Μοιάζει με ένα συνηθισμένο λεωφορείο, μα δεν έχει υπάρχει οδηγός.
Τα Τρίκαλα κατέκτησαν μια παγκόσμια πρωτιά. Φιλοξενούν το πρώτο λεωφορείο
χωρίς οδηγό, που κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης.
Ορισμένοι κάτοικοι διστάζουν να κάνουν το βήμα, όμως παιδιά και τρίτη ηλικία δείχνουν τον δρόμο.
«Μα έλεγα, λεωφορείο χωρίς οδηγό, μας πώς γίνεται; Κι όμως δεν κατάλαβα τίποτα, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μου φάνηκε σαν ένα κανονικό λεωφορείο. Θα το προτιμώ, μιας και περνάει από την γειτονιά μας» δήλωσε στην κάμερα του euronews, μια ηλικιωμένη γυναίκα.
Το λεωφορείο κινείται αυτόνομα, δίπλα σε οχήματα και πεζούς. Πραγματοποιεί οκτώ στάσεις και διανύει απόσταση 2,4 χιλιομέτρων.
«Κινείται με μπαταρίες που τροφοδοτούν ηλεκτρικό κινητήρα.Διαθέτει gps και λέιζερ. Ακολουθεί την διαδρομή που έχουμε χαρτογραφήσει. Δεν ξεφεύγει καθόλου από την διαδρομή που έχουμε χαράξει» δήλωσε ο Βασίλης Καραβίδας, τεχνικός συντήρησης και επισκευής.
Το λεωφορείο είναι απολύτως ασφαλές. Το λέιζερ ασφαλείας που διαθέτει εντοπίζει οποιοδήποτε αντικείμενο ή άνθρωπο και ακινητοποιείται την ίδια στιγμή.
Στο κέντρο έλεγχου, τεχνικοί παρακολουθούν την πορεία του και καταγράφουν όποια προβλήματα εμφανιστούν.
«Κάποιοι πολίτες φοβούνται, άλλοι διστάζουν. Το ζήτημα είναι να πεισθούν όλοι πως είναι απολύτως ασφαλές. Ερευνητές και δημοτική αρχή θέλουν ακόμη να δουν αν ένα τέτοιο όχημα μπορεί να συνυπάρξει αρμονικά με αυτοκίνητα και πεζούς. Αν το πείραμα πετύχει, τότε ίσως ξεκινήσει μια νέα εποχή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη»
ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2015/10/blog-post_89.html#ixzz3ncmU2X5V
Τα Τρίκαλα κατέκτησαν μια παγκόσμια πρωτιά. Φιλοξενούν το πρώτο λεωφορείο
χωρίς οδηγό, που κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης.
Ορισμένοι κάτοικοι διστάζουν να κάνουν το βήμα, όμως παιδιά και τρίτη ηλικία δείχνουν τον δρόμο.
«Μα έλεγα, λεωφορείο χωρίς οδηγό, μας πώς γίνεται; Κι όμως δεν κατάλαβα τίποτα, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μου φάνηκε σαν ένα κανονικό λεωφορείο. Θα το προτιμώ, μιας και περνάει από την γειτονιά μας» δήλωσε στην κάμερα του euronews, μια ηλικιωμένη γυναίκα.
Το λεωφορείο κινείται αυτόνομα, δίπλα σε οχήματα και πεζούς. Πραγματοποιεί οκτώ στάσεις και διανύει απόσταση 2,4 χιλιομέτρων.
«Κινείται με μπαταρίες που τροφοδοτούν ηλεκτρικό κινητήρα.Διαθέτει gps και λέιζερ. Ακολουθεί την διαδρομή που έχουμε χαρτογραφήσει. Δεν ξεφεύγει καθόλου από την διαδρομή που έχουμε χαράξει» δήλωσε ο Βασίλης Καραβίδας, τεχνικός συντήρησης και επισκευής.
Το λεωφορείο είναι απολύτως ασφαλές. Το λέιζερ ασφαλείας που διαθέτει εντοπίζει οποιοδήποτε αντικείμενο ή άνθρωπο και ακινητοποιείται την ίδια στιγμή.
Στο κέντρο έλεγχου, τεχνικοί παρακολουθούν την πορεία του και καταγράφουν όποια προβλήματα εμφανιστούν.
«Κάποιοι πολίτες φοβούνται, άλλοι διστάζουν. Το ζήτημα είναι να πεισθούν όλοι πως είναι απολύτως ασφαλές. Ερευνητές και δημοτική αρχή θέλουν ακόμη να δουν αν ένα τέτοιο όχημα μπορεί να συνυπάρξει αρμονικά με αυτοκίνητα και πεζούς. Αν το πείραμα πετύχει, τότε ίσως ξεκινήσει μια νέα εποχή για τις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη»
ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2015/10/blog-post_89.html#ixzz3ncmU2X5V
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...