ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ.
262 21 ΠΑΤΡΑ ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr Aρ. Αρχείου: Φ012/Α΄/1 Πάτρα 09/06/2016 Αρ. πρωτοκ.:195/’16
ΠΡΟΣ: τον αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Τ. Αλεξιάδη ====================
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Πλαίσιο παρατηρήσεων -προτάσεων για το φορολογικό και ειδικά θέματα ΕΔΧ αυτ/των Ταξί. Κύριε Υπουργέ με αφορμή τη σημερινή συνάντηση -σύσκεψη φορέων και τη δυνατότητα διατύπωσης θέσεων και ανταλλαγής απόψεων, σας καταθέτουμε και εγγράφως πλαίσιο παρατηρήσεων –διαπιστώσεων-προτάσεων της Ομοσπονδίας μας για το φορολογικό σύστημα Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. αποτελεί Β’/θμιο συνδικαλιστικό όργανο του νομού μας και εκπροσωπεί όλους τους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων, αυτοκινητιστών έχοντας στη δύναμή της 70 Α/θμια Σωματεία μέλη .
Το παρακάτω πλαίσιο έχει διαμορφωθεί κατόπιν συνεργασίας με τα Σωματεία μέλη μας αλλά και τη ΓΣΕΒΕΕ και έχει ψηφιστεί από Γενικές Συνελεύσεις των αντίστοιχων οργάνων.
Με το νόμο που ψηφίστηκε στις 22/05/16 «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» ολοκληρώθηκε ακόμη μια περίοδος εμπροσθοβαρών μέτρων λιτότητας που περιλαμβάνουν ένα νέο βαρύ πακέτο φορολόγησης το οποίο εκτείνεται σε κάθε πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά και μια πρόβλεψη για νέα αυτόματη δημοσιονομική προσαρμογή, τον περίφημο κόφτη.
Είναι πρωτοφανές στα παγκόσμια χρονικά να λαμβάνεται ως εγγύηση, για κάποιον που αδυνατεί να αποπληρώσει χρέη, η μείωση των διαθέσιμων πόρων προκειμένου να καταστεί βιώσιμη η οικονομία..
Φαίνεται ότι διατηρείται μια τιμωρητική, αντιευρωπαϊκή - στον πυρήνα της - φιλοσοφία και λογική σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης του δημοσιονομικού προβλήματος της χώρας, τις μεταρρυθμίσεις και τη χάραξη αναπτυξιακής πολιτικής, ενισχύοντας έτσι τα φαινόμενα διάλυσης της οικονομίας και επιταχύνοντας την διάρρηξη του κοινωνικού ιστού, αλλά και της πολιτικής ζωής με απρόβλεπτες για το μέλλον συνέπειες.
Το νέο φορολογικό βρίθει από μια σειρά ρυθμίσεων που αναμφίβολα πλήττουν την εγχώρια επιχειρηματικότητα, εξαντλούν τη φοροδοτική ικανότητα και αποδυναμώνουν τις δυνατότητες βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, και ιδιαίτερα των δυναμικών κλάδων που είχαν καταφέρει το τελευταίο διάστημα της κρίσης να επιδείξουν σημάδια αντοχής και ανάκαμψης αφού αυτό προβλέπει.
- Γενικευμένη αύξηση του ΦΠΑ στο 24% (μια από τις προσφιλείς πρακτικές του ΔΝΤ, η οποία εφαρμόστηκε με δόσεις στη χώρα). Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε στις επιβαρύνσεις που θα υποδεχτούν οι νησιωτικές περιοχές
- Αυξήσεις στα τιμολόγια των επικοινωνιών
- Αύξηση στις χρεώσεις του ΕΝΦΙΑ παρά τις μειώσεις αντικειμενικών, χωρίς πρόβλεψη για τους δανειολήπτες
- Επιβολή τέλους διανυκτέρευσης
- Αυξήσεις σε ειδικούς φόρους κατανάλωσης
262 21 ΠΑΤΡΑ ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr Aρ. Αρχείου: Φ012/Α΄/1 Πάτρα 09/06/2016 Αρ. πρωτοκ.:195/’16
ΠΡΟΣ: τον αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Τ. Αλεξιάδη ====================
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Πλαίσιο παρατηρήσεων -προτάσεων για το φορολογικό και ειδικά θέματα ΕΔΧ αυτ/των Ταξί. Κύριε Υπουργέ με αφορμή τη σημερινή συνάντηση -σύσκεψη φορέων και τη δυνατότητα διατύπωσης θέσεων και ανταλλαγής απόψεων, σας καταθέτουμε και εγγράφως πλαίσιο παρατηρήσεων –διαπιστώσεων-προτάσεων της Ομοσπονδίας μας για το φορολογικό σύστημα Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. αποτελεί Β’/θμιο συνδικαλιστικό όργανο του νομού μας και εκπροσωπεί όλους τους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων, αυτοκινητιστών έχοντας στη δύναμή της 70 Α/θμια Σωματεία μέλη .
