Την αντίδραση της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών συναντάει η πρόθεση της δημοτικής αρχής να πεζοδρομήσει πλήρως της οδό Μαιζώνος. Με αιχμές για «προχειρότητα» και υπαναχώρηση του Δήμου «κάτω από πιέσεις διαφόρων ομάδων πολιτών και επιχειρηματιών» συνοδεύει η διοίκηση του φορέα την επιστολή που απευθύνει στη δημοτική αρχή.
Το θέμα της πεζοδρόμησης συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών, με διαφορά λίγων ημερών από το ρεπορτάζ της «Π» με θέμα τη μελέτη για την πλήρη πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.
Ο σχεδιασμός της δημοτικής αρχής είναι να πεζοδρομηθεί η κεντρική οδική αρτηρία αμέσως μετά την ολοκλήρωση του έργου διάνοιξης της Κανακάρη. Το έργο στην Κανακάρη (θα μετατραπεί σε έξοδο της πόλης) θα σημάνει την αντιδρόμηση της Κορίνθου (είσοδος πόλης).
«Με έκπληξη διαπιστώσαμε υπαναχώρηση της δημοτικής αρχής από την αρχική πρόταση και πρόθεσή της για μετατροπή της οδού Μαιζώνος σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας…» υποστηρίζουν οι Παναγιώτης Σκέντζος και Δημήτρης Νικολακόπουλος, πρόεδρος και γενικός γραμματέας της ΟΕΒΕΣΝΑ αντίστοιχα. Εκτιμούν ότι αν πεζοδρομηθεί πλήρως η Μαιζώνος, «θα αποκοπεί και θα απομονωθεί μεγάλο μέρος του κέντρου της πόλης από τον υπόλοιπο αστικό οικιστικό ιστό, ενώ ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν προνομιούχες περιοχές επαγγελματικής-επιχειρηματικής-εμπορικής δραστηριότητας».
Οι επαγγελματοβιοτέχνες αντιπροτείνουν τη μετατροπή της Μαιζώνος σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, δηλαδή με διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και στη λωρίδα που θα δημιουργηθεί στη μέση να επιτρέπεται η κυκλοφορία λεωφορείων, ταξί, φορτηγών φορτοεκφόρτωσης και οχημάτων εκτάκτου ανάγκης (ασθενοφόρων, πυροσβεστικών κ.λπ.).
«Η παραπάνω πρόταση, η οποία αποτελεί και θέση μας, θα είναι λειτουργική, αφού όταν ολοκληρωθούν οι αντιδρομήσεις σε Κανακάρη και Κορίνθου η απαίτηση για κυκλοφορία των ΙΧ στην Μαιζώνος θα είναι μικρότερη, ενώ για τους υπόλοιπους μεταφορείς (λεωφορεία, ταξί, φορτηγά φορτοεκφόρτωσης, οχήματα εκτάκτου ανάγκης) θα αποτελέσει μεγάλη εξυπηρέτηση χωρίς κυκλοφοριακή επιβάρυνση» αναφέρεται στην επιστολή του φορέα που έχει αποδέκτες τον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη και τον αντιδήμαρχο Παύλο Στάμο.
Οι εκπρόσωποι των μικρομεσαίων επαγγελματιών φέρνουν σαν παράδειγμα τις ήπιες πεζοδρομήσεις που έχουν γίνει σε μεγάλες πόλεις όπως στους εμπορικούς δρόμους και ιστορικό κέντρο της Αθήνας, «όπου υπάρχουν παράλληλα με την πεζοδρόμηση και οι ενδιάμεσες λωρίδες κυκλοφορίας για τις παραπάνω κατηγορίες οχημάτων, ένα σύστημα το οποίο όπως φαίνεται είναι λειτουργικό και έχει αποδώσει».
ΠΗΓΗ: http://www.pelop.gr/?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...