Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΑΞΙ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ)..!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
10-9-2012
Ώρα αποστολής: 14.10

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΑΞΙ

Τον καθορισμό νέων χώρων και την επέκταση των παλαιότερων χώρων στάθμευσης των επιβατηγών αυτοκινήτων Ταξί που προτείνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης , ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο χθες Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013, στη διάρκεια της 16ης τακτικής συνεδρίασής τους. Στόχος της εν λόγω απόφασης είναι να περιοριστεί το φαινόμενο του «σαλιγκαριού» στις πιάτσες των ταξί στο κέντρο και αλλού στην πόλη.

Συγκεκριμένα όπως ανέφερε κατά την εισήγησή του ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για δράσεις κυκλοφορίας Γιώργος Δημαρέλος σύμφωνα με την μελέτη του Δήμου Θεσσαλονίκης που προέκυψε σε συνεργασία και κατόπιν μαραθώνιας διαβούλευσης με το σωματείο των ταξί αποδίδονται συνολικά 334 θέσεις (εκ των οποίων περισσότερες από 100 νέες θέσεις) στάθμευσης στα ταξί.

Επιπλέον το Δημοτικό Συμβούλιο έκανε δεκτή την πρόταση του Δημάρχου με την οποία θα παραχωρηθούν 16 νέες θέσεις στάθμευσης (αντί για επτά που ήταν η αρχική πρόταση) επί της οδού Καρόλου Ντηλ στο ύψος από Τσιμισκή μέχρι Β. Ηρακλείου με κατεύθυνση προς την Τσιμισκή δεξιά.

Αποτέλεσμα συναίνεσης χαρακτήρισε την απόφαση ο Γιάννης Μπουτάρης σημειώνοντας ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση θα αρχίσει να ισχύει το συντομότερο και παράλληλα θα αρχίσει η συστηματική σήμανση των στάσεων ταξί όπου αυτές έχουν οριστεί. Πρόσθεσε ότι «η πόλη δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο με ένα μέσο συγκοινωνίας, το λεωφορείο του οποίου μάλιστα οι γραμμές κυκλοφορίας είναι προβληματικές. Η φιλοσοφία της διοίκησης είναι να αναπτυχθούν κατά το δυνατό και άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς και για το λόγο αυτό προωθείται το δίκτυο του τραμ και η θαλάσσια συγκοινωνία». Επίσης σημείωσε ότι ζητήματα όπως η συγκοινωνία αφορούν το σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος και θα πρέπει να τυγχάνουν διαδημοτικού χειρισμού, αναφέροντας το παράδειγμα της θαλάσσιας συγκοινωνίας που αντιμετωπίζεται με τη συνεργασία τριών Δήμων και της Εγνατίας Οδού Α.Ε.

Αν υπάρχει μια διαδικασία η οποία υπερβαίνει τις αντιπαραθέσεις, αυτή είναι η διαδικασία του διαλόγου και της συναίνεσης η οποία θέλει υπομονή ανέφερε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παναγιώτης Αβραμόπουλος, υπενθυμίζοντας ότι η συμφωνία επετεύχθη μετά από μακρύ διάλογο ανάμεσα στο σωματείο ιδιοκτητών ταξί και στο Δήμο της Θεσσαλονίκης. Επιπλέον σημείωσε ότι οι πληγές του συγκοινωνιακού και κυκλοφοριακού προβλήματος στη Θεσσαλονίκη είναι η έλλειψη μέσων συγκοινωνίας και το ζήτημα της ανεξέλεγκτης φόρτωσης και εκφόρτωσης των εμπορευμάτων (που πρέπει να τεθεί με αποφασιστικό τρόπο στο δημοτικό συμβούλιο), ενώ τα προβλήματα επιτείνονται από την οικονομική κρίση.

Δύσκολη και εξαντλητική χαρακτήρισε την διαδικασία ο Αντιδήμαρχος Αστικού Περιβάλλοντος Ανδρέας Κουράκης υπογραμμίζοντας την τελευταία παράγραφο στο τέλος της εισήγησης σύμφωνα με την οποία «οι εγκεκριμένοι, χώροι στάθμευσης (πιάτσες) επιβατηγών αυτοκινήτων ΤΑΞΙ, οι οποίοι μετά από επανειλημμένες αυτοψίες εντός διμήνου, διαπιστωθεί ότι δεν χρησιμοποιούνται από τους οδηγούς των ταξί, καταργούνται προκειμένου να επανέλθει το καθεστώς που ίσχυε, πριν οι χώροι αυτοί καθοριστούν ως χώροι στάθμευσης ταξί». Αναλυτικά:

Α) Επέκταση κατά 31 υφιστάμενων χώρων στάθμευσης ΤΑΞΙ (πιάτσες)

• 28ης Οκτωβρίου – Βασ.Όλγας: από τρία οχήματα σε πέντε.
• Μ. Μπότσαρη – Βασ.Όλγας: από πέντε οχήματα σε οκτώ.
• Πάροδος Βασ.Όλγας – Αγ.Σχινά: από πέντε οχήματα σε επτά.
• Αγ.Δημητρίου – Αγ.Νικολάου: από τρία οχήματα σε πέντε.
• Αγ. Δημητρίου (έναντι Υ.ΜΑ.Θ.): από τέσσερα οχήματα σε έξι.
• Αλεξ. Συμεωνίδη: Βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία για παραχώρηση δύο θέσεων και προτείνεται οι δύο θέσεις να γίνουν τέσσερις.
• Γρ. Λαμπράκη (τμήμα μεταξύ Περραιβού και Αγ.Ιωάννη του Πρόδρομου): από πέντε οχήματα σε έξι (μετατόπιση κάδου).
• Γρ. Λαμπράκη – Διαγόρα: Η υφιστάμενη πιάτσα για δύο θέσεις να επεκταθεί για τρείς θέσεις, με ταυτόχρονη κατάργηση του χώρου στάθμευσης δικύκλων.
• Ιπποκράτειο Νοσοκομείο (Λεωφ.Καραμανλή): Η υφιστάμενη πιάτσα για τρία οχήματα από τον κλάδο εξόδου του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου να μεταφερθεί στον κλάδο εισόδου για πέντε οχήματα.
• Ιπποκράτειο Νοσοκομείο (οδός Κωνσταντινουπόλεως): Η υφιστάμενη πιάτσα για τέσσερα οχήματα να επεκταθεί στα έξι.
• Οδός Δελφών – Καρακάση: από τέσσερα οχήματα σε επτά.
• Οδός Αγ.Σπυρίδωνος (Τριανδρία): από τρία οχήματα σε έξι.
• Εθν.Αμύνης – Νοσοκομείο Γεννηματά: από τρείς θέσεις σε έξι.
• Οδός Π.Μελά (μεταξύ των οδών Δημ. Γούναρη – πεζόδρομου Νικ. Φωκά): από ένδεκα θέσεις σε δώδεκα.
• Οδός Μούσκου (πλ. Αγίων Αναργύρων): από τρείