Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΦΩΤΟ:Τα ταξί εξελίσσονται Όχι δεν αναφερόμαστε στο Taxibeat (Φανούρης Δρακάκης)..!

Δεν ξέρουμε αν είναι απόρροια των νέων έξυπνων λύσεων, όπως το Taxibeat ή το Taxiplon, που αποκτούν όλο και μεγαλύτερη δημοτικότητα, όμως με μεγάλη μας έκπληξη
διαπιστώσαμε χθες ότι και οι γνωστοί σύνδεσμοι ραδιοταξί εξελίσσονται και μπαίνουν στη νέα εποχή. 

Όπως ενημερωθήκαμε λοιπόν το Ράδιο Ταξί Κόσμος (με το οποίο είχαμε την εμπειρία χθες) αλλά και άλλοι σύνδεσμοι, όπως μας είπαν χωρίς να μας τους κατονομάσουν, εξοπλίζουν το στόλο τους με σύγχρονες web εφαρμογές, ώστε να αποτρέπονται οι «πειρατικές» συμπεριφορές και να μοιράζονται με απολύτως δίκαιο τρόπο οι «κούρσες» μεταξύ των μελών του συνδέσμου.
Η νέα εφαρμογή είναι «αθόρυβη». Άρα, ο πελάτης δεν ακούει αυτές τις κλασσικές συνομιλίες μεταξύ κέντρου και ταξί τύπου «λαμβάνει ο 243;», καθώς εξαλείφεται τελείως η επικοινωνία μέσω ασυρμάτου. Ταυτόχρονα εξαλείφονται εντελώς και οι τσακωμοί μεταξύ των οδηγών, για το ποιος θα πάρει μια καλή κούρσα. Η όποια απαραίτητη επικοινωνία μεταξύ κέντρου και οδηγού γίνεται μέσα από την οθόνη αφής των tablets με τα οποία είναι πλέον εξοπλισμένα τα ταξί.
Το σημαντικότερο στοιχείο όμως είναι ότι, καθώς το κέντρο γνωρίζει τη γεωγραφική θέση του κάθε ταξί, μοιράζει δίκαια τις κούρσες, βάση της απόστασης που χωρίζει το ταξί από τον πελάτη. Έτσι λοιπόν, αν μια κούρσα τη διεκδικήσουν πολλά ταξί, αυτή θα πάει σε εκείνον που είναι πιο κοντά στον πελάτη. 
Η διεκδίκηση γίνεται επίσης μέσω του tablet, καθώς το κέντρο μοιράζει την εντολή και οι οδηγοί επιλέγουν μέσω της οθόνης αφής αν θα διεκδικήσουν την κούρσα ή όχι. Όσον αφορά άλλες επιλογές που δίνει η εφαρμογή, είδαμε ότι προσφέρει τη δυνατότητα στον κάθε οδηγό να δει ποια «φιλικά» ταξί (δηλαδή του ίδιου συνδέσμου) βρίσκονται κοντά στην περιοχή του, επιτρέποντάς του να την αποφύγει ή να παραμείνει εκεί (ανάλογα με τον αριθμό των ταξί που υπάρχουν) ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει κάποια κούρσα.
 Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να στείλει, επίσης μέσω της οθόνης αφής μηνύματα στο κέντρο (όπως ότι έφθασε στο σημείο παραλαβής), τα οποία μεταβιβάζει το κέντρο στον πελάτη.
Από τα παραπάνω, ίσως θα καταλάβατε, ότι αποτρέπεται εντελώς η απευθείας επικοινωνία του οδηγού ταξί με τον πελάτη, καθώς χρησιμοποιείται ενδιάμεσα πάντα το κέντρο του συνδέσμου.
Αν η εξέλιξη αυτή που διαπιστώσαμε χθες ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, η ακόμα πιο ευχάριστη ήταν άνθρωποι, όπως ο κύριος Κώστας που ήταν ο οδηγός μας. Ένας άνθρωπος που σε λιγότερο από ένα μήνα θα βγει στη σύνταξη και όμως, όπως μας ανέφερε, ήθελε να βάλει το νέο σύστημα και να μπει στο πνεύμα αυτής της νέας εποχής. Μάλιστα, έδειξε τόσο εξοικειωμένος με την εφαρμογή (και επίσης χαρούμενος) που βέβαια δεν αρνήθηκε να μας καθοδηγήσει (στην τυχαία κούρσα μας) στα σημαντικότερα σημεία της.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...