Ανησυχία οδηγών ΤΑΞΙ Αλεξανδρούπολης για την πρόταση της Κυκλοφοριακής Μελέτης
Με βάση την Κυκλοφοριακή Μελέτη θα
καταργηθεί της πιάτσας ταξί της Μαζαράκη και θα μεταφερθεί στην οδό Καραϊσκάκη (μεταξύ Δικαστηρίων και Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου)
Μόνο με το άκουσμα αυτής της πρότασης οι οδηγοί ΤΑΞΙ εκφράζουν την αντίθεση τους καθώς όπως αναφέρουν ο χώρος δεν είναι κατάλληλος απο την μια γιατί ειναι μικρός και απο την άλλη το καλοκαίρι κλείνει η παραλιακή και δεν θα μπορούν να εισέρθουν στο συγκεκριμένο σημείο
Αλλες παρεμβάσεις που προτείνονται στην Κυκλοφοριακή Μελέτη:
• μονοδρόμηση παραλιακής οδού από Πλατεία Ελευθερίας προς και μέχρι το Πάρκο Προσκόπων (πρώην Εγνατία) με φορά δυτική με περιορισμό του σημερινού πλάτους του οδοστρώματος σε μία λωρίδα κυκλοφορίας στην πλευρά των κτιρίων και παράλληλη στάθμευση δίπλα στο πεζοδρόμιο, αποδίδοντας τον υπόλοιπο χώρο προς το παραλιακό μέτωπο στους πεζούς και στους χρήστες ποδηλάτων.
• πεζοδρόμηση και ηπιοποίηση (τύπου Woonerf) του τμήματος της Εθνικής Αντίστασης μεταξύ της Λεωφ. Δημοκρατίας και της Μητροπολίτου Ιωακείμ Καβύρη.
• πεζοδρόμηση και ηπιοποίηση (τύπου Woonerf) του τμήματος της Εθνικής Αντίστασης μεταξύ της Λεωφ. Δημοκρατίας και της Μητροπολίτου Ιωακείμ Καβύρη.
• Ο περιορισμός της διατομής της Λ. Δημοκρατίας στο κεντρικό της τμήμα μεταξύ Μοσχονησίων και Νικομήδειας και κατασκευή κεντρικής νησίδας.
• η πεζοδρόμηση όλων των καθέτων οδών από Λεωφ. Δημοκρατίας στην Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου (παραλιακή) πλην των οδών Τζαβέλα, Καραϊσκάκη, Μεσολογγίου, Ψαρών και στη δυτική πλευρά των οδών Βιζυηνού και Ρήγα Φεραίου
• η πεζοδρόμηση οδού Δικαστηρίων και οδού Εμπορίου μεταξύ των οδών Κουντουριώτη και Σπάρτακου
• εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης σε δώδεκα κύριες διασταυρώσεις
• η πεζοδρόμηση όλων των καθέτων οδών από Λεωφ. Δημοκρατίας στην Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου (παραλιακή) πλην των οδών Τζαβέλα, Καραϊσκάκη, Μεσολογγίου, Ψαρών και στη δυτική πλευρά των οδών Βιζυηνού και Ρήγα Φεραίου
• η πεζοδρόμηση οδού Δικαστηρίων και οδού Εμπορίου μεταξύ των οδών Κουντουριώτη και Σπάρτακου
• εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης σε δώδεκα κύριες διασταυρώσεις
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Ελ. Βενιζέλου μεταξύ των οδών 14ης Μαΐου και Μητρ. Ι. Καβύρη. Μέχρι τη μεταφορά του ΚΤΕΛ Έβρου σε νέα θέση το τμήμα αυτό θα χρησιμοποιείται μόνο από τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Κωνσταντίνου Παλαιολόγου μεταξύ των οδών Μητρ. Ι. Καβύρη και 14ης Μαΐου
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Αίνου μεταξύ των οδών 14ης Μαΐου και Μητρ. Ι. Καβύρη
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της οδού Κύπρου μεταξύ της Λ. Δημοκρατίας και της Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Κωνσταντίνου Παλαιολόγου μεταξύ των οδών Μητρ. Ι. Καβύρη και 14ης Μαΐου
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Αίνου μεταξύ των οδών 14ης Μαΐου και Μητρ. Ι. Καβύρη
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της οδού Κύπρου μεταξύ της Λ. Δημοκρατίας και της Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Χαρ.Τρικούπη μεταξύ των οδών Ρήγα Φεραίου και Ζαρίφη Γεωργίου
• Η αμφιδρόμηση του τμήματος της οδού Κύπρου μεταξύ της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου και του χώρου στάθμευσης στη χερσαία ζώνη του λιμανιού
• αμφιδρόμηση της ανώνυμης οδού εντός της χερσαίας ζώνης του λιμανιού μπροστά από το Τελωνείο
• κατάργηση της πιάτσας ταξί της Μαζαράκη και μεταφορά της στην οδό Καραϊσκάκη (μεταξύ Δικαστηρίων και Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου)
• Η αμφιδρόμηση του τμήματος της οδού Κύπρου μεταξύ της Λ. Βασ. Αλεξάνδρου και του χώρου στάθμευσης στη χερσαία ζώνη του λιμανιού
• αμφιδρόμηση της ανώνυμης οδού εντός της χερσαίας ζώνης του λιμανιού μπροστά από το Τελωνείο
• κατάργηση της πιάτσας ταξί της Μαζαράκη και μεταφορά της στην οδό Καραϊσκάκη (μεταξύ Δικαστηρίων και Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου)
• χωροθέτηση 15 θέσεων στάσης για φορτοεκφόρτωση σύμφωνα με την πρόταση του Δεκ. 2014 της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου αλλά με αποκλειστική χρήση και μόνο για φορτοεκφόρτωση όλο το 24ωρο
• δημιουργία 367 θέσεων στάθμευσης δικύκλων, υπό γωνία και παράλληλες προς το κράσπεδο.
• επιβίβαση/αποβίβαση τουριστικών λεωφορείων σε
• τρεις θέσεις στην Καραολή & Δημητρίου (μεταξύ Πλατείας Ελευθερίας και Κουντουριώτου)
• δύο θέσεις στην οδό Τζαβέλλα μεταξύ της Πλατείας Ελευθερίας και της ανώνυμης οδού μπροστά στο Τελωνείο
• δημιουργία 367 θέσεων στάθμευσης δικύκλων, υπό γωνία και παράλληλες προς το κράσπεδο.
• επιβίβαση/αποβίβαση τουριστικών λεωφορείων σε
• τρεις θέσεις στην Καραολή & Δημητρίου (μεταξύ Πλατείας Ελευθερίας και Κουντουριώτου)
• δύο θέσεις στην οδό Τζαβέλλα μεταξύ της Πλατείας Ελευθερίας και της ανώνυμης οδού μπροστά στο Τελωνείο
• στάθμευση των λεωφορείων στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης του ΟΛΑ
• Στη μελέτη προτείνεται νέα επέκταση που ολοκληρώνει το δικτύου ποδηλατοδρόμων, με σκοπό την κάλυψη όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αστικού χώρου καθώς και τη σύνδεση τους με τους οικισμούς της Ν. Χηλής και Μαΐστρου. Προτείνεται επίσης και ο υπεραστικός ποδηλατόδρομος που οδηγεί στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο όριο του οικισμού Μαΐστρος. Το συνολικό μήκος των προτεινόμενων ποδηλατόδρομων είναι 13,03 χλμ, από τα οποία τα 11,73 είναι στον αστικό χώρο και 1,3χλμ αποτελούν τον υπεραστικό ποδηλατόδρομο.
• Στη μελέτη προτείνεται νέα επέκταση που ολοκληρώνει το δικτύου ποδηλατοδρόμων, με σκοπό την κάλυψη όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αστικού χώρου καθώς και τη σύνδεση τους με τους οικισμούς της Ν. Χηλής και Μαΐστρου. Προτείνεται επίσης και ο υπεραστικός ποδηλατόδρομος που οδηγεί στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο όριο του οικισμού Μαΐστρος. Το συνολικό μήκος των προτεινόμενων ποδηλατόδρομων είναι 13,03 χλμ, από τα οποία τα 11,73 είναι στον αστικό χώρο και 1,3χλμ αποτελούν τον υπεραστικό ποδηλατόδρομο.
ΠΗΓΗ: http://radiomax.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...