Το παρακάτω πλαίσιο έχει διαμορφωθεί κατόπιν συνεργασίας με τα Σωματεία μέλη μας αλλά και τη ΓΣΕΒΕΕ και έχει ψηφιστεί από Γενικές Συνελεύσεις των αντίστοιχων οργάνων.
Με το νόμο που ψηφίστηκε στις 22/05/16 «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» ολοκληρώθηκε ακόμη μια περίοδος εμπροσθοβαρών μέτρων λιτότητας που περιλαμβάνουν ένα νέο βαρύ πακέτο φορολόγησης το οποίο εκτείνεται σε κάθε πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά και μια πρόβλεψη για νέα αυτόματη δημοσιονομική προσαρμογή, τον περίφημο κόφτη.
Είναι πρωτοφανές στα παγκόσμια χρονικά να λαμβάνεται ως εγγύηση, για κάποιον που αδυνατεί να αποπληρώσει χρέη, η μείωση των διαθέσιμων πόρων προκειμένου να καταστεί βιώσιμη η οικονομία..
Φαίνεται ότι διατηρείται μια τιμωρητική, αντιευρωπαϊκή - στον πυρήνα της - φιλοσοφία και λογική σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης του δημοσιονομικού προβλήματος της χώρας, τις μεταρρυθμίσεις και τη χάραξη αναπτυξιακής πολιτικής, ενισχύοντας έτσι τα φαινόμενα διάλυσης της οικονομίας και επιταχύνοντας την διάρρηξη του κοινωνικού ιστού, αλλά και της πολιτικής ζωής με απρόβλεπτες για το μέλλον συνέπειες.
Το νέο φορολογικό βρίθει από μια σειρά ρυθμίσεων που αναμφίβολα πλήττουν την εγχώρια επιχειρηματικότητα, εξαντλούν τη φοροδοτική ικανότητα και αποδυναμώνουν τις δυνατότητες βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, και ιδιαίτερα των δυναμικών κλάδων που είχαν καταφέρει το τελευταίο διάστημα της κρίσης να επιδείξουν σημάδια αντοχής και ανάκαμψης αφού αυτό προβλέπει.
- Γενικευμένη αύξηση του ΦΠΑ στο 24% (μια από τις προσφιλείς πρακτικές του ΔΝΤ, η οποία εφαρμόστηκε με δόσεις στη χώρα). Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε στις επιβαρύνσεις που θα υποδεχτούν οι νησιωτικές περιοχές
- Αυξήσεις στα τιμολόγια των επικοινωνιών
- Αύξηση στις χρεώσεις του ΕΝΦΙΑ παρά τις μειώσεις αντικειμενικών, χωρίς πρόβλεψη για τους δανειολήπτες
- Επιβολή τέλους διανυκτέρευσης
- Αυξήσεις σε ειδικούς φόρους κατανάλωσης
- Αυξήσεις στα τέλη κίνησης/ αυτοκίνησης
- Αυξήσεις σε ειδικούς φόρους στο αλκοόλ
- Επιβολή ειδικών φόρων στον καφέ και την παραγωγή μπύρας
Είναι σαφές ότι το πρόβλημα ως προς τα φορολογικά έσοδα δεν είναι το ύψος των ονομαστικών συντελεστών, αλλά η αποτυχία διεύρυνσης της φορολογικής βάσης, η αποτυχία αύξησης της εισπραξιμότητας και επίτευξης ενός αποτελεσματικού συντελεστή στο μέσο όρο της ΕΕ.
Επιπλέον, πρόκειται για ένα μίγμα φορολόγησης που δεν έχει αναπτυξιακά χαρακτηριστικά, δηλαδή δε γίνεται με σκοπό τη μεταβίβαση πόρων προς περισσότερο παραγωγικούς σκοπούς και δραστηριότητες με υψηλό πολλαπλασιαστή. Το αντίθετο μάλλον συμβαίνει. Μάλιστα, έρχεται σε αντίφαση με τον επικείμενο αναπτυξιακό νόμο που φιλοδοξεί να παρέχει κίνητρα στις επιχειρήσεις για να επενδύσουν στη χώρα. Άραγε, με σταθερούς αυτούς τους φορολογικούς συντελεστές που συζητάμε σήμερα για 20 χρόνια, υπάρχει περίπτωση να επιτευχθεί προσέλκυση επενδύσεων, ακόμη κι αν αλλάξει ξαφνικά η μακροοικονομική εικόνα της χώρας;
Για τα φορολογικά ζητήματα, έχουμε τονίσει κατ΄ επανάληψη την ανάγκη διαμόρφωσης ενός προοδευτικού και δίκαιου φορολογικού συστήματος. Όμως οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις που προωθούνται και θα κορυφωθούν με τη νέα αύξηση του ΦΠΑ περισσότερο προκαλούν νέα υποτίμηση των επαγγελμάτων μας, παρά δημιουργούν όρους δίκαιης ανακατανομής των βαρών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η χώρα μας μετά την αύξηση του ΦΠΑ θα βρίσκεται στις 4 πρώτες θέσεις της ΕΕ με τον υψηλότερο συντελεστή, ενώ παραμένει κάτω από μέσο όρο σε επίπεδο συλλογής εσόδων.
Η αύξηση του ΦΠΑ στο 24% και η εξομοίωση του έναντι του μειωμένου ΦΠΑ σε 11 νησιά της χώρας δυστυχώς θα συρρικνώσει ακόμα περισσότερο την πραγματική οικονομία επηρεάζοντας αρνητικά τα ελληνικά νοικοκυριά, τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις.
Παράλληλα έχουμε μια σειρά από επιπρόσθετες επιβαρύνσεις που θα εντείνουν ακόμα περισσότερο την δυσμενή κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι ΜμΕ. Ενδεικτικά αναφέρουμε την επιβολή ειδικού φόρου στον καφέ, την αύξηση του συντελεστή ΕΦΚ στην μπύρα, την αύξηση της προκαταβολής φόρου και την αύξηση της παρακράτησης του φόρου μισθωτών και συνταξιούχων.
Σημειώνουμε επίσης ότι σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ 3 στις 10 μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις κατέγραψαν ζημίες κατά το προηγούμενο έτος, ενώ 4 στις 10 έχουν ληξιπρόθεσμες ασφαλιστικές οφειλές και 15% ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τις τράπεζες. Επιπλέον το 50% των ΜμΕ αντιμετωπίζει δυσκολίες στην έγκαιρη καταβολή των μισθών.
Αθροίζοντας όλα τα παραπάνω καταλήγουμε αβίαστα στα εξής:
Εάν οι επιχειρήσεις επιλέξουν να απορροφήσουν τις νέες επιβαρύνσεις θα αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα ρευστότητας. Εάν από την άλλη επιλέξουν να το μετακυλήσουν στις τιμές θα προσθέσουν ακόμα ένα λιθαράκι στην διαρκώς μειούμενη ζήτηση.
Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Νέα λουκέτα και νέες απώλειες θέσεων εργασίας, χωρίς μάλιστα η θυσία αυτή να οδηγεί σε αύξηση των εσόδων του δημοσίου που είναι και ο στόχος της κυβέρνησης. Υπενθυμίζουμε ότι η αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση τον Σεπτέμβριο του 2011 είχε σαν αποτέλεσμα το κλείσιμο περίπου 6.500 καταστημάτων και την απώλεια 40.000 θέσεων απασχόλησης. Επιπτώσεις θα υπάρξουν σε όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας και στις εξαγωγικό εμπόριο αφού τα ελληνικά προϊόντα καθίστανται μη ανταγωνιστικά και σε δυσμενή θέση έναντι προϊόντων άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
Ένας νέος φαύλος κύκλος βαθιάς ύφεσης είναι προ των πυλών που εν μέρει επιβεβαιώνεται και από την ΕΛΣΤΑΤ με την πρόσφατη αναθεώρηση για περαιτέρω συρρίκνωση του ΑΕΠ το 2016.
Το αντίδοτο σε αυτή την δυσμενή συνθήκη είναι αναπτυξιακές πολιτικές και διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Ωστόσο η λέξη ανάπτυξη έχει ειπωθεί τόσες φορές που έχει χάσει πλέον την οξύτητα της. Πρέπει κάποια στιγμή να γίνει κατανοητό κάτι που αποτελεί το απόσταγμα της εμπειρίας μας από τα τελευταία 7 υφεσιακά και μνημονιακά χρόνια. Ότι, οι όποιες προσπάθειες ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας έγιναν, είτε υπό την μορφή αναπτυξιακών μέτρων, είτε υπό την μορφή διαρθρωτικών αλλαγών, εξουδετερώθηκαν εξαιτίας των αυστηρών δημοσιονομικών στόχων.
