Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ : ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 03-01-2013..!

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ

Στα πλαίσια της ενημέρωσης των συναδέλφων της περιφέρειας το Δ.Σ. του ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ.

Μετά την ψήφιση του Ν.4070/12 ο κλάδος δυστυχώς εφησύχασε νομίζοντας ότι το θέμα με την απελευθέρωση των ΤΑΞΙ έληξε. Στο κλίμα αυτό ήταν και οι δηλώσεις τότε της Ομοσπονδίας που έλεγε ότι «τέλος καλό όλα καλά».

Με την πάροδο των ημερών και ενώ τα στελέχη ανά την Ελλάδα μελετούσαν τον νόμο ανακάλυπταν πάρα πολλές ασάφειες και κενά. Ο πρόεδρος του Περιφερειακού της ΑΝΜΑΘΡΑ μαζί με το Δ.Σ. έκανε δύο περιφερειακές συγκεντρώσεις για την ανάλυση του νόμου και των ασαφειών που περιείχε. Έκανε αμέσως έγγραφο στην Ομοσπονδία με τις απόψεις της περιφέρειας μας όπως και για τα σημεία που χρειαζόταν άμεση διευκρίνηση από το υπουργείο. Άρχισαν ταυτόχρονα και οι επαφές με τον Περιφερειάρχη αλλά και όλους τους Αντιπεριφερειάρχες καθώς και με τα κύρια σωματεία της περιφέρειας για την γραμμή που θα κρατούσε η περιφέρεια στο θέμα των εδρών.

Τα σωματεία καθόρισαν λοιπόν μέσω διαβούλευσης την πρόταση τους για τις έδρες ανά περιφερειακή ενότητα όπως ο νόμος όριζε. Κατατέθηκαν επίσημα στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας μας όπου και εγκρίθηκαν από την πλειοψηφία των συμβούλων και των παρατάξεων του Π.Σ.

Εμπρόθεσμα πριν από λίγο καιρό δημοσιεύτηκαν και στο ΦΕΚ της κυβερνήσεως.

Έτσι άρχισαν οι διαπραγματεύσεις με τον Περιφερειάρχη μας κ. Άρη Γιαννακίδη για να βγεί μια αποδεκτή ημερομηνία και από τις δύο μεριές για την άσκηση του αιτήματος ενδιαφέροντος για νέες άδειες ΕΔΧ ΤΑΞΙ όπως ο νόμος ορίζει. Πάνω στη προσπάθεια αυτή έσκασε η βόμβα του 4093/12 του νέου νόμου που απελευθερώνει σε μεγάλο βαθμό την μεταφορά προσώπων αφού δίνει το δικαίωμα στις εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων να παρέχουν και οδηγό και όχημα με ενοικίαση.

Κλείσαμε έτσι από κοινού και ομόφωνα τις ημερομηνίες ενδιαφέροντος για την περιφέρεια μας για την μεν Ξάνθη από 1/11/12 έως 31/12/12 και για την υπόλοιπη περιφέρεια από 1/12/12 έως 31/1/2013.

Αμέσως με το που ήρθε στα χέρια μας το επίμαχο άρθρο του Ν 4093/12 ο πρόεδρος του Π.Σ. ήρθε σε επαφή με όλη την περιφέρεια και την Ομοσπονδία. Καθορίστηκε η απεργία από το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας όπου και λάβαμε μέρος για να δώσουμε το μήνυμα της ενότητας του κλάδου μιας και η πορεία φαινόταν δύσκολη και με συνέχεια. Τις μέρες της απεργίας υπήρχε έντονη διαβούλευση και με βουλευτές της Καβάλας όπως και με κορυφαία στελέχη του κλάδου καθώς ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.

