Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Εταιρείες όπως η Uber και η Beat δεν υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη»..!

Ο κύριος Κλήμης Λεοντιάδης, Πρόεδρος του Σωματείου ΤΑΧΙ της Θεσσαλονίκης μιλά στο Taxi&Driver για την κατάσταση που επικρατεί στη συμπρωτεύουσα όσον αφορά στον κλάδο των ταξί.

Το Σωματείο Ιδιοκτητών ΤΑΧΙ Θεσσαλονίκης ο «ΕΡΜΗΣ» απαρτίζεται από 2.000 περίπου οχήματα ταξί, με 3.000 ιδιοκτήτες και 1.000 οδηγούς.  Ο κύριος Λεοντιάδης τελεί πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών ΤΑΧΙ Θεσσαλονίκης ο «ΕΡΜΗΣ» εδώ και 3 χρόνια, ενώ για εννέα χρόνια υποστήριζε τον κλάδο από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Σωματείου. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, ο πρόεδρος κ. Λεοντιάδης δίνει τις δικές του απαντήσεις σε μερικά από τα φλέγοντα ζητήματα του κλάδου.
T&D: Ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη, αναφορικά με την πορεία του κλάδου των ταξί; Η δουλειά κινείται αυξητικά ή πτωτικά τον τελευταίο χρόνο;
Κ.Λ.: Η κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο των ταξί στη Θεσσαλονίκη είναι αυτή που επικρατεί σε γενικές γραμμές και σε όλη την αγορά. Οι στατιστικές δείχνουν ότι τα τελευταία χρόνια της κρίσης η δουλειά μας έχει πέσει κατά 40%. Το τελευταίο εξάμηνο, ωστόσο, παρατηρείται μια σταθερότητα, που μας κάνει να είμαστε περισσότερο αισιόδοξοι για την σταδιακή αύξηση της δουλειάς και τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης γενικότερα.
T&D: Πόσο -θετικά ή αρνητικά- έχει επηρεάσει τον κλάδο η ύπαρξη εταιρειών όπως η (Taxi)Beat και η Uber; Τι λένε οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές;
Κ.Λ.: Είναι γεγονός πως το σύνολο του κλάδου έχει πληγεί αρκετά από τον ανταγωνισμό που έφεραν στις περισσότερες περιοχές που εμφανίστηκαν οι ιδιωτικές εταιρείες που αναφέρατε. Στη Θεσσαλονίκη, πάντως, οι εταιρείες αυτές δεν υπάρχουν, γιατί η πόλη μας έχει πολύ οργανωμένα Ραδιοταξί τα οποία εξυπηρετούν άριστα το επιβατικό κοινό.

T&D: Ποια η γνώμη σας για τις αλλαγές που φέρνει στον κλάδο το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών;
Κ.Λ.: Το νομοσχέδιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση, καθώς διαθέτει αρκετές βελτιωτικές αλλαγές τόσο από άποψη νομοθεσίας όσο και από άποψη λειτουργίας για τα ταξί. Το θέμα είναι κάποια στιγμή να ψηφιστεί…
T&D: Ποια θεωρείτε ότι είναι τα φλέγοντα ζητήματα του κλάδου αυτή τη στιγμή, τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στη χώρα γενικότερα;
Κ.Λ.: Τα κυριότερα προβλήματα του κλάδου, τόσο στην πόλη μας όσο και γενικά στη χώρα, είναι η υποκλοπή έργου και η ελλιπής αστυνόμευση σ’ αυτό τον τομέα, η υψηλή φορολόγηση και οι χώροι στάθμευσης (πιάτσες ΤΑΧΙ), καθώς επίσης η μέριμνα αυτών των συναδέλφων που έχουν οφειλές σε ταμεία και εφορία.

T&D: Πώς πιστεύετε ότι μπορούν να βελτιωθούν επαγγελματικά οι σύγχρονοι αυτοκινητιστές;
Κ.Λ.: Η είσοδος στη νέα τάξη πραγμάτων θεωρώ ότι είναι μονόδρομος για τους σύγχρονους αυτοκινητιστές. Ένα τέτοιο βήμα είναι, για παράδειγμα, η αναβάθμιση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής κλήσης «εφαρμογή) που έχουμε κι εμείς σαν Ραδιοταξί. Επίσης, να δοθεί το δικαίωμα στον ταξιτζή να μπορεί να μετατρέψει το ταξί του σε επταθέσιο με ταξίμετρο ή ΑΜΕΑ με ταξίμετρο. Τέλος, πολύ σημαντικό θεωρώ πως είναι να δοθούν οι επιχορηγήσεις από το κράτος για αντικατάσταση αυτοκινήτου και, ειδικότερα, κίνητρα για αγορά οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, όπως τα αεριοκίνητα ή τα ηλεκτρικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...