Ο κίνδυνος επανάληψης αυτού του αποτελέσματος είναι πλέον υπαρκτός. Με την διαφορά, ότι η εξαντλημένη ελληνική οικονομία, δεν έχει πλέον τις ίδιες αντοχές και τα ίδια περιθώρια ανάκαμψης, και τα φορολογικά βάρη έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τη φοροδοτική ικανότητα των πολιτών.
Παράλληλα, με το νέο νόμο κατατίθενται ρυθμίσεις οι οποίες αφορούν τη διαχείριση των κόκκινων δανείων, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, το δημοσιονομικό διορθωτή.
Αναφορικά με τη διαχείριση κόκκινων δανείων, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι παραμένει αμφίβολο κατά πόσο η Τράπεζα της Ελλάδος θα επιβάλλει ένα ισόρροπο μίγμα διαχείρισης στα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς διαχείρισης.
Οι τράπεζες εδώ και χρόνια ασκούν προνομιακά καταχρηστικές πρακτικές σε χρεώσεις, προμήθειες, επιτόκια ακόμη και στην περίοδο των capital controls δίχως να έχουν υπάρξει κυρώσεις. Μάλιστα, με το προτεινόμενο πλαίσιο οι δανειολήπτες φαίνεται να απεμπολούν το δικαίωμα άσκησης προαίρεσης, το οποίο το είχαν κατακτήσει σε αντίστοιχες περιπτώσεις σε άλλες χώρες, όπως η Κύπρος.
Επιπλέον, δεν προβλέπεται κάποια ρύθμιση για τους επιχειρηματίες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές και μη εξυπηρετούμενα δάνεια άνω των 140,000€, γεγονός που τους αφήνει εκτεθειμένους στις διαδικασίες εκπλειστηριασμών.
Η κυβέρνηση προωθεί την περίφημη δημιουργία του Υπερταμείου αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας, ενός ταμείου που ουσιαστικά δεσμεύει τη χώρα για πώληση περιουσιακών στοιχείων σε μια χρονική συγκυρία που οι αξίες παραμένουν χαμηλές και η διαπραγματευτική θέση της χώρας ακόμη πιο αδύναμη.
Η δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων για 100 χρόνια σχεδόν καταδεικνύει ότι η χώρα έχει χάσει ολοκληρωτικά την οικονομική της κυριαρχία. Η χώρα θα πρέπει να διατηρήσει τουλάχιστον τον έλεγχο του ταμείου, χωρίς δικαίωμα βέτο από τους εταίρους- δανειστές. Το γεγονός ότι το 50% από τις πωλήσεις δύναται να μετασχηματιστεί σε επενδύσεις είναι θετικό, όμως δεν έχει προσδιοριστεί επακριβώς ο τρόπος αξιοποίησης, ενώ θα έπρεπε να προβλεφθούν πόροι για κοινωνική αλληλεγγύη και ισορροπία μεταξύ των γενεών, δηλαδή να περιέλθουν και στο ασφαλιστικό σύστημα.
Σχετικά με το μηχανισμό αυτόματης προσαρμογής, τον περίφημο «κόφτη» θα αναμέναμε τουλάχιστον να υπάρχουν ρήτρες ανάπτυξης και προσαρμογής των δαπανών προς τα πάνω, στην περίπτωση που η ελληνική οικονομία οδηγηθεί σε αναπτυξιακή πορεία.
Το συγκεκριμένο πακέτο μέτρων που υιοθετεί οδηγεί την ελληνική οικονομία αναπόφευκτα σε μια νέα φάση ύφεσης, η οποία για να ανασχεθεί απαιτεί ένα προσεκτικό σχεδιασμό των επενδυτικών πρωτοβουλιών, ταχύτερες αποφάσεις και διοικητική αναδιοργάνωση θεσμών και υπηρεσιών οι οποίοι θα μπορούσαν να συμβάλλουν σε αυτήν την κατεύθυνση.
Θετικά
• Απαλλαγή από φόρο εισοδήματος της ωφέλειας που αποκτούν τα νομικά πρόσωπα, νομικές οντότητες καθώς και τα φυσικά πρόσωπα από τη διαγραφή μέρους ή του συνόλου του χρέους τους (ισχύει για οφειλές που την 31η Μαρτίου 2016 βρίσκονταν σε καθυστέρηση ή ήταν επίδικες ή ρυθμισμένες και για συμφωνίες εξωδικαστικού συμβιβασμού που συνάπτονται μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2017).
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩΝ ΤΑΞΙ:
Πρόβλημα αντικατάστασης φορολογικών μηχανισμών (ΑΔΗΜΕ)
Όπως γνωρίζετε από το 2011 έπρεπε να αντικατασταθούν οι φορολογικοί μηχανισμοί,(ΑΔΗΜΕ) με νέου τύπου μηχανές οι οποίες ουδέποτε εγκρίθηκαν. Προκειμένου η πολιτεία να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα έδινε συνεχώς παρατάσεις στην ισχύ των υπαρχόντων μηχανισμών.
Η ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών δυστυχώς φέτος δεν προχώρησε σε νομοθετική ρύθμιση για παράταση , παρά τις δεσμεύσεις σας στις συναντήσεις που έγιναν μέσω της κλαδικής Ομοσπονδίας των ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) και παρά τις πιέσεις που ασκήθηκαν με απόφαση του κλαδικού συμβουλίου & την 24ωρη απεργία-κατάληψη του Υπουργείου που επακολούθησε,.
Έτσι παρουσιάζεται το φαινόμενο λήξης των ΑΔΗΜΕ (γεμίζει δηλαδή η χωρητικότητα της φορολογικής μνήμης ) σε όλο και περισσότερα ΕΔΧ αυτ/τα και το ένα ταξί μετά το άλλο να παροπλίζονται –ακινητοποιούνται και να μην μπορούν να δουλέψουν ιδιοκτήτες και οδηγοί.
Ουσιαστικά τους στερείται το δικαίωμα άσκησης της επαγγελματικής δραστηριότητας, πράγμα το οποίο πλέον των άλλων εγκυμονεί κινδύνους για φορολογικές παραβάσεις βεβαίως με καμία ευθύνη των ιδίων, παρά μόνο της πολιτείας. Παράλληλα δεν μπορεί να γίνει ούτε μεταβίβαση, ούτε γονική παροχή, ούτε αντικατάσταση οχήματος.
Σ
την συνέχεια το Υπουργείο με παροτρύνσεις του, ουσιαστικά επέβαλλε την αλλαγή-αντικατάσταση των ληγμένων φορολογικών μηχανισμών (ΑΔΗΜΕ) με 4 εναπομείναντες τύπους μηχανών [(α) ΠΑΝΘΗΡΑΣ Ρ6F,β) Digitax τύπου F3 plus –F, γ)HALE SPT-01 δ)HALE MCT-5 )], που και γι’ αυτές αφενός μεν είναι άγνωστη –πιθανόν σύντομη η λήξη της ισχύος -έγκρισής του, αφετέρου δεν υπάρχει ικανός αριθμός στην αγορά για να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔΧ αυτ/των ταξί .
Η αντικατάσταση σημαίνει για τους ιδιοκτήτες ένα κόστος 750 ευρώ περίπου με άγνωστο ουσιαστικά το διάστημα ισχύος του. Θεωρούμε αν μη τι άλλο παράλογο και εξωφρενικό να υποχρεωθούμε σε αντικατάσταση και πάλι όταν προκύψουν νέου τύπου μηχανές και να επιβαρυνθούμε για 2η φορά με τέτοιο κόστος.
Ως εκ τούτου ζητάμε :
ΖΗΤΑΜΕ από εσάς να προχωρήσετε στα παρακάτω:
1)Σε νομοθετική ρύθμιση για παράταση ισχύος όλων των υπαρχόντων μηχανισμών (ΑΔΗΜΕ) .
2)Σε έκδοση διευκρινιστικής εγκυκλίου, που να θέτει σε εφαρμογή την προφορικής σας δέσμευση, ότι ΔΗΛΑΔΗ οι φορολογικοί μηχανισμοί (ΑΔΗΜΕ) που θα αντικατασταθούν τώρα ΔΕΝ θα χρειαστεί να αλλαχθούν και μέχρι την λήξη της φορολογικής μνήμης και πάλι όταν προκύψουν αντίστοιχοι νέου τύπου μηχανισμοί.
Εν αναμονή ενεργειών σας.
Με τιμή
Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
-Ο- -Ο-
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σκέντζος Παναγιώτης Νικολακόπουλος Δημήτρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...