Άμεσα κινηθήκαμε προς όλη την Ελλάδα από Κρήτη, Πελοπόννησο, Θεσσαλία, Μακεδονία και Θράκη παίρνοντας πρωτοβουλία για κλαδικό στην Λάρισα ΑΜΕΣΑ. Συντάξαμε ένα κείμενο και το δώσαμε παντού σε κάθε σωματείο σε κάθε πόλη της Ελλάδος που μπορούσαμε με σκοπό να το στείλουν όπως και έκαναν στην ΠΟΕΙΑΤΑ. Το αναρτήσαμε στο διαδίκτυο, πιέσαμε τα στελέχη της Ομοσπονδίας για αυτό αλλά η απόφαση κατά πλειοψηφία στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας ήταν να γίνουν περιφερειακά συμβούλια σε όλη την Ελλάδα και έπειτα κλαδικό στην Αθήνα. Παρ΄όλες τις αντιδράσεις μας και τις διαφωνίες μας, το πρόγραμμα κύλησε όπως η ΠΟΕΙΑΤΑ αποφάσισε. Αφού έγιναν τα περιφερειακά και χάθηκε κατά την άποψη μας πολύτιμος χρόνος και οι αντιδράσεις άρχισαν να εξασθενούν ήρθε η ώρα του κλαδικού. Κατεβήκαμε στην Αθήνα, όπου ξανά διατυπώσαμε τις θέσεις μας και καταθέσαμε και τις προτάσεις μας για το μέλλον του κλάδου. Η απήχηση των προτάσεων μας σε πολύ μεγάλο βαθμό ήταν αποδεκτές από το μεγαλύτερο κομμάτι της επαρχίας τουλάχιστον. Εκεί θέσαμε και αλλά θέματα που δεν ήταν της αρμοδιότητος του Κλαδικού αλλά της Γ.Σ. του κλάδου. Κρατηθήκαν πρακτικά και το Δ.Σ. της ΠΟΕΙΑΤΑ υποσχέθηκε ότι σε πολύ σύντομο χρόνο αφού αρχίσει τις διαβουλεύσεις για επικείμενες αλλαγές στον 4070/12 και στον 4093/12 θα συγκληθεί η Γ.Σ. να αποφασίσει στην ουσία το μέλλον του κλάδου. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η ΠΟΕΙΑΤΑ άργησε και αργεί χαρακτηριστικά στις κινήσεις της. Πιστεύουμε πως ήταν λάθος αντιμετώπισης αυτό με τον 4093/12. Στην ουσία δεχθήκαμε έναν νόμο έτσι αδιαμαρτύρητα και ψάχνουμε τώρα τρόπους οργάνωσης για μας με ένα νομικό καθεστώς κατά μας και μια απελευθέρωση μονομερή. Εδώ να υπογραμμίσουμε ότι στην Αθήνα βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε συζητήσεις και να ανταλλάξουμε ιδέες και με ανθρώπους που έχουν συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης στόλου και για τις δυνατότητες αυτών στη δουλειά μας. Προσπαθούμε να βρούμε τρόπο τέτοιο που θα φέρει χαμηλότερα κόστη και θα ανοίξει περισσότερες μορφές μεταφορικού έργου.

Παράλληλα έχουμε στείλει επιστολές και στους αρμόδιους φορείς για την αντιμετώπιση του ΟΑΕΕ με προτάσεις που θα συνεχιστούν και τις αμέσως επόμενες μέρες.

Σε πολύ σύντομο χρόνο θα συσταθεί ξανά το Π.Σ. της ΑΝΜΑΘΡΑ για τις δικές του αποφάσεις για την αντιμετώπιση του χαμένου έργου αλλά και τις δυνατότητες που έχουμε για να κερδίσουμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε ενόψει της οικονομικής κρίσης που βιώνει κάθε ελληνικό σπίτι. Έχουμε υποχρέωση να παλέψουμε με ότι μέσο διαθέτουμε και να σχεδιάσουμε για το αυριανό ταξί και το μέλλον των παιδιών μας.

Η προσπάθεια συνεχίζετε.

Ο                                                                 Ο

ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ                    ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ


Για λήψη του ενημερωτικού δελτίου πατήστε στο "Download"

http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...