Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΑΡΘΡΟ: Του Μάκη Κασιδιάρη, Αντιπροέδρου του ΣΑΤΑ Θα επιλέξουμε τον ασφαλέστερο δρόμο ή θα ξεθάψουμε το τσεκούρι του πολέμου..!

Με αφορμή ένα ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί της Κεντρικής Μακεδονίας, θέλω να αναφερθώ στα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος μας καθώς
και στους χειρισμούς της Ομοσπονδίας στο καθένα από αυτά.
Πριν απ’ όλα όμως να ξεκαθαρίσω ότι η διοίκηση σέβεται όλες τις απόψεις των συναδέλφων, άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί με αυτές.
Στο ζήτημα του ΟΑΕΕ, υπάρχουν δύο τάσεις μεταξύ των συναδέλφων. Αυτή που θέλει άμεση αντίδραση και απεργίες και αυτή που προτιμά μια πολιτική λύση μέσα από διάλογο και διαπραγματεύσεις.
Η προσωπική μου εκτίμηση, μετά από συζητήσεις με στελέχη απ’ όλα τα σωματεία της χώρας, είναι ότι οι περισσότεροι  θέλουν τη μετωπική σύγκρουση με την κυβέρνηση. Αν αυτή η βούληση είναι και βούληση της βάσης τότε θα πρέπει να ξεθάψουμε «το τσεκούρι του πολέμου» και να διεκδικήσουμε με απεργιακό αγώνα πια, όσα με τον διάλογο και τις διαπραγματεύσεις δεν καταφέραμε.

Το μη χείρον βέλτιστον
Ποτέ δεν είπαμε ότι οι Ν.4070, Ν.4093, Ν.4199, Ν4254  ήταν ιδανικοί για τον κλάδο μας. Η Ομοσπονδία έδωσε μια μεγάλη μάχη για να περιορίσει τις απώλειες στο μεταφορικό μας έργο και ως ένα βαθμό το πέτυχε. 


Ποτέ δεν αντιμετωπίστηκαν –οι συγκεκριμένοι νόμοι– με χαλαρότητα, όπως δεν αντιμετωπίζεται κανένα θέμα που έχει άμεση σχέση με το ταξί. Ας καταλάβουμε όλοι μας ότι είμαστε μια συνδικαλιστική ομάδα και όχι νομοθέτες. Μακάρι να μπορούσαμε εμείς ή όποιοι άλλοι συνάδελφοι, να ψηφίζουμε όσα μας συμφέρουν.

Στο τελευταίο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών καταφέραμε και αποσύρθηκε μια παράγραφος η οποία θα άλλαζε ριζικά την εικόνα του μεταφορικού μας έργου. Δεν θέλουμε να μας το χρεώσετε σαν επιτυχία, μην το απαξιώνετε όμως. Η Ομοσπονδία έχει πετύχει όσα μπορούσε να πετύχει.
Σε ότι αφορά τα δικαστήρια για τις κινητοποιήσεις των συναδέλφων το καλοκαίρι του 2011, προσπαθούμε να δώσουμε –με νομοθετική ρύθμιση– μια οριστική λύση, με την οποία οι κατηγορίες να μην εμπίπτουν στον Ποινικό Κώδικα και να μην υπάρχει ο κίνδυνος τιμωρίας για κανέναν απεργό-συνάδελφο.
Όσον αφορά το φορολογικό ζήτημα, οι πιθανότητες να αλλάξει κάτι μόνο για το δικό μας επάγγελμα είναι μηδαμινές. . Συμφωνώ ότι η φορολόγηση εισοδήματος με 26% και η κατάργηση του αφορολόγητου είναι μια ληστρική πολιτική, αλλά αν αλλάξει θα πρέπει να αλλάξει για όλους τους επαγγελματίες, όχι μόνο για εμάς.  
Τέλος, ζητήσαμε και περιμένουμε την εγκύκλιο με την οποία καταργείται το πορτοκαλί βιβλίο του ΙΚΑ και το βιβλίο υπερωριών των οδηγών ταξί..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...