Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Είναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στον κόσμο; Μία Mercedes 200D 4.600.000 χιλιόμετρα..!

ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ


Κάθε φορά που οι πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε ποτέ
θαύματα, οι δεκαετίες του '70 και του '80, και κινητήρες ντίζελ Mercedes μόλις έρχεται στο προσκήνιο, μαζί με τις πολύ σκληρές κινητήρες βενζίνης Honda. Εστιάζοντας στην περίπτωση της Γερμανίας, συχνά μιλούν για την μοντέλα W123 καιW124, τους προγόνους της κατηγορίας Ε. Όταν δεν χρειαζόταν 150 hp turbodiesel σε ένα σαλούν, η Mercedes εξαντλητικές ιππασία ατμοσφαιρικούς κινητήρες των κινητήρων ντίζελ που έχει παγκόσμια φήμη και άψογη φήμη για την Στουτγκάρδη.

Ένας από τους καλύτερους κινητήρες ήταν εκείνη της Mercedes 200D, στην προκειμένη περίπτωση, ένα μοντέλο W115 είναι νηολογημένα στο 1976. Αυτό το τετράθυρο sedan και 1.365 kg βάρους φορώντας ένα τετρακύλινδρο κινητήρα και 1.955 cc, ικανή να αναπτύσσει 55 hp στις 4.200 rpm και μέγιστη ροπή 113 Nm του στις 2.400 στροφές ανά λεπτό. Ηλεκτρονική τίποτα γύρω και μια σταθερή μηχανική αντλία έγχυσης, δεν ήταν ασυνήθιστο για τους κινητήρες αυτούς ξεπέρασε μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Προσοχή όμως, μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα σε σκληρές συνθήκες σε πολλές περιπτώσεις.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει με καύσιμο ντίζελ χαμηλής ποιότητας, και πολλοί από αυτούς έλαβε μια σκληρή διαπραγμάτευση και ταξί. Η απόδοση αυτού του αυτοκινήτου δεν ήταν καλό, ας είμαστε ειλικρινείς. Η επιτάχυνση 0-100 km / h ολοκληρώνεται σε 31 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ήταν 130 km / h. Η πραγματική μέση κατανάλωση ήταν περίπου 8 l / 100 km, αλλά ποτέ δεν χάλασε. Και αν κάποιος αμφιβάλλει γι 'αυτό, ας τους ζητήσουμε Γρηγορίου Σαχινίδης, ένας οδηγός ταξί στη Θεσσαλονίκη έκανε 4600000 της Mercedes 200D χιλιόμετρα του χωρίς προβλήματα.



Όταν Σαχινίδης αγόρασε το αυτοκίνητο στη Γερμανία, ήταν το 1981, και είχε ήδη 220000 χιλιόμετρο. Εκείνη τον οδήγησε πίσω στην Ελλάδα, όπου είχε χρησιμοποιηθεί ως 24 συνεχείς ώρες καμπίνα, υποθέτω ότι στη δική του εταιρεία ταξί. 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, για σχεδόν 25 χρόνια. Επειδή το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά downtime, Σαχινίδης αγόρασε δύο άλλες μηχανές, η οποία θα περιστρέφεται κάθε λίγα χιλιόμετρα. 11 περιστροφές έγιναν συνολικά, ο οδηγός δεν είχε ποτέ προβλήματα με αυτό.

Συν μερικές συμπλέκτες, δεκάδες τακάκια και τους δίσκους, μια σειρά από διαταραχές και μπορεί κάποιος να ξεφύγει, όλα τα αυτοκίνητα που πραγματοποιήθηκε τα 4.600.000 χιλιόμετρα. Υπεραπλουστεύσουμε υπολογισμούς και αν υποτεθεί ότι οι τρεις κινητήρες χρησιμοποιήθηκαν επίσης, κάθε ένας θα έχουν διανύσει 1.5 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Mercedes-Benz Όπως πληροφορήθηκε την ύπαρξη αυτής της καμπίνας, το 2004, αγόρασε από τον ιδιοκτήτη τους για την μόνιμη συλλογή του μουσείου στη Στουτγάρδη.



Το αυτοκίνητο είναι πλέον περήφανα εμφανίζεται το σώμα του δείχνει σαφή σημάδια του γήρατος, αλλά όπως πολλά αυτοκίνητα θα είναι αυτό το καλό με το ένα δέκατο των διανυθέντων χιλιομέτρων. Μια Γρηγορίου Σαχινίδης έδωσε μια Mercedes C 200 CDI. Όχι ότι είναι ένα κακό αυτοκίνητο, αλλά φοβάμαι ότι δεν μπορείτε να πάρετε 4,6 εκατομμυρίων χιλιομέτρων, αν φτάσει εκατομμυρίου χιλιομέτρων θα μου δώσει ένα τραγούδι στα δόντια.



Μια ιστορία που μας θυμίζει πως η Mercedes έχει κερδίσει τη φήμη της και τα παλιά καλά αυτοκίνητα, τα γεγονότα χτίστηκαν για να διαρκέσουν για δεκαετίες, να μην τους αλλάξουν όταν έφτασαν 100.000 χιλιομέτρων επειδή αρχίζουν να δίνουν αποτυχίες.











2 σχόλια:

  1. Σε αντιθεσημε τα σημερινα μοντελα που ειναι φορτωμενα ενα σορο ηλεκτρονικα πολυπλοκα συστηματα δαπανηρα στα σερβις,που τα πληρωνουμε αδρα για mercedes και ειναι φτιαγμενα εκτος Γερμανιας λ.χ Τουρκισ,Ρωσια και με κινητηρες οχι mercedes αλλα Renault που χρησιμοποιουνται και στα Νιssan,Dacia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε την άποψή σου...