Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

ΑΡΘΡΟ του Βασίλη Μαραγκάκη, ταμία του ΣΑΤΑ: Η νέα γενιά των ταξιτζήδων και η αλλαγή νοοτροπίας..!

Με την βοήθεια της στατιστικής, αποδεικνύεται  ότι  οι παραπομπές συναδέλφων στα πειθαρχικά συμβούλια έχουν μειωθεί κατά 60% περίπου τα τελευταία δύο χρόνια. Εκτιμώ
ότι η νέα γενιά
συναδέλφων που έχει μπει στο επάγγελμα βοηθάει στην αλλαγή νοοτροπίας αλλά και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει ένας ταξιτζής.
Σε μια πόλη που οι ρυθμοί ζωής χτυπάνε κόκκινο, εμείς οι επαγγελματίες ταξιτζήδες οφείλουμε να είμαστε πιο προσεκτικοί από ποτέ. Η συμπεριφορά μας απέναντι στον πελάτη που μεταφέρουμε θα πρέπει να είναι άριστη και να μην αφήνει περιθώρια για παράπονα και διαμαρτυρίες. Η εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω είναι σημαντική και για το παρόν και για το μέλλον αυτού του κλάδου. Η απώλεια έργου ας εξηγείται μόνο  λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανέχειας των περισσότερων ανθρώπων αυτής της πόλης . Δε νοείται να διώχνουμε πελάτες με την κακή μας συμπεριφορά . Μπορούμε να κρατήσουμε τα νεύρα μας και την κακή μας διάθεση έξω από το ταξί μας.
Οι εποχές που ήμασταν υπερπολύτιμοι για τους κατοίκους, αφού λειτουργούσαμε ως βασικό κομμάτι της συγκοινωνίας αυτής της πόλης, δεν υπάρχει πια. Σήμερα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν αναπτυχθεί και μπορούν να μεταφέρουν μεγάλο όγκο του πληθυσμού που μετακινείται. Το πλεονέκτημά μας πρέπει να είναι η άμεση εξυπηρέτηση και η φιλική-επαγγελματική αντιμετώπιση των πελατών μας.
Οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως ότι τα κρούσματα κακής και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς έχουν μειωθεί αισθητά την τελευταία διετία. Με την βοήθεια της στατιστικής, αποδεικνύεται  ότι  οι παραπομπές συναδέλφων στα πειθαρχικά συμβούλια έχουν μειωθεί κατά 60% περίπου τα τελευταία δύο χρόνια. Εκτιμώ ότι η νέα γενιά συναδέλφων που έχει μπει στο επάγγελμα βοηθάει στην αλλαγή νοοτροπίας αλλά και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει ένας ταξιτζής. Αυτή την τακτική θα πρέπει να την ακολουθήσουν όλοι, παλιοί και νέοι συνάδελφοι, προκειμένου να διαμορφώσουμε μια τέτοια εικόνα  που θα αφήνει το επιβατικό μας κοινό απόλυτα ευχαριστημένο. Οι παραπομπές στα πειθαρχικά συμβούλια θα πρέπει να μειωθούν κι άλλο και ει δυνατόν να μην υπάρχουν πια. Είναι παράλογο να παίρνουμε κλήσεις π.χ. για φθορά πινακίδων και να πληρώνουμε επειδή οι πινακίδες μας δεν είναι ευδιάκριτες.
Οι συνθήκες ανταγωνισμού μας επιβάλλουν πλέον να βγάζουμε τον καλύτερό μας εαυτό εν ώρα εργασίας. Οι μεταφορικές επιλογές του πελάτη είναι σήμερα πολλαπλές γι αυτό οφείλουμε να του παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...