Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙ - ΕΚΛΟΓΕΣ της 23-6-2014 του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ«Ο ΑΓ.ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ»..!

Συνδυασμός :
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ  ΕΝΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙ 

Διαρκής Αναδιοργάνωση-Ανάπτυξη-Προοπτική


ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ :Παναγιώτης  Σκέντζος 


Συνάδελφοι
είμαστε στην τελική ευθεία της εκλογικής διαδικασίας του Σωματείου μας και στην προσπάθειά μας να σας κρατάμε σε διαρκή πληροφόρηση για τα τρέχοντα ζητήματα και εξελίξεις στον κλάδο, σας παρουσιάζουμε το παρόν ενημερωτικό φυλλάδιο που περιλαμβάνει συνοπτικά τις μέχρι σήμερα ενέργειές και θέσεις μας, αλλά και το πρόγραμμα και τους στόχους του Συνδυασμού μας. 




Η τριετία της θητείας μας στη Διοίκηση του Σωματείου (2011-2014)ήταν μια περίοδος δοκιμασίας, δυναμικών αγώνων αλλά και δυσμενών εξελίξεων για τον κλάδο μας και για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία και οικονομία , αφού χρονικά συνέπεσε με την κορύφωση της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης. 

Εν μέσω αυτών των αντίξοων και εχθρικών συγκυριών που επιδείνωναν την κατάσταση ο συνδυασμός μας που είχε την ευθύνη Διοίκησης του κλάδου έδωσε ένα πολύπλευρο και πολύμορφο αγώνα χωρίς συμβιβασμούς και οπισθοδρομήσεις, έχοντας πολλές φορές να αντιμετωπίσει την εσωστρέφεια και τη στείρα αντιπαράθεση άλλων συνδικαλιστικών ομάδων που στόχος τους ήταν το προεδρείο και όχι οι πραγματικοί εχθροί του κλάδου, αδιαφορώντας οι ίδιοι για τις συνέπειες και τα αποτελέσματα των πράξεών τους. Με συνέπεια και πορευόμενοι πάντα με αποφασιστικότητα χωρίς παρεκκλίσεις, στηρίξαμε και παλέψαμε για τα συμφέροντα του κλάδου μας χωρίς να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια.

ΠΑΛΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ:

Α)Νόμος Ραγκούση –απεργίες –αποτροπή της πλήρους απελευθέρωσης του κλάδου 
Τον Ιούλιο του 2011 μετά την εκλογή μας στο προεδρείο του Σωματείου ήρθαμε αντιμέτωποι με την προσπάθεια του τότε Υπουργού Μεταφορών κ. Ραγκούση και του νόμου για πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός μας και κρατικοποίηση των αδειών ταξί. Ασκήθηκαν πολύμορφες πιέσεις και έγιναν απόπειρες άλωσης του επαγγέλματός μας με απροκάλυπτες ενέργειες και αλλαγές που στόχευαν στην παράδοση του κλάδου  στο ΣΕΤΕ, στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στις πολυεθνικές, στις επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων κλπ. 

Απώτερος σκοπός τους ο αφανισμός του επαγγέλματός μας, του κλάδου μας και των μικρών αυτοαπασχολούμενων ιδιοκτητών ταξί, ο μαρασμός του, η καταστροφή. Αγωνιστήκαμε με σθένος και υπομονή και καταφέραμε να παραμείνει το ΤΑΞΙ ως ιδιοκτησία - οικογενειακή επιχείρηση που θα μεταβιβάζεται και θα κληρονομείται πράγμα το οποίο και θεωρούμε πρωταρχικό και κυρίαρχο για την επιβίωσή μας, σε δύσκολους μάλιστα καιρούς όπου  για τις απεργιακές κινητοποιήσεις εκείνης της εποχής τόσο εμείς όσο και πολλοί συνάδελφοι υπεστήκαμε διώξεις νομικές με αποτέλεσμα να παραπεμφθούμε σε 20 δίκες, 18 εκ των οποίων έχουν πραγματοποιηθεί  και έχουμε αθωωτικές αποφάσεις. 


Β) Ορισμός Ενιαίας Διοικητικής Μονάδας
  Με ενέργειές μας καταφέραμε να θεσμοθετηθεί και να οριστεί ως έδρα- ενιαία διοικητική μονάδα η περιοχή  του Καλλικρατικού Δήμου Πατρέων αποτελούμενη από τις πέντε (5) δημοτικές ενότητες  δηλ. Πατρών,  Ρίου , Παραλίας , Μεσσάτιδος & Βραχνεΐκων. Παρέμεινε με μικρή διεύρυνση η Περιμετρική Ζώνη ενώ ταυτόχρονα διατηρήθηκε η περιμετρική σε κλήσεις ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ . Μοναδικές σε όλη την Ελλάδα σε Ενιαία Έδρα. 



Με αυτό τον τρόπο απεφεύχθη η έκδοση 100 περίπου νέων αδειών βάσει του Ν. 4070/12, ενώ παράλληλα αυξήθηκε και ο χώρος δραστηριοποίησής συνεπώς και τα έσοδά μας. Εμπόδιο στην προσπάθειά μας αυτή δυστυχώς στάθηκαν άλλες συνδικαλιστικές ομάδες οι οποίες αντιτάχθηκαν συγκεντρώνοντας μάλιστα υπογραφές κινδυνολογώντας και παραπληροφορώντας τους συναδέλφους.


Γ) Ανάληψη έργου μεταφοράς μαθητών
Ζητούμενο και επιδιωκόμενο πολλών χρόνων αλλά και μοναδικό επίτευγμα η ανάληψη του έργου μεταφοράς μαθητών από τους φυσικούς μεταφορείς που είναι τα ΤΑΞΙ (Σεπτέμβριος 2012). Επιτεύχθηκε ο διαχωρισμός του έργου μεταφοράς μαθητών - ΑΜΕΑ με Ταξί από τους άλλους μεταφορείς (αστικό, Υπεραστικό) καταργώντας στην ουσία τους μεσάζοντες. Με τον τρόπο και τη σοβαρότητα που αντιμετωπίστηκε και διαχειρίστηκε από το προεδρείο η μεταφορά μαθητών καθιερώθηκε και εξασφαλίστηκε η παγίωση της ανάληψης αυτού του έργου από τον κλάδο και επεκτάθηκε πέραν των δημόσιων σχολείων και σε ιδιωτικά σχολεία, αρχής γενομένης από το Εκπαιδευτήριο ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, με προοπτικές επέκτασης και σε άλλα ιδιωτικά σχολεία. 


Αποκτήθηκε τέτοια εμπειρία και τεχνοτροπία στην οργάνωση των δρομολογίων και διεκπεραίωσης των διαδικασιών από το προεδρείο που μας έχουν καθιερώσει και μας εμπιστεύονται Κράτος και ιδιώτες σε αυτόν τον τομέα. Θα συνεχίσουμε με σύνεση αυτή τη τακτική, ούτως ώστε να επεκτείνουμε αυτές τις υπηρεσίες προς όφελος του επαγγέλματός μας και του κλάδου, αφού το έργο αυτό της μεταφοράς πλέον αποτελεί ένα μεγάλο και μόνιμο έσοδο. Η αποπληρωμή από την πολιτεία γίνεται στο 3μηνο αλλά πολύ σύντομα θα γίνονται στο 2μηνο, καθυστερεί όμως η Περιφέρεια με αποτέλεσμα να επιμηκύνεται ο χρόνος αποπληρωμής χωρίς λόγο.
Σημειώνεται ότι οι συμβάσεις που έγιναν μετά από σκληρή διαπραγμάτευση, επέφεραν περισσότερα οφέλη προς τα μέλη μας, έναντι άλλων περιοχών και φορέων, καθώς επίσης καταφέραμε και είμαστε οι μοναδικοί στη χώρα που δεν καταθέσαμε, σε καμία σχολική περίοδο, εγγυητικές επιταγές καλής εκτέλεσης του έργου και ενημερότητες.




Δ)Άλλα τοπικά και κλαδικά θέματα
 Στο Φορολογικό :Το ΦΠΑ πλέον αποδίδεται κατά την πληρωμή του τιμολογίου μετά  από πίεση του Σωματείου.
Θεσμοθετήθηκαν νέοι Σταθμοί Ταξί και επεκτάθηκαν οι παλαιοί όπου αυτό ήταν δυνατό και άρχισε η διαδικασία οριοθέτησης τους μετά από τρία χρόνια διαδικασίες. Θα τοποθετηθούν στέγαστρα όπου λείπουν.

Καταργήθηκε η προσκόμιση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας ΟΑΕΕ στα ΚΤΕΟ. 
Διαρκής προσπάθεια από το προεδρείο του Σωματείου να μετριάσει τον ανταγωνισμό των δύο Ραδιοδικτύων, που μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει, είτε θεσμικές, είτε οικονομικές ενώ κατάφερε να αποτρέψει τη διάσπαση του Σωματείου και τη δημιουργία ενός 2ου από συγκεκριμένους συνδικαλιστές που παραδόξως τώρα αυτοί διεκδικούν τη Διοίκηση του Σωματείου που προσπάθησαν να διασπάσουν!  

ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ:

Α) Κλαδικά και τοπικά ζητήματα:
Ενίσχυση του Συνεταιριστικού Κινήματος με στόχο την μείωση κόστους λειτουργίας.
Εκσυγχρονισμό Ραδιοδικτύων. Πρόσβαση στα Κ.Π.Σ. και στο ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Ανάπτυξης) με στόχο την εκμετάλλευση των επιδοτούμενων προγραμμάτων για μόνιμη επιδότηση αντικατάστασης αυτοκινήτων με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, επιδότησης για απόκτηση σύγχρονων συστημάτων διαχείρισης στόλου (τηλεματική- αυτόματα συστήματα πλοήγησης, επιδότηση για επιμόρφωση κ.λ.π.). Αναδιοργάνωση και ανάδειξή τους σε Φορείς Ανάπτυξης και αποδοχής του κλάδου μας από τους υπόλοιπους κοινωνικούς μας Εταίρους αφού είναι οι φορείς που θα στηριχθεί το Μέλλον και η εξασφάλιση του κλάδου.

Την καταπολέμηση και εξάπλωση των παρασιτικά μορφώματα που έχουν εμφανιστεί τελευταία τύπου TAXI PLON καθώς και του αμερικάνικου συστήματος UBER που είναι εταιρείες μίσθωσης αυτ/των με οδηγό κάνοντας χρήση  εφαρμογών στο κινητό τηλέφωνο.  Ενάντια  στην εξάπλωσή τους και εγκαθίδρυση τους στην αγορά έγιναν στις 11 Ιουνίου δυναμικές και πολυπληθείς διαμαρτυρίες σε πολλές αμερικάνικες και ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Λονδίνο, τη Ρώμη, το Παρίσι, τη Μαδρίτη, το Μιλάνο το Βερολίνο. Δυστυχώς απουσιάζαμε εμείς ως κλάδος και ως χώρα!  
Θωράκιση του κλάδου έναντι των επιβουλών και τις άλωσής του από το μεγάλο κεφάλαιο και τις Α.Ε., ΣΕΤΕ, κλπ. Ταυτόχρονη οριοθέτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και δραστηριοτήτων κάθε μεταφορικού κλάδου για περιφρούρηση του έργου που μας ανήκει.

Δρομολόγηση των 7θέσιων, 9θέσιων και λιμουζινών προς αποφυγή απώλειας έργου που μας ανήκει.
Περιορισμό της κλοπής έργου που ανήκει στο ΤΑΞΙ από αλεξιπτωτιστές στο επάγγελμα π.χ. ενοικιαζόμενα μετά οδηγού, τουριστικών, ΙΧ πουλμανάκια ξενοδοχείων κ.λ.π. Πουλμανάκια με ξένες πινακίδες (αλβανικές, βουλγαρικές κλ.π). Έχουν ήδη κατασχεθεί 8 οχήματα και εκκρεμούν 4 δίκες.
Καταπολέμηση της παρασυγκοινωνίας απ’ όπου κι αν προέρχεται π.χ. Δωρεάν Δημοτική Συγκοινωνία- Μεταφορά εργατών από επιχειρήσεις, Ξενοδοχειακές μονάδες κλπ.
Φρένο στην εκμετάλλευση του κλάδου από τις ασφαλιστικές εταιρίες που απομυζούν τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ με την δημιουργία δικών μας αυτασφαλιστικών συνεταιρισμών. 
.Αλλαγή της νομοθεσίας σε ότι αφορά την μεταφορά οικονομικών μεταναστών, πολιτικών προσφύγων κλπ. με κατάργηση της κατάσχεσης του οχήματος και αφαίρεσης άδειας κυκλοφορίας.
 Θεσμοθέτηση ξεκάθαρου νομοθετικού πλαισίου σε ότι αφορά την απασχόληση οδηγών ΤΑΞΙ, καταπολέμηση της ανασφάλιστης εργασίας .

Β) Το Φορολογικό: 
Βελτίωση του φορολογικού νόμου ,φορολόγηση με βάση τη φοροδοτική ικανότητα του καθενός, κατάργηση χαρατσιών και υπερφορολόγησης, επαναφορά του αφορολόγητου και των κεκτημένων, κατάργηση κατασχέσεων και προσωποκρατήσεων για οφειλές.

Γ)Το Ασφαλιστικό 
Συνεχής ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ανεξάρτητα από τις οφειλές Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας, μείωση ασφαλιστικών εισφορών στα επίπεδα της πραγματικής οικονομικής δυνατότητας και ρύθμιση σε 100 δόσεις, κεφαλαιοποίηση & μεταφορά οφειλών στο τέλος το επαγγελματικού βίου με ταυτόχρονη κατάργηση προστίμων και τόκων. 
Πρωτοπορούμε με μέλος του συνδυασμού μας στο κίνημα ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΟΑΕΕ με δυναμικές ενέργειες και αποτελέσματα  όπως προσφυγές. 


Συνάδελφοι
Στη νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί και έχει θεσμοθετηθεί στα πλαίσια της «περίφημης» αναδιάταξης και αναδιάρθρωσης των κλάδων της ελληνικής οικονομίας  μόνο μας μέλημα πρέπει να είναι η συνεχής αναζήτηση νέου έργου με παρεμβάσεις σε δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., αεροδρόμια, λιμάνια ,σε μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις, ΒΙ.ΠΕ, τουριστικούς οργανισμούς, συνέδρια και γενικά σε εκδηλώσεις συγκέντρωσης μεγάλων μαζών χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες του κλάδου με σύγχρονες μορφές οργάνωσης και με στόχο την αύξηση του εισοδήματός μας και παράλληλη μείωση του κόστους λειτουργίας μας.

ΚΟΙΝΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΣ: Διαρκής και ανιδιοτελής πάλη για διασφάλιση πρωτίστως του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, αλλά και ανάπτυξη, εκσυγχρονισμό του επαγγέλματος. Ενός επαγγέλματος που πολλοί επιβουλεύονται. Είναι το ελάχιστο που έχουμε την υποχρέωση να πράξουμε απέναντι στις οικογένειές μας και την κοινωνία. 

Όταν το κλαδικό καθήκον μας κάλεσε, υπήρξαμε ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ενεργώντας με δυναμισμό, απόλυτη διαφάνεια και δημοκρατική αντίληψη. Οι πρωτοβουλίες αυτές πολλές φορές ενόχλησαν και ενίοτε πολεμήθηκαν σκληρά εκ των έσω. Υπήρξαν όμως πολύ επωφελείς για τον κλάδο. Απόδειξη τούτου είναι ότι και καθιερώθηκαν, αλλά και ότι τα συμπεράσματά τους απάντησαν παρεμβατικά προδιαγράφοντας εξελίξεις. 

ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ είναι, ότι ο κλάδος πρέπει να δρα ενωτικά και αναπόσπαστα. Διακατεχόμαστε από την αντίληψη ότι λειτουργήσαμε και λειτουργούμε, προς το συμφέρον όλων ανεξαιρέτως των αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ της πόλης μας. Οι ιδιαιτερότητες πρέπει να μας δυναμώνουν χωρίς να μας αποπροσανατολίζουν. Επιδιώκουμε και προσβλέπουμε σε περαιτέρω δυνάμωμα της ΑΔΕΣΜΕΥΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΑΣ μέσω της εκλογικής διαδικασίας. 

ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ  ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ:

Η υλοποίηση του οράματός μας για το ταξί του αύριο
Η σοβαρότητα και η κοινωνική μας αποδοχή.
Η υλοποίηση και η στρατηγική  επίτευξης των στόχων του προγράμματος δράσης
Η τήρηση των διατάξεων του καταστατικού και η λειτουργία μας, σε όλα τα επίπεδα, με διαφανή και δημοκρατικό τρόπο.
Η απήχηση της ΦΩΝΗΣ όλων των Ταξί της περιφέρειάς μας στα κέντρα λήψης των αποφάσεων μέσα από τη συμμετοχή μας σε ΠΟΕΙΑΤΑ, ΓΣΕΒΕΕ.
Η εξάλειψη της εσωστρέφειας και της μιζέριας. 
Κρίνεται τέλος, το ποιούς θα εμπιστευτούμε προκειμένου όλα τα παραπάνω να γίνουν πράξη. Τα θεμέλια έχουν μπει.


ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΠΡΟΑΣΠΙZEI ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ, ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.  
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΩΘΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ .
 ΟΠΛΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ  Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΑΣ. 


Συνάδελφε τώρα ήρθε η ώρα της δικής σου ευθύνης. Κλείσε τα αυτιά στους εξαρτώμενους από μικροκομματισμούς συνδικαλιστές αλλά και επίδοξους σωτήρες του κλάδου και ψήφισε με γνώμονα τα συμφέροντα της δουλειάς σου. ΙΣΧΥΡΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ  ΕΝΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙ 
Διαρκής Αναδιοργάνωση-Ανάπτυξη-Προοπτική 

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ

Ο Επικεφαλής :
Παναγιώτης  Σκέντζος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...