Την έντονη αντίδρασή τους για την επερχόμενη άφιξη της εταιρείας που παρέχει εναλλακτικές υπηρεσίες ταξί εκφράζουν οι αυτοκινητιστές ταξί, υποστηρίζοντας ότι
αυτού του είδους οι εταιρείες δεν μπορούν να λειτουργήσουν νομίμως στη χώρα μας.
«Υπάρχουν κανόνες που διέπουν την αγορά και στην Ελλάδα το θεσμικό πλαίσιο είναι αυστηρότερο απ’ ό,τι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες», υποστηρίζει στην «Κ» ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Κινητοποιήσεις
Σε αρκετές από τις χώρες όπου έχει ήδη εμφανιστεί η εν λόγω υπηρεσία εκκρεμούν δικαστικές διαμάχες μεταξύ αυτοκινητιστών και της εταιρείας, ενώ η άφιξη της Uber υπήρξε η αφορμή για έντονες κινητοποιήσεις αυτοκινητιστών ταξί σε χώρες όπως η Γερμανία και η Ισπανία.
«Δεν μπορεί ένα Ι.Χ. να εκτελεί έργο αντίστοιχο με το δικό μας», επιμένει ο κ. Θ. Λυμπερόπουλος, που τονίζει ότι θα πρέπει η πολιτεία να λάβει τα μέτρα της. «Εάν δεν επιληφθεί η πολιτεία του θέματος και δεν σταματήσει τη δραστηριοποίηση της εταιρείας αυτής, θα αναγκαστούμε να το κάνουμε εμείς», απείλησε ο κ. Λυμπερόπουλος. Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Κωνσταντίνο Δήμο, μέλος του ΣΑΤΑ, το Συνδικάτο έχει λάβει τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις από το υπουργείο Υποδομών ότι στη χώρα μας δεν προβλέπεται η μίσθωση Ι.Χ. αυτοκινήτων για την εκτέλεση μεταφορικού έργου.
Με πρόσφατο έγγραφο το υπουργείο Υποδομών υπενθυμίζει ποιες είναι οι κατηγορίες οχημάτων που μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες. Πρόκειται για Επιβατικά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (ταξί) και τα λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Παράλληλα, η τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει τη δυνατότητα μίσθωσης ΕΙΧ με οδηγό, με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, τουριστικά γραφεία και εταιρείες ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων. Σύμφωνα μάλιστα με το έγγραφο του υπουργείου Υποδομών, «οποιαδήποτε μεταφορά επιβατών με κόμιστρο πραγματοποιείται με άλλα μέσα, πέραν του γεγονότος ότι δεν είναι σύννομη, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για τους ίδιους τους επιβάτες, καθώς ούτε τα οχήματα ούτε οι οδηγοί έχουν ελεγχθεί και αδειοδοτηθεί με τις θεσμοθετημένες διαδικασίες».
«Δημόσιος κίνδυνος»
Επισημαίνεται ότι μη εγκεκριμένα οχήματα για τη μεταφορά επιβατών αποτελούν δημόσιο κίνδυνο. Εφιστά δε, το υπουργείο την προσοχή στους πολίτες, όταν αντιλαμβάνονται σχετικά φαινόμενα να απευθύνονται άμεσα στις αρχές.
«Οι οδηγοί τέτοιων οχημάτων τιμωρούνται με χρηματικό πρόστιμο και φυλάκιση κατ’ εφαρμογήν ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου», καταλήγει η επιστολή.
ΠΗΓΗ: http://www.kathimerini.gr/
αυτού του είδους οι εταιρείες δεν μπορούν να λειτουργήσουν νομίμως στη χώρα μας.
«Υπάρχουν κανόνες που διέπουν την αγορά και στην Ελλάδα το θεσμικό πλαίσιο είναι αυστηρότερο απ’ ό,τι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες», υποστηρίζει στην «Κ» ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Κινητοποιήσεις
Σε αρκετές από τις χώρες όπου έχει ήδη εμφανιστεί η εν λόγω υπηρεσία εκκρεμούν δικαστικές διαμάχες μεταξύ αυτοκινητιστών και της εταιρείας, ενώ η άφιξη της Uber υπήρξε η αφορμή για έντονες κινητοποιήσεις αυτοκινητιστών ταξί σε χώρες όπως η Γερμανία και η Ισπανία.
«Δεν μπορεί ένα Ι.Χ. να εκτελεί έργο αντίστοιχο με το δικό μας», επιμένει ο κ. Θ. Λυμπερόπουλος, που τονίζει ότι θα πρέπει η πολιτεία να λάβει τα μέτρα της. «Εάν δεν επιληφθεί η πολιτεία του θέματος και δεν σταματήσει τη δραστηριοποίηση της εταιρείας αυτής, θα αναγκαστούμε να το κάνουμε εμείς», απείλησε ο κ. Λυμπερόπουλος. Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Κωνσταντίνο Δήμο, μέλος του ΣΑΤΑ, το Συνδικάτο έχει λάβει τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις από το υπουργείο Υποδομών ότι στη χώρα μας δεν προβλέπεται η μίσθωση Ι.Χ. αυτοκινήτων για την εκτέλεση μεταφορικού έργου.
Με πρόσφατο έγγραφο το υπουργείο Υποδομών υπενθυμίζει ποιες είναι οι κατηγορίες οχημάτων που μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες. Πρόκειται για Επιβατικά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (ταξί) και τα λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Παράλληλα, η τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει τη δυνατότητα μίσθωσης ΕΙΧ με οδηγό, με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, τουριστικά γραφεία και εταιρείες ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων. Σύμφωνα μάλιστα με το έγγραφο του υπουργείου Υποδομών, «οποιαδήποτε μεταφορά επιβατών με κόμιστρο πραγματοποιείται με άλλα μέσα, πέραν του γεγονότος ότι δεν είναι σύννομη, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για τους ίδιους τους επιβάτες, καθώς ούτε τα οχήματα ούτε οι οδηγοί έχουν ελεγχθεί και αδειοδοτηθεί με τις θεσμοθετημένες διαδικασίες».
«Δημόσιος κίνδυνος»
Επισημαίνεται ότι μη εγκεκριμένα οχήματα για τη μεταφορά επιβατών αποτελούν δημόσιο κίνδυνο. Εφιστά δε, το υπουργείο την προσοχή στους πολίτες, όταν αντιλαμβάνονται σχετικά φαινόμενα να απευθύνονται άμεσα στις αρχές.
«Οι οδηγοί τέτοιων οχημάτων τιμωρούνται με χρηματικό πρόστιμο και φυλάκιση κατ’ εφαρμογήν ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου», καταλήγει η επιστολή.
ΠΗΓΗ: http://www.kathimerini.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...