Κατά πλειοψηφία πέρασε από το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης η πρόταση της
Δημοτικής Αρχής να παραμείνει η
πιάτσα
των ταξί στην οδό Ιπποκράτους. Μετά από συζήτηση δύο ωρών και με αρκετές διαφωνίες από πλευράς αντιπολίτευσης,
ιδιοκτητών ταξί και κατοίκων της οδού, το όργανο αποφάσισε μόνο με τις
ψήφους της συμπολίτευσης την παραμονή της πιάτσας στην οδό Ιπποκράτους.
Η Δημοτική Αρχή υποστηρίζει πως η πιάτσα των ταξί θα πρέπει να παραμείνει
στην οδό Ιπποκράτους και να μην μεταφερθεί στην οδό Τσόντζα όπου όριζε η
αρχική μελέτη της ανάπλασης της κεντρικής πλατείας. Ο κ. Δεσποτίδης
υποστήριξε ακόμη πως αν η πιάτσα βρίσκεται στην οδό Τσόντζα θα υπάρξει
κυκλοφοριακή επιβάρυνση της πόλης και θα ναι δύσκολη και από πολλές οδούς η
πρόσβαση των οχημάτων καθώς επίσης θα χαλάσει η αισθητική της νέας πλατείας.
Η πρόταση που παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών
Υπηρεσιών Κώστας Δεσποτίδης ήταν η παραμονή της πιάτσας των ταξί στην οδό
Ιπποκράτους με ανάπλαση η οποία προβλέπει την στάθμευση των ταξί στο δεξί
μέρος του δρόμου, το οποίο θα πεζοδρομηθεί και θα έχει πλάτος 2,40 μέτρα,
δρόμο για τα ταξί πλάτους 2,25 και το αριστερό μέρος του δρόμου
πεζοδρομημένο πλάτους 3,35.
Οι θέσεις που δημιουργούνται είναι 15 και θα
υπάρξει επέκταση στην οδό Εθελοντών με τέσσερις θέσεις στάθμευσης.
Κατά την τοποθέτησή του ο εκπρόσωπος του Σωματείου Ραδιοταξί Κοζάνης τόνισε
πως η θέση του Σωματείου είναι η πιάτσα των ταξί να βρίσκεται στην οδό
Τσόντζα με είσοδο από την οδό Ρήγα Φεραίου και έξοδο στην οδό Παύλου Μελά
από το Βόρειο Κομμάτι της πλατείας δίπλα στην Εθνική Τράπεζα. Να σημειωθεί
πως η δημοτική αρχή τονίζει πως η συγκεκριμένη έξοδος «χαλάει» την
αισθητική της νέας πλατείας και ουσιαστικά καταργεί τον πεζόδρομο που
δημιουργήθηκε και είναι επέκταση της οδού Κοβεντάρων.
Στη συνεδρίαση πήρε το λόγο δικηγόρος εκπρόσωπος των κατοίκων η οποία
υποστήριξε πως οι κάτοικοι της οδού Ιπποκράτους διαφωνούν με την παραμονή
της πιάτσας στη συγκεκριμένη οδό τονίζοντας πως υποβιβάζεται η εμπορικότητα
της οδού και έχει ήδη παρουσιαστεί πτώση του τζίρου των καταστημάτων.
Τη διαφωνία της με την πρόταση της Δημοτικής Αρχής εξέφρασε και η
αντιπολίτευση. Εκ μέρους της μείζονος αντιπολίτευσης ο πρώην αντιδήμαρχος
τεχνικών υπηρεσιών Βαγγέλης Καραπάτσιος, υποστήριξε πως η πιάτσα θα πρέπει
να τοποθετηθεί στην οδό Τσόντζα όπως όριζε η αρχική μελέτη σύμφωνα με τα
σχέδια και τον διάλογο που είχε προηγηθεί πριν την κατάθεση της μελέτης για
τη νέα πλατεία.
Ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Γιώργος Γκουτζηκώστας τάχθηκε
υπέρ της παραμονής της πιάτσας στην οδό Ιπποκράτους και να αναπλαστεί όπως
προτείνει η Δημοτική Αρχή με την προϋπόθεση πως θα δοθεί και μια θέση στον
πεζόδρομο της οδού Σεφέρη για να διευκολυνθούν οι ιδιοκτήτες ταξί για
στάθμευση των οχημάτων τους, κάτι που δεν έγινε δεκτό.
Σωκράτης Μουτίδης – www.kozani.tv
ΠΗΓΗ: http://live-avles.blogspot.com/
Δημοτικής Αρχής να παραμείνει η
πιάτσα
των ταξί στην οδό Ιπποκράτους. Μετά από συζήτηση δύο ωρών και με αρκετές διαφωνίες από πλευράς αντιπολίτευσης,
ιδιοκτητών ταξί και κατοίκων της οδού, το όργανο αποφάσισε μόνο με τις
ψήφους της συμπολίτευσης την παραμονή της πιάτσας στην οδό Ιπποκράτους.
Η Δημοτική Αρχή υποστηρίζει πως η πιάτσα των ταξί θα πρέπει να παραμείνει
στην οδό Ιπποκράτους και να μην μεταφερθεί στην οδό Τσόντζα όπου όριζε η
αρχική μελέτη της ανάπλασης της κεντρικής πλατείας. Ο κ. Δεσποτίδης
υποστήριξε ακόμη πως αν η πιάτσα βρίσκεται στην οδό Τσόντζα θα υπάρξει
κυκλοφοριακή επιβάρυνση της πόλης και θα ναι δύσκολη και από πολλές οδούς η
πρόσβαση των οχημάτων καθώς επίσης θα χαλάσει η αισθητική της νέας πλατείας.
Η πρόταση που παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών
Υπηρεσιών Κώστας Δεσποτίδης ήταν η παραμονή της πιάτσας των ταξί στην οδό
Ιπποκράτους με ανάπλαση η οποία προβλέπει την στάθμευση των ταξί στο δεξί
μέρος του δρόμου, το οποίο θα πεζοδρομηθεί και θα έχει πλάτος 2,40 μέτρα,
δρόμο για τα ταξί πλάτους 2,25 και το αριστερό μέρος του δρόμου
πεζοδρομημένο πλάτους 3,35.
Οι θέσεις που δημιουργούνται είναι 15 και θα
υπάρξει επέκταση στην οδό Εθελοντών με τέσσερις θέσεις στάθμευσης.
Κατά την τοποθέτησή του ο εκπρόσωπος του Σωματείου Ραδιοταξί Κοζάνης τόνισε
πως η θέση του Σωματείου είναι η πιάτσα των ταξί να βρίσκεται στην οδό
Τσόντζα με είσοδο από την οδό Ρήγα Φεραίου και έξοδο στην οδό Παύλου Μελά
από το Βόρειο Κομμάτι της πλατείας δίπλα στην Εθνική Τράπεζα. Να σημειωθεί
πως η δημοτική αρχή τονίζει πως η συγκεκριμένη έξοδος «χαλάει» την
αισθητική της νέας πλατείας και ουσιαστικά καταργεί τον πεζόδρομο που
δημιουργήθηκε και είναι επέκταση της οδού Κοβεντάρων.
Στη συνεδρίαση πήρε το λόγο δικηγόρος εκπρόσωπος των κατοίκων η οποία
υποστήριξε πως οι κάτοικοι της οδού Ιπποκράτους διαφωνούν με την παραμονή
της πιάτσας στη συγκεκριμένη οδό τονίζοντας πως υποβιβάζεται η εμπορικότητα
της οδού και έχει ήδη παρουσιαστεί πτώση του τζίρου των καταστημάτων.
Τη διαφωνία της με την πρόταση της Δημοτικής Αρχής εξέφρασε και η
αντιπολίτευση. Εκ μέρους της μείζονος αντιπολίτευσης ο πρώην αντιδήμαρχος
τεχνικών υπηρεσιών Βαγγέλης Καραπάτσιος, υποστήριξε πως η πιάτσα θα πρέπει
να τοποθετηθεί στην οδό Τσόντζα όπως όριζε η αρχική μελέτη σύμφωνα με τα
σχέδια και τον διάλογο που είχε προηγηθεί πριν την κατάθεση της μελέτης για
τη νέα πλατεία.
Ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Γιώργος Γκουτζηκώστας τάχθηκε
υπέρ της παραμονής της πιάτσας στην οδό Ιπποκράτους και να αναπλαστεί όπως
προτείνει η Δημοτική Αρχή με την προϋπόθεση πως θα δοθεί και μια θέση στον
πεζόδρομο της οδού Σεφέρη για να διευκολυνθούν οι ιδιοκτήτες ταξί για
στάθμευση των οχημάτων τους, κάτι που δεν έγινε δεκτό.
Σωκράτης Μουτίδης – www.kozani.tv
ΠΗΓΗ: http://live-avles.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...