Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Άρθρο του Διονύση Μπότσα, προέδρου του ραδιοταξί Mega Metropolitan: ΤΑΞΙ μια πονεμένη ιστορία..!

Είδα - διάβασα πολλά - μίλησα με πολλά παιδιά!!

Συμπέρασμα: Όλοι έχουν δίκιο. Ναι όλοι. 

Φίλε Γρηγόρη Αποστολίδη, μιας και αφορμή στάθηκε το δικό σου κείμενο κατά κύριο λόγο και οι

συζητήσεις που έχω κάνει προσωπικά, δεν θέλω να σε απογοητεύσω άλλα θα πω την γνώμη μου. Θα γίνουμε 1000 κομμάτια και κάποια στιγμή σε βάθος χρόνου θα μείνουν το πολύ 4 με 5 παίχτες στην αγορά. Αυτό είναι νόμος. Μέχρι τότε θα φάμε τα κομμάτια μας εύχομαι μόνο να μην γίνει κάποιο κακό σε ανθρώπους. Σε μια ανοιχτή πλέον αγορά μεταφοράς προσώπων με πολλούς και διαφόρους παίχτες μεγάλους και δυνατούς, χάνουμε το παιχνίδι γιατί αυτοί ξέρουν πως παίζεται ενώ εμείς όχι. Έχουμε και το αλληλοφάγωμα που όπως ξέρουμε είναι το μεγαλύτερο όπλο της διάσπασης και φυσικά τους νόμους που είναι οι κεκρόπορτες.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι το να δημιουργηθεί τώρα κάτι μεγάλο είναι δύσκολο γιατί είμαστε αργοκίνητοι και με παλιές μεθόδους. Εδώ στην Αθήνα τουλάχιστον έχουμε στρογγυλοκαθίσει στις καρεκλίτσες μας και γίναμε απλοί διαχειριστές τις ελάχιστης δουλειάς που έχει απομείνει. Υπάρχει όμως και ένα μεγάλο μείον καθώς δεν σκεφτόμαστε οι περισσότεροι τους πελάτες μας και την οικονομική κατάσταση την οποία βιώνουν.

Το περίφημο επικόμιστρο που τόση φασαρία έγινε είχε καταργηθεί στην πράξη δυστυχώς πολύ πριν την απόφαση του νόμου. Ποιος υπουργός και κυρίως αυτός ο υπουργός θα δεχόταν «αύξηση»;;; Τι εννοώ; Σε πολλές πόλεις της επαρχίας και σε κάμποσα Ρ/Τ της Αθήνας και αυτοί που χρησιμοποιούν εφαρμογές δεν το έπαιρναν. Νομίζετε ότι στον υπουργό πήγαν μόνο οι ταξιτζήδες; ΌΧΙ βέβαια!!

Και άντε και το κερδίζαμε, ποιο Ρ/Τ θα έκανε τις προσφορές που έκανε σήμερα το πλόν και στάθηκε αφορμή να γράψει ο Γρηγόρης το κείμενο; Ποια διοίκηση θα το τολμούσε; Και ποιος νόμος θα το επέτρεπε; Βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά γιατί είναι επιχείρηση που σκέπτεται το κέρδος. Τώρα που δεν παίρνουν όλοι το 2ευρω βγήκαν οι προσφορές που θα έβγαιναν έτσι και αλλιώς.

Το επικόμιστρο θα το ξαναπώ, κακώς κόπηκε, μόνο που δεν κόπηκε τώρα, έκρυψε μια άλλη παράγραφο, αύτη που λέει ότι οι εταιρίες που έχουν ταμπλέτα, το λέω απλά δεν υπόκεινται σε κανένα περιορισμό που έχουν τα Ρ/Τ και το θέμα των τάμπλετ και αυτό άναρχο ανά δυο τρία Ρ/Τ και μια εφαρμογή. Αποτέλεσμα να είναι αδύνατη μια εφαρμογή για όλους γιατί σίγουρα όλοι έχουν υπογράψει συμβάσεις με τις εταιρίες που τις έχουν φτιάξει. Άαα!! Και αυτές ακόμα τρώγονται και κακολογεί ο ένας προγραμματιστής της μιας εταιρίας τον άλλον και πάει λέγοντας. Ρε τι γίνεται στον κόσμο!!!

Καλό είναι να μην απαξιώνονται άνθρωποι που βρίσκονται σε συνδικαλιστικές θέσεις και σίγουρα έχουν προσφέρει πολλά όλα αυτά τα χρόνια. Ίσως να έπρεπε να βάλουν όλοι λίγο νερό στο κρασί τους και σιγά σιγά να αφήνουν όμορφα τις θέσεις τους σε νέους ανθρώπους με καινούργιες ιδέες πάντα μέσα απ τις διαδικασίες που προβλέπονται. Εάν πάρεις τα καλά κομμάτια του ανταγωνισμού και τα ενσωματώσεις χωρίς παρωπίδες στα Ρ/Τ θα γίνουν θαύματα. Υπάρχουν κομμάτια καλά αλλιώς πως θα είχαν μαζέψει 4000!!!!!!!! αυτοκίνητα και φυσικά κάποιοι τους επέτρεψαν να γιγαντωθούν και μέχρι να γίνουν καμιά δεκαριά συμβούλια και καμιά τρακοσαριά συζητήσεις αντίο ζωή. Οι μετέπειτα κινήσεις σπασμωδικές και αυτοί τις εκμεταλλεύονται.

Π.χ. μόλις τα Ρ/Τ σταμάτησαν το επικόμιστρο σταμάτησαν την αιμορραγία των πελατών προς τις εφαρμογές. Αμέσως το μπητ αλλάζει την εφαρμογή των οδηγών σε ποιο «ταξιτζίδικη» για να τους κρατήσει και βάζουν και σήματα στις πόρτες. Τουλάχιστον δουλεύουν ταξιτζήδες. Μάλλον μας πειράζει πιο πολύ γιατί κάποιος άλλος εκτός από εμάς πρώτος έκανε αυτό που έπρεπε να κάνουμε εμείς!!

ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ - ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΕΛΑΤΗ - ΤΑΧΥΤΑΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ - ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ

Πότε είχατε ξαναδεί διαφήμιση για ταξί στην τηλεόραση;;

Το πραγματικό αίσθημα κινδύνου έρχεται από τις άλλες κατηγορίες της μεταφοράς προσώπων και θα χάσουμε και τον δρόμο (Βάν 9θεσια -7θεσια ΕΔΧ και ΕΙΧ). Οι νόμοι που απελευθέρωσαν πια το μεταφορικό έργο μου θυμίζουν Αγγλία. Εκεί υπάρχουν καταστήματα μικρά πχ μέσα στο mall (εμπορικό κατάστημα) πάει ο πελάτης και λέει ότι θέλει ένα αμάξι ΙΧ, ο υπάλληλος τηλεφωνεί, έρχεται πληρώνει την ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ με κάρτα και πάει στο καλό!!!! Τόσο απλά. Τα αυτοκίνητα έχουν σήμα της κάθε εταιρίας στη πόρτα και τιμολόγιο ελεύθερο. Απλά εκεί το κάνουν καιρό. Οι νόμοι της πολιτείας όμως είναι ξεκάθαροι και υπάρχει μέτρο. Για να γίνεις ταξιτζής ας πούμε είναι σαν να δίνεις εξετάσεις για το Cambridge.

ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Είναι που έχει πολύ δουλειά στην πιάτσα.

Ευχαριστώ που είχατε το κουράγιο να διαβάσετε έως εδώ τις σκέψεις μου.

Διονύσης Μπότσας

Πρόεδρος Ρ/Τ Metropolitan



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...