Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

ΣΑΚΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ:ΜΕθΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ..!

Το νέο νομοσχέδιο «σκούπα» του υπουργείου οικονομικών έρχεται να αποτελειώσει, να βάλει τις τελευταίες πινελιές, στη διαδικασία καταστροφής του κλάδου των ταξί
. Καταστροφή που ξεκίνησε με τους μνημονιακούς νόμους 4070/2012(νόμος Βορίδη) και 4093/2012(νόμος Χατζηδάκη).

Ο νόμος 4070/2012, ήρθε να ανατρέψει πλήρως το ιδιοκτησιακό καθεστώς των αδειών. Άνοιξε το δρόμο, να φύγει σταδιακά το ταξί από τα χέρια των αυτοαπασχολούμενων μικροϊδιοκτητών και να περάσει στο μεγάλο κεφάλαιο. Στόχος, η αντικατάσταση της μικρής ιδιοκτησίας από τη μεγάλη και η μετατροπή των σημερινών μικροϊδιοκτητών σε φτηνούς μισθωτούς των 300 και 500 ευρώ.
Στη συνέχεια, ο ν. 4093/2012 του Χατζηδάκη, ήρθε να απελευθερώσει το μεταφορικό έργο που ανήκε στα ΕΔΧ, δίνοντας τη δυνατότητα μεταφοράς προσώπων στους ξενοδόχους, στα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων και στα τουριστικά γραφεία με ΕΙΧ αυτοκίνητα καθώς και με ειδικής μίσθωσης   επταθέσια ή εννιαθέσια.
Οι δύο παραπάνω νόμοι έχουν απελευθερώσει πλήρως το επάγγελμα του ταξί. Οι νέες ρυθμίσεις που έρχονται με το νέο νομοσχέδιο έρχονται να διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την υποκλοπή του έργου των ταξί από τους μεγαλοξενοδόχους , τις μεγάλες εταιρείες με τα ενοικιαζόμενα μετά οδηγού και τα μεγάλα τουριστικά γραφεία.
Ποιο άλλο νόημα μπορεί να έχει η κατάργηση του ορίου των 1.500 κυβικών για τα ενοικιαζόμενα οχήματα μετά οδηγού; Έτσι θα διασφαλιστεί η ποιότητα των υπηρεσιών τους;
Ποιοι είναι οι λόγοι που η διάρκεια της μίσθωσης για τα ΕΙΧ με οδηγό από 12 ώρες γίνεται 6 ώρες;
Είναι δυνατόν το τουριστικό έργο που εκτελούσαν τα ΕΔΧ να δίδεται ισότιμα και στα ΕΙΧ;
Είναι φανερό ότι μπροστά μας ξεδιπλώνεται μια επιχείρηση εξόντωσης της μικρομεσαίας τάξης των αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων στο πλαίσιο των κατευθύνσεων της περιβόητης εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ και των εντολών της τρόικας.
Η κατάσταση πλέον για τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες δεν πάει άλλο. Η δουλειά έχει πέσει κατακόρυφα. Τα χρέη, οι δόσεις στις τράπεζες, η ασφάλεια, η εφορία, η συντήρηση του αυτοκινήτου, οι εισφορές στον ΟΑΕΕ, συγκροτούν ένα αβάσταχτο σύνολο υποχρεώσεων που είναι αδύνατο να καλύψουμε παρά τις πολλές ώρες δουλειάς. Όλοι έχουμε αυξήσει τις ώρες εργασίας μας πέρα από τα όρια της αντοχής μας, χωρίς αυτό να είναι ικανό να εξασφαλίσει σε μας και τις οικογένειές μας ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης. Αντίθετα, όλοι πλέον φορτωνόμαστε χρέη και κατρακυλάμε στη σκάλα της βίαιης φτωχοποίησης στην οποία μας έχουν ρίξει οι πολιτικές της τρόικας και των μνημονιακών κυβερνήσεων των τριών τελευταίων χρόνων. Κάθε προσπάθειά μας προσκρούει στο αδιέξοδο που ορθώνει μπροστά μας η αδυσώπητη μνημονιακή πραγματικότητα των τροϊκανών πολιτικών.
Οι διαβεβαιώσεις του Χατζηδάκη και η συμβιβαστική στάση του Λυμπερόπουλου και της πλειοψηφίας της ΠΟΕΙΑΤΑ δεν μπορούν να καθησυχάσουν κανέναν. Τους διαψεύδει η ίδια η πραγματικότητα.
Ο Κ.Σακούλης είναι μέλος του ΔΣ της Π.Ο.ΕΙ.Α.Τ.Α Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί & Αγοραίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...