Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Επιστολή του Γρηγόρη Αποστολίδη για το Κλαδικό Συμβούλιο της ΠΟΕΙΑΤΑ..!

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ
ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ

ΠΡΟΣ:
ΠΟΕΙΑΤΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

 Κύριοι του προεδρείου της ΠΟΕΙΑΤΑ, αγαπητέ Πρόεδρε
Όλη η Ελλάδα στις 16/11/2013 σας έκανε την ΤΙΜΗ και τη ΧΑΡΗ να έρθει στο ΚΛΑΔΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ που επιλέξατε να κάνετε. Ασχέτως εάν η βούληση του κλάδου, το ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ και η υπόσχεση του Προέδρου στις 14/12/2012 στο τότε κλαδικό έλεγε γιαΓενική Συνέλευση εντός του πρώτου τετραμήνου του 2013.

 Αν γινόταν αυτό και κρατούσατε την υπόσχεση σας και την καταστατική λειτουργία που προβλέπετε από το καταστατικό, δηλαδήΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ (άρθ. 12 παρ. 1) πολλά από τα μεγάλα προβλήματα δεν θα υπήρχαν σήμερα. Σας το ζήτησα άλλωστε επίσημα με το από 14/08/2013έγγραφο μου προς την ΠΟΕΙΑΤΑ.

Εσείς επιλέξατε βέβαια τον σίγουρο δρόμο του κλαδικού μιας και σαν γνωμοδοτικό όργανο δεν έχει καμιά μα ΚΑΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΠΟΕΙΑΤΑ.

Θεωρήσατε σκόπιμο και επιβεβλημένο να μαζέψετε τον κλάδο στην Αθήνα για να κάνετε αυτό που είχατε σχεδιάσει.

Να παίξετε δηλαδή ένα θέατρο καλά στημένο επιδιώκοντας να επιδείξετε την δύναμη που σου δίνει το εντός έδρας (ΑΘΗΝΑ). Και να πιστή και ο τελευταίος σύνεδρος και συνάδελφος ότι η ομοσπονδία διοικείτε από το ΣΑΤΑ με Αθηναϊκή στόχευση στην επίλυση όλων των προβλημάτων.

Μετατρέψατε εσκεμμένα ένα Kλαδικό Συμβούλιο σε αρένα αντιπαράθεσης ενός και μόνο θέματος.

Του επικομίστρου του Ρ/Τ .
Σαν να μην υπάρχουν άλλα προβλήματα στον κλάδο και την κοινωνία ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΛΥΣΕΙΣ.

(ΟΑΕΕ - ΙΚΑ – ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ – ΠΕΙΡΑΤΙΚΑ ΤΑΞΙ - ΕΙΧ – ΕΙΔΜΙΣΘ - ΕΙΔΜΕΤ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ – ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΟΜΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΑΞΙ ΜΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ κ.α.)

Σαν να μην ξέρετε ότι το παραδοσιακό ταξί πια έχει χαθεί από αυτό που ξέραμε και έχει διαμορφωθεί με την δίκη σας προτροπή σε….

1. Σε ΕΔΧ ΤΑΞΙ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΗ
2. Σε ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ από 6 έως 9 θέσεις χωρίς ταξίμετρο
3. Σε ΕΔΧ ΕΙΔΜΕΤ από 5 έως 7 θέσεις χωρίς ταξίμετρο
4. ΛΙΜΟ

Τίνος προεδρείο και πρόεδρος είστε των απλών μαχητών οδηγών ταξί;
Των Ράδιο Ταξί;
Των ΞΕΧΑΣΜΕΝΩΝ ΑΓΟΡΑΙΩΝ;
Των Βαν 9θεσιων;
Των Βαν 7θεσιων;
Των ΛΙΜΟ;

Δεν θα παίξω λοιπόν στο θέατρο σας τον ρόλο που εσείς θα θέλατε να παίξω αλλά αυτόν που με αγωνία περιμένουν χιλιάδες συνάδελφοι μου στην Ελλάδα. Τον ρόλο της ενημέρωσης και όχι της πλάνης. Της αλήθειας και όχι του ψεύδους. Της Διαφάνειας και όχι του σκότους.

Θα απαντήσω ΑΠΑΞ λοιπόν σε εσάς αλλά και σε όλους όσους ζητούν μιαν απάντηση για το επικόμιστρο και την κίνηση που έκανε μια ομάδα συνδικαλιστών 23 πόλεων με τα Ρ/Τ.

Πρώτα όμως καλό θα ήταν να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή στο στημένο και χωρίς πραγματική ουσία ΚΛΑΔΙΚΟ συνέδριο μιας και καμιά απόφαση ή ψήφισμα δεν βγήκε ούτε και τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου ανάδειξε. π.χ. ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ- ΟΑΕΕ- ΕΙΧ - ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ - ΕΙΔΜΕΤ – ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ – εξαθλίωση της κοινωνίας κ.α.

ΠΡΑΞΗ 1η (ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ)

ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΘΕΣΜΩΝ

Πριν ένα χρόνο εδώ είχαμε μαζευτεί, συζητήσαμε και η ΠΟΕΙΑΤΑ μετά τρείς μήνες σε έγγραφο της, στις 7/3/2013ΕΛΕΓΕ

«Έγινε καταγραφή των βασικών ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο (ανεργία, εισφορές ΟΑΕΕ, εισφορές ΙΚΑ - ασφάλειες αυτοκινήτων - πιέσεις από ανταγωνιστικούς φορείς και μείωση εισπράξεων, φορολογικό και αδυναμία πληρωμών»

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ
«Στην κατεύθυνση αυτή έγιναν ενέργειες από το προεδρείο και σε ορισμένα ζητήματα υπάρχουν θετικές εξελίξεις».

Δηλαδή κύριοι ΠΟΥ;
Και ΠΩΣ;
Πατάξατε την ΑΝΕΡΓΙΑ ;;;;
Κάνατε παρέμβαση για καλύτερους όρους στην εισφορά του ΟΑΕΕ;;;;
Κάνατε κάτι υπέρ του κλάδου έστω μια παρέμβαση για τουςΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ μας όπως τους αποκαλείτε;;
Επιτύχατε κάτι καλύτερο στο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ;;;;

Ναι!!!! για την ανεργία κάνατε κάτι. Γεμίσατε ΟΛΑ τα ταξί της χώρας με παράνομους ευκαιριακούς οδηγούς αλλοδαπούς και ημεδαπούς που δεν έχουν καμιά σχέση με το επάγγελμα.

Δώσατε το δικαίωμα να κατέχουν Ειδική Άδεια όλοι όσοι έχουν ερασιτεχνικό δίπλωμα Β’ κατηγορίας και όχι μόνο στα ταξί αλλά και στα ΕΙΧ και ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ που εκεί γίνεται όλο το παιχνίδι!!.

Οδηγούν ταξί άνθρωποι αμφιβόλου και ανέλεγκτης ηθικής. Αλλοδαποί όλων των χρωμάτων με μαϊμού χαρτιά που δεν ξέρουν να λένε καλημέρα.

Η μεγάλη επιτυχία όμως ήταν στον ΟΑΕΕ.

Καταφέρατε με την επιμονή σας και την εμπειρία σας να γίνουν οι χειρότερες… ΟΧΙ ρυθμίσεις αλλά ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ όλων των εποχών από το ταμείο. Πετύχατε να έχετε ανασφάλιστους πάνω από τους μισούς συναδέλφους σε όλη την Ελλάδα και να πανηγυρίζετε από μόνοι σας την υπόσχεση που μας δώσατε για την διακοπή της συνδρομής του ΟΑΕΕ εάν συνάδελφος παραδώσει πινακίδες από το ταξί του για διάστημα 6 μηνών (εάν όντως γίνει αυτό).

Οι ανταγωνιστές μας δρουν ανενόχλητοι και ανεξέλεγκτοι ένα χρόνο μετά χωρίς ακόμα να βγει η περιβόητη υπουργική απόφαση που θα καθόριζε (βάση νόμου) επακριβώς τον τρόπο λειτουργιάς τους αλλά και των εξωτερικών τους χαρακτηριστικών.

Το καλύτερο όμως ήταν στο ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ όπως το αποκαλείτε. Εκεί η επιτυχία ήταν πέραν του αναμενόμενου.

26% + το ήμισυ προκαταβολή για του χρόνου +650 το τέλος επιτηδεύματος και έπιασες το ΤΖΟΚΕΡ!!!

Σε δηλωθέν ποσό 8,000 € καλούμαστε να πληρώσουμε 3,770 € Αναλυτικά = ..2080 € με το 26% +1040 € το μισό για του χρόνου προκαταβολή όπως ορίζει ο νόμος και 650 € το τέλος επιτηδεύματος πιάσαμε σύνολο τα 3770€ .

Συνάδελφοι θα έχουμε αυτοκτονίες!!... Ήδη έχουμε από τώρα.!!! Δεν έχουμε να πληρώσουμε για να συντηρήσουμε τα αυτοκίνητα μας. Με σύρματα και πατέντες τις δεκαετίας του 70’ είναι οι μηχανές μας κάτω από το καπό.

Συνάδελφοι δεν έχουν να πληρώσουν τις βασικές τους υποχρεώσεις. Υπερχρεωμένοι συνάδελφοι από τον ΟΑΕΕ από δάνειο αγοράς άδειας ταξί, από δάνειο σπιτιού κοιτάζουν θολά το μέλλον. Μέσα σε αυτούς ανασφάλιστοι άνθρωποι με χρόνιες παθήσεις υγείας προσωπικής ή μελών της οικογενείας παλεύουν να επιβιώσουν αφού απαιτείται μια ολόκληρη περιουσία για να αγοράσεις το δικαίωμα στη ΖΩΗ!!! (ΦΑΡΜΑΚΑ).

Ντρέπομαι που έρχονται μεγαλύτεροι μου και μου λένε «πρόεδρε δεν έχω να πληρώσω την συνδρομή μου στο Ρ/Τ μην μου κόβεις τον αέρα, άσε με να δουλέψω έχω ανάγκη».

Ντρέπομαι έτσι όπως κατάντησε το συνδικαλιστικό κίνημα που ιδρύθηκε υποτίθεται για να προστατέψει τους αδυνάτους και να προσφέρει καλύτερες συνθήκες εργασίας. Έγινε πλέον φατρία κομματικών θέσεων και αντιπαραθέσεων και μόνιμου βολέματος κάτω από έμμισθους εργατοπατέρες που δεν έχουν καμία επαφή με τον μαχητή του πεζοδρομίου ταξιτζή ,όπου παγώνει όλο το αίμα του από την αναμονή των δυο και τριών ωρών στη πιάτσα για τα 3,40.

Το ψέμα η υποκρισία και η αναξιοπιστία σε όλο το μεγαλείο της. Ευτυχώς υπάρχουν και τα γραπτά γιατί τα λόγια φεύγουν…… χάνονται ……..ξεχνιούνται.

Το έγγραφο 7/3/2013 της ΠΟΕΙΑΤΑ έλεγε….

«- Δυνατότητα επέκτασης των θέσεων του ταξί από 5 μέχρι 7 θέσεις (παλαιά είχαμε 6 θέσεις) . Έχουμε πει και το ξαναλέμε ότι για τα επταθέσια με ταξίμετρο δεν έχει παρθεί καμία απόφαση. Η θέση μας στην περίπτωση που πρέπει να βγουν είναι να καλύπτονται από τις υπάρχουσες άδειες. Για το πότε, το που, με ποιους όρους και προϋποθέσεις θα γίνει αυτό (ήδη κάποιες περιοχές της νησιωτικής Ελλάδας έχουν καταθέσει τέτοιο αίτημα) είναι κάτι που πρέπει να έχει την έγκριση των θεσμοθετημένων οργάνων του κλάδου. Προς το παρόν έγινε μόνο μια πρόταση έναρξης διαλόγου. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ... Ενώ ΕΛΕΓΕ ΣΕ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ. .. ότι για τα επταθέσια με ταξίμετρο δεν έχει παρθεί καμία απόφαση.

ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΣΤΙΣ 5/7/2013 ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΑ…..

«5 . άρθρο 89 χαρακτηριστικά ΕΔΧ ταξί Να διαθέτουν έως 7 θέσεις της θέσης του οδηγού περιλαμβανομένης και ταξίμετρο.»

ΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ!!!!!!!!!!  ΌΤΑΝ ΕΛΕΓΕ…

«Στην κατεύθυνση αυτή ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους και όλα τα σωματεία ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας γιατί οι όποιες προτάσεις θα συζητηθούν στα κλαδικά μας όργανα και φυσικά δεν θα γίνουν πράξη αύριο το πρωί».

ΚΑΙ ΕΠΕΜΕΝΕ ΟΤΙ….

«- Τα ράδιο ταξί (νομικά πρόσωπα ) να μπορούν να ανταγωνισθούν τις εταιρείες ενοικιαζομένων μετά οδηγού και να έχουν τις ίδιες δυνατότητες».

Έγγραφο της ΠΟΕΙΑΤΑ τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2012 λίγο πριν το κλαδικό και απαίτηση των περισσοτέρων περιφερειακών συμβουλίων ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΤΕ

«- Το επικόμιστρο των Ραδιοταξί με απόφαση τους να μπορεί να μειωθεί. Η απόφαση γνωστοποιείται στη Περιφέρεια και δημοσιοποιείται».

«- LIMO SERVICE.- Παροχή τουριστικών υπηρεσιών Συμπερασματικά πρέπει θεσμικά να στηριχθούν τα Ν.Π. που απαρτίζονται από ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. γιατί διαχρονικά πιστεύουμε ότι ΜΟΝΟ αυτά και μέσα από πειθαρχημένη συλλογική προσπάθεια ο κλάδος θα αντέξει στην πίεση».

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΛΕΓΕ …

«Σήμερα όλοι αναρωτιούνται υπάρχει έδαφος επέκτασης δράσης;

Λέμε ναι και πρέπει να δραστηριοποιηθούμε σε μια σειρά έργου όπως: μεταφορά αναπήρων, ασθενών (διακομιδή), ηλικιωμένων και μαθητών με ειδικές ανάγκες.

- μεταφορά μαθητών, μικρών ομάδων επιβατών (εργάτες, αθλητές κλπ).- συγκοινωνιακή διασύνδεση οικισμών (συνεπιβατισμός).

μεταφορά πόρτα – πόρτα.- ασυνόδευτα».

ΕΝΩ ΣΤΙΣ 15/1/13 ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ «ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ Ρ/Τ αναιρούσε λέγοντας…

«1) Δεν υπάρχει πουθενά θεσμοθετημένη καμιά υπηρεσία ταξί πόρτα πόρτα που έχει μείνει ως ορολογία από την εποχή που υπουργός ήταν ο Μαντέλης».

Να πάμε στο περιβόητο έγγραφο «Η ΑΘΗΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ»;;

Σε επίσημο έγγραφο της ΠΟΕΙΑΤΑ στις 29/7/2013 το έγγραφο ξεκινά με τον ποιο προκλητικό τρόπο...

«Στα πλαίσια διαμόρφωσης ενός πιο ελκυστικού τιμολογίου η Αθήνα αποφάσισε να ζητήσει μείωση της διπλής ταρίφας….»

Εάν η Αθήνα μπορεί να πάρει τέτοιες αποφάσεις γιατί όχι η υπόλοιπη Ελλάδα;;;;;
Γιατί όχι 24 πόλεις μαζί;;;;;

ΠΡΑΞΗ 2η

ΤΟ ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Να έρθουμε λοιπόν και σε αυτό που όλοι περιμένατε στην κίνηση με το επικόμιστρο και στις εξωθεσμικές ενέργειες που με κατηγόρησε ο πρόεδρος αλλά και πολλοί ακόμη σύνεδροι ενστερνίζοντας την γνώμη του Προεδρείου.

Συνάδελφοι δυστυχώς ή ευτυχώς για κάποιους είμαι πρόεδρος στο Ρ/Τ της Καβάλας και πρόεδρος στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και μέλος του Σωματείου Καβάλας.

Από τα πόστα αυτά που οι συνάδελφοι μου στη Καβάλα αλλά και σε ολόκληρη την περιφέρεια με εμπιστεύτηκαν είμαι υποχρεωμένος να λειτουργώ θεσμικά σεβόμενος τους νόμους και τα καταστατικά. Αυτό έκανα τόσα χρόνια αυτό έκανα και τώρα.

Μόλις το προσχέδιο του νόμου έγινε γνωστό και ήρθε στα χέρια μου έκανα κάτι που κανένας πρόεδρος στην Ελλάδα δεν έκανε πριν από εμένα και δεν ξέρω εάν το έκανε και μετά από εμένα.

Συγκάλεσα άμεσα περιφερειακό συμβούλιο για να αποφασίσουμε σαν περιφέρεια για το νομοσχέδιο. Έτσι λοιπόν στις 8/8/2013 έστειλα ένα ψήφισμα στην ΠΟΕΙΑΤΑ όπου μεταξύ άλλων αναφέρω για το τιμολόγιο και την διπλή που ήθελε η Αθήνα και ο Πρόεδρος να μειώσει τα εξής…

«Λέμε ΟΧΙ στην όποια παρέμβαση στο τιμολόγιο. Ειδικά με τον τρόπο αυτό.»

Για το επικόμιστρο είπαμε και ζητήσαμε όλη η περιφέρεια το εξής:

«Β) Όχι στο υποχρεωτικό επικόμιστρο των ράδιο ταξί και μάλιστα με ρατσιστικό τρόπο ποινών έναντι των άλλων μεταφορικών εταιριών. Προαιρετικό από 0 €».

Να σημειωθεί ότι όλο το ψήφισμα ήταν ομόφωνο αν και οι δυο πόλεις της περιφέρειας μου το έπαιρναν το επικόμιστρο και συνεχίζουν να το παίρνουν μέχρι αυτή τη στιγμή χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Αυτό έγινε γιατί μετά από διεξοδική κουβέντα καταλήξαμε ότι το επικόμιστρο πρέπει να είναι προαιρετικό. Αυτό και ζητήσαμε από την Oμοσπονδία. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ!!! Όχι κατάργηση και αυτό πετύχαμε!!! Ότι η Ομοσπονδία ήθελε. θυμηθείτε τι έλεγε τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012

«- Το επικόμιστρο των Ραδιοταξί με απόφαση τους να μπορεί να μειωθεί. Η απόφαση γνωστοποιείται στη Περιφέρεια και δημοσιοποιείται».

Στις 14/8/2013 μέσα από τον θεσμικό μου ρόλο σαν πρόεδρος του περιφερειακού αποστέλλω και ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ σε όλες της παρατάξεις με ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ στα οποία ο πρόεδρος Θύμιος Λυμπερόπουλος απάντησε.

Θαυμάστε τις απαντήσεις του στις ερωτήσεις μου και βγάλτε μέχρι τώρα τα συμπεράσματα σας.

ΕΡΩΤΗΣΗ: «1. Το σχέδιο αυτό δόθηκε από το προεδρείο για διαβούλευση προς τα διοικητικά μέλη και την προώθηση από αυτά προς τα σωματεία για να αποτυπωθεί η βούληση του κλάδου; η σαν τετελεσμένο γεγονός διαβούλευσης του προεδρείου και ενημέρωση των μελών; »

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: «1.Το σχέδιο που δόθηκε για διαβούλευση απορρέει από την υποχρέωσή μου και την επιθυμία μου ως πρόεδρος του κλάδου, να βλέπω και να προτείνω πράγματα που μπορούν να βελτιώσουν τη δουλειά μας».

Για θυμηθείτε τι έλεγε στις 7/3/2013… είναι κάτι που πρέπει να έχει την έγκριση των θεσμοθετημένων οργάνων του κλάδου. Προς το παρόν έγινε μόνο μια πρόταση έναρξης διαλόγου. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

«Στην κατεύθυνση αυτή ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους και όλα τα σωματεία ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας γιατί οι όποιες προτάσεις θα συζητηθούν στα κλαδικά μας όργανα και φυσικά δεν θα γίνουν πράξη αύριο το πρωί».

Για θυμηθείτε τι έλεγε στις 23/8/2013

ΕΡΩΤΗΣΗ: «4. Είστε υπέρ το να δίνεται το δικαίωμα στα 7θεσια και 9θεσια να κάνουν χρήση ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ;»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: « 4. Είμαι υπέρ της εφαρμογής των κανόνων που ορίζει το καταστατικό κάθε ραδιοταξί. Τα οχήματα ΕΙΔΙΜΙΣΘ εργάζονται μόνο με συμβάσεις ακόμη και μετά από τηλεφωνική κλήση, είτε είναι εντός ραδιοταξί είτε όχι».

ΑΚΟΥΤΕ ;;;;; ΌΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ ;;;;;; ΌΧΙ!!!! ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ!! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ!!!!! ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙ ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΦΟΥΜΑΡΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΔΙΑΤΑΞΗ. ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΕ ΛΙΓΟ.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ: «6. Είστε υπέρ κατά το άρθρο 85 παρ.5 του 4070/12 και εκεί που υπολείπονται άδειες βάση του μαθηματικού τύπου να μην υπάρχει περιορισμός από τον περιφερειάρχη για το πόσες από αυτές τις άδειες μπορούν να μετατραπούν σε ΕΙΔΜΙΣΘ; η να υπόκεινται και αυτές στον επιμερισμό του περιφερειάρχη;»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: «6. Θεωρώ, ότι το πιο σωστό είναι, να υπάρχει η δυνατότητα του συναδέλφου να μετατρέψει την άδειά του σε ΕΙΔΙΜΙΣΘ, όποτε εκείνος το κρίνει σκόπιμο».

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;;;;; ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ, ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑ 300 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΑΝ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 300 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ 9ΘΕΣΙΑ Η 7ΘΕΣΙΑ .

ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ;;;;; ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ;;;

ΜΙΑ ΖΟΥΓΚΛΑ ΑΠΟ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΕΙΔΜΙΣΘ ΚΑΙ ΕΙΔΜΕΤ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΑΜΕ;;

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

ΑΡΑ: ΠΡΩΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. ΤΑ ΕΙΔΜΙΣΘ & ΕΙΔΜΕΤ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ !!!!!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ: «9. Είστε υπέρ της μύωσης της διπλής ταρίφας με αυτό τον τρόπο που μας περιγράψατε στο έγγραφο που στείλατε στα σωματεία;>>

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:  «9. Είμαι υπέρ ενός σωστού τιμολογίου προσαρμοσμένο στις σημερινές δυνατότητες του επιβατικού κοινού. Να υπενθυμίσω ότι, ήσασταν από αυτούς που πολεμήσατε την μεγάλη αύξηση που είχαμε πετύχει επί Στυλιανίδη και μετά από δικές σας πιέσεις δεν πέρασε το τρίτο μέρος της αύξησης ,όταν κόπηκε από τον Ρέππα. Σε ότι αφορά την μείωση του τιμολογίου στην Αττική ,είναι ένα ζήτημα που θα το χειριστεί το ΣΑΤΑ, όπως και όταν πρέπει».

ΑΚΟΥΤΕ ;;;;;;;

Δηλαδή φανταστείτε να μην αντιδρούσα και τότε και να είχαμε πάρει την τρίτη αύξηση.!!! Πρόεδρε μην αυτοαναιρείσαι.

Την ήθελες ;;; Και ήμουν εγώ κακός πάλι ;;;

Μα γιατί λες τώρα «Είμαι υπέρ ενός σωστού τιμολογίου προσαρμοσμένο στις σημερινές δυνατότητες του επιβατικού κοινού».

Τί από τα δυο θέλεις;;
ΈΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΛΑΘΟΣ ;;;
ΤΟΤΕ Ή ΤΩΡΑ ;;;

ΤΟ ΣΑΤΑ ΘΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ;;;;

ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΕΙΣ;;;;

ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΤΖΑΜΠΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;;;

ΌΠΩΣ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ;;;

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ;;;;;;

ΌΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ;;
ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 70 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΟΝΗ ΤΑΡΙΦΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ ;;;;

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ;;;;

ΚΑΙ ΣΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ;;;

ΣΤΙΣ 20/9/13 συζητώντας με τους φίλους μου συνυπογράψαμε μια επιστολή προς τον Θύμιο Λυμπερόπουλο όπου προβλέποντας ότι:

1ον - Το επικόμιστρο δεν θα γίνει υποχρεωτικό απλά και μόνο λόγο της οικονομικής κατάστασης της κοινωνίας.

2ον - Ότι για την αποτυχία αυτή του προεδρείου θα έπρεπε να βρει εξιλαστήρια θύματα . Έτσι γράψαμε μεταξύ άλλων «Τέλος, το μέγα ζητούμενο όλων μας, η Ενότητα δηλαδή, δεν πρέπει να την επικαλούμαστε και να τη ζητούμε στα λόγια μόνο, αλλά και με πράξεις. Η αποφυγή διαλόγου, συνελεύσεων, διαβουλευτικών διαδικασιών και η λήψη αποφάσεων με ελάχιστους, ολίγους ή από έναν μόνο, πάντα θα αποτελεί και την αιτία για την επισημοποίηση της διαφορετικής προσέγγισης».

Να απαντήσω εδώ και στον Μάκη τον Κασιδιάρη ότι όταν λέει θα έβγαινε ο νόμος και μετά με την υπουργική απόφαση θα βλέπαμε πόσο θα το διαμορφώναμε του λέω.

Αυτή είναι η τακτική που έφερε τον κλάδο σε ελεύθερη πτώση . Ότι δηλαδή περιμένουμε, ψηφίζονται τα νομοσχέδια και μετά κάνα δυο χρόνια προσπαθούμε να μαζέψουμε τα αμάζευτα.

Έπειτα ειλικρινά δεν καταλαβαίνω να γίνει κάτι με το ζόρι βούρδουλα. Φταίει η απόφαση προαιρετικότητας που τα Ρ/Τ σταματούν να το παίρνουν;;; Έχετε καταλάβει ότι δεν καταργήθηκε αλλά έγινε προαιρετικό; Αυτή εμπάση περιπτώση είναι και η ελεύθερη αγορά που ευαγγελίζεστε. Αυτό δεν θέλετε ;; Θέλω και εγώ δια νόμου να μην βγουν 9θεσια να μου πάρουν έργο. Θα το κάνετε; Σας παρακαλώ λοιπόν όταν απευθύνετε επιχειρήματα να έχουν βάση.

Βλέποντας λοιπόν ότι εδώ υπάρχει σχέδιο οργανωμένο και εξαντλώντας όλα τα περιθώρια των θεσμικών μας ενεργειών χωρίς να μας απαντήσουν σοβαρά αποφασίσαμε να στείλουμε 23 ραδιοταξί της χώρας μια κοινή επιστολή για να μπορούμε σήμερα να δουλεύουμε και να υπάρχουμε. Να μπορεί η επαρχεία να έχει ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ και όχι εταιρίες μεταφοράς. Σώσαμε τα σπίτια μας. Εσείς τι λέτε βγήκαν 23 πόλεις μια μέρα έτσι και είπαν δεν θέλουμε χρήματα στην τσέπη μας;

ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ…

ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ.

ΌΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ.

ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Ν. 4199 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ;;;

ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ;;;

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;;; ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΕΙΑΤΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕ;;;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;;;;

ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ.

ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑ ΠΡΟΣ Ρ/Τ ΤΟ 2012 ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΡΩΤΟΥΣΕ ΕΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ Ή ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΡΑΠΤΟΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. ;;

ΤΑ Ρ/Τ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΑ ΡΩΤΑΜΕ… ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΧΙ.

ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟ ΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!!!

ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΟΜΙΣΤΡΟ;
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΠΛΟΝ;……

ΌΧΙ ΒΕΒΑΙΑ...

ΠΡΟΕΔΡΕ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΞΙΠΛΟΝ;;; ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑ;

ΣΥΝΕΔΡΟΙ ΓΙΑ ΑΝΟΙΞΤΕ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΑΤΑ ΣΑΣ ΜΟΙΡΑΣΕ.

ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ;;;

ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΠΛΟΝ ΠΡΟΕΔΡΕ;;; ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑΞΙΠΛΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΚΙΟΛΑΣ.

ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΤΛΠ ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΕ;;;;
ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΙΑ Ή ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ.

ΆΡΑΓΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ Ή ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ.

ΆΣ ΕΙΝΑΙ… ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΗ. ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΤΑΘΕΣΙΑ ;;;

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙΣ ;;;

ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ;;

ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΗΚΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΩ;

ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΟΥΤΕ 5 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ.

ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ;; ΣΤΑ ΕΙΔΜΙΣΘ ΚΑΙ ΕΙΔΜΕΤ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΚΛΑΔΙΚΟ ΒΓΑΛΑΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΟΛΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΗΚΕ.

ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΕΙΑΤΑ;;;;;

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΚΗ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΑ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ;; ….. ΟΧΙ ;;; Έ, ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΜΑΚΗ ΜΟΥ. ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ. ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΩΝ  ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΙΓΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. ΝΑ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΑΠΟ 20/09/13ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ…

«Παρατηρείται το φαινόμενο τις τελευταίες μέρες, είτε πρωτοβάθμια σωματεία, είτε ράδιο ταξί που δεν είναι μέλη της Ομοσπονδίας να στέλνουν επιστολές στον Υπουργό Μεταφορών κ. Χρυσοχοίδη» 

ΑΡΑ ΜΑΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΑ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΣΜΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΜΕ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.

ΠΡΑΞΗ 3η

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΣΤΑ ΚΑΙΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ.

ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΛΑΔΙΚΟ. ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΠΡΩΤΟΣ… ΚΑΙ 4 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ, ΕΝΩ ΖΗΤΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΗΘΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΟΥΝ, ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΠΑΙΖΑΤΕ. ΖΗΤΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΟΙ. ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ. ΕΙΔΑΝ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΣΗ. ΠΡΩΤΟΣ ΓΡΑΦΤΗΚΑ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑ, ΣΕ ΑΔΕΙΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΠΕΡΙΔΗ ΠΟΥ ΟΡΘΩΣΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΛΟΓΟ.

ΘΥΜΙΣΑΤΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΑΣΧΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ.

ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΘΛΙΒΟΜΑΙ. ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΑΝ ΔΗΛΩΝΑΤΕ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.

ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΥΡΙΚΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΣΗΜΕΡΑ.

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΥΩ ΦΩΝΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΤΟΥ 2012,ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΤΟΥ 2013 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ.

Κοινές διεκδικήσεις ΜΕ ΤΑΞΙ – ΦΟΡΤΗΓΑ – ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ (ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ)

1) Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς φορολόγησης 26% + 13% προκαταβολή για τον επόμενο χρόνο.
2) Να καταργηθεί το παράνομο αντισυνταγματικό χαράτσι του τέλους επιτηδεύματος των 650 € .
3) Να θεσμοθετηθούν μυώσεις στον ασφαλιστικό μας φορέα τον ΟΑΕΕ και να γίνουν ρυθμίσεις πραγματοποιήσιμες συμφώνα με την οικονομική κατάσταση της χώρας.
4) Κεφαλαιοποίηση των χρεών του κάθε ασφαλιζόμενου με άμεση επανένταξη σε τουλάχιστο δυο κατηγορίες κάτω.
5) Άμεση σφράγιση των βιβλιάριων ασθενείας από την πρώτη κιόλας δόση.
6) Τα κεφαλαιοποιημένα χρέη να μπουν σε ένα ειδικό λογαριασμό που ο ασφαλιζόμενος θα έχει την δυνατότητα να κάνει όσες δώσεις μπορεί για να αποπληρωθεί έως και τον χρόνο της συνταξιοδότησης του.
7) Να έχει και αυτός με το κεφαλαιοποιημένο χρέος την δυνατότητα όπως ο νομός ορίζει σήμερα το δικαίωμα έως 20,000€ χρέη στον ΟΑΕΕ να βγαίνεις στη συνταξιοδότηση και να υπάρχει η δυνατότητα παρακράτησης κάθε μηνά από τη σύνταξη.

Άμεση μείωση κλιμακωτή ανά κατηγορία έως 20% μείωση που απέχει και πάλι από την πραγματική μείωση του τζίρου όλων των ελεύθερων επαγγελματιών.
9) Δικαίωμα επαναρίθμησης με τις μειωμένες και πάλι τιμές κατά δυο κατηγορίες του ασφαλισμένου όταν υπάρξει καθυστέρηση στης δώσεις.
10) Αιτία πολέμου και μόνο στη σκέψη αύξησης του ΦΠΑ άνω του 13%

Αυτά συνάδελφοι θα έπρεπε να διαβουλεύεται ο ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ και το προεδρείο της ΠΟΕΙΑΤΑ με τους αντίστοιχους φορείς που αναφέρω και όχι μόνο. Τα είδατε αυτά πουθενά γραμμένα; Τα ΣΥΖΗΤΑΝΕ; Τα έχουν στο πρόγραμμα;

Όσο για τα επιμέρους κλαδικά θέματα θα επανέρθω πολύ γρήγορα . Θέλω μόνο κάτι να ρωτήσω όλους μας… κίτρινους, μπλε, πράσινους, γκρι…

ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟYN ;

ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΕ 21 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ (ο πιο ήπιος χαρακτηρισμός που βρήκα).

ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ, ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΙΠΟΤΕ !! ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΦΟΡΙΑ .. ΟΑΕΕ.. ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ …….ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ γιατί καθόμαστε και τρέφουμε ανεπαρκής ανθρώπους.

Για μένα το ταξί είναι ένα, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΕΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ!!

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ Η ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ. ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΕΪΚΟ ΟΤΙ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΕΝΑ ΤΑΜΕΙΟ ΑΔΕΙΟ. ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ;; ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ;; ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ…

ΠΡΑΞΗ 4η
ΤΕΛΟΣ

ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ . ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΩΡΕΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΑΡΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ ΝΕΥΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΟΥΝ ΤΑ ΜΕΝΗ.
 ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΜΑΣ . ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΛΙΒΟΜΑΙ

ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ(; )ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Συνημμένο Αρχείο:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΔΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


ΠΗΓΗ:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...