Η ΔΕΗ προχωρά στην πιλοτική κατασκευή 15 σταθμών φόρτισης οχημάτων στην Αθήνα και Κοζάνη.
Το έργο εντάσσεται στο πρόγραμμα Green eMotion, στο πλαίσιο του οποίου η ΔΕΗ θα
αποκτήσει με χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) 15 ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία θα διατεθούν σε φορείς του Δημοσίου (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, υπουργείο Περιβάλλοντος) ή θα χρησιμοποιηθούν για ανάγκες της επιχείρησης.
Τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης παρουσιάστηκαν την Τετάρτη στο Διεθνές Συνέδριο για την Ηλεκτροκίνηση και το πρόγραμμα Green eMotion που διοργανώνει η ΔΕΗ στην Αθήνα.
Με τα ισχύοντα τιμολόγια της ΔΕΗ, η κατανάλωση στα ηλεκτροκίνητα κυμαίνεται γύρω στο 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, έως και δέκα φορές λιγότερο σε σχέση με ένα μέσο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.
Η αυτονομία μετά από πλήρη φόρτιση κυμαίνεται στα 150 με 200 χιλιόμετρα, ενώ ο χρόνος που απαιτείται για να φορτιστεί η μπαταρία ποικίλλει από μισή ώρα (με ειδικούς αλλά ακριβούς φορτιστές) μέχρι τις 10 ώρες από την πρίζα του σπιτιού.
Ειδικό τιμολόγιο για τη φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ακόμα δεν υπάρχει, συνεπώς η χρέωση γίνεται με το κανονικό οικιακό τιμολόγιο, ή με το νυχτερινό αν η φόρτιση γίνεται τις νυχτερινές ώρες.
Το κυριότερο μειονέκτημα της νέας τεχνολογίας είναι το υψηλό κόστος των μπαταριών.
Στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη σταθμοί φόρτισης σε χώρους στάθμευσης, και εκθεσιακά ή εμπορικά κέντρα.
Οι νέοι σταθμοί θα εγκατασταθούν μεταξύ άλλων στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, της ΡΑΕ, του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) και στα υπουργεία Ενέργειας και Μεταφορών.
ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2014/09/green-e-motion.html#ixzz3EVdwoznV
Το έργο εντάσσεται στο πρόγραμμα Green eMotion, στο πλαίσιο του οποίου η ΔΕΗ θα
αποκτήσει με χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) 15 ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία θα διατεθούν σε φορείς του Δημοσίου (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, υπουργείο Περιβάλλοντος) ή θα χρησιμοποιηθούν για ανάγκες της επιχείρησης.
Τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης παρουσιάστηκαν την Τετάρτη στο Διεθνές Συνέδριο για την Ηλεκτροκίνηση και το πρόγραμμα Green eMotion που διοργανώνει η ΔΕΗ στην Αθήνα.
Με τα ισχύοντα τιμολόγια της ΔΕΗ, η κατανάλωση στα ηλεκτροκίνητα κυμαίνεται γύρω στο 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, έως και δέκα φορές λιγότερο σε σχέση με ένα μέσο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.
Η αυτονομία μετά από πλήρη φόρτιση κυμαίνεται στα 150 με 200 χιλιόμετρα, ενώ ο χρόνος που απαιτείται για να φορτιστεί η μπαταρία ποικίλλει από μισή ώρα (με ειδικούς αλλά ακριβούς φορτιστές) μέχρι τις 10 ώρες από την πρίζα του σπιτιού.
Ειδικό τιμολόγιο για τη φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ακόμα δεν υπάρχει, συνεπώς η χρέωση γίνεται με το κανονικό οικιακό τιμολόγιο, ή με το νυχτερινό αν η φόρτιση γίνεται τις νυχτερινές ώρες.
Το κυριότερο μειονέκτημα της νέας τεχνολογίας είναι το υψηλό κόστος των μπαταριών.
Στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη σταθμοί φόρτισης σε χώρους στάθμευσης, και εκθεσιακά ή εμπορικά κέντρα.
Οι νέοι σταθμοί θα εγκατασταθούν μεταξύ άλλων στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, της ΡΑΕ, του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) και στα υπουργεία Ενέργειας και Μεταφορών.
ΠΗΓΗ: http://www.trolleatzis.com/2014/09/green-e-motion.html#ixzz3EVdwoznV
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε την άποψή σου...