει πως δεν βλέπει την διαπλοκή.Έχει καμιά σχέση αυτό το κομματικό παρεάκι με την παράταξη που δημιούργησε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής;Ας μετονομαστεί σε Νέα Δράση, να ησυχάσουμε όλοι μας…
ΥΓ: Είναι βέβαιο ότι, οι εκφραστές του νεοφιλελευθερισμού στη Νέα Δημοκρατία θα ένοιωθαν ανακούφιση, με την αποχώρηση των ‘’ενοχλητικών’’ ταξιτζήδων. Εμείς όμως παραμένουμε πιστοί στην ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος και στις αξίες που πηγάζουν από αυτή. Δικαιοσύνη στην οικονομία, δικαίωση της εργασίας, δημιουργία συνθηκών θεμιτού κέρδους για κάθε εργαζόμενο. Ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός και κοινωνική ευημερία αποτελούν τον ιδεολογικό μας οδηγό. Αυτή είναι η αυθεντική Νέα Δημοκρατία και από αυτή δεν φύγαμε ποτέ…
Και περιμένουμε-αισιοδοξούμε, ότι πολύ σύντομα, η ψυχή της Νέας Δημοκρατίας, δηλαδή η βάση της, θα επιβάλλει την επιστροφή του συνόλου της παράταξης (κεντροδεξιά) στις ρίζες της.
ΠΗΓΗ: https://www.poeiata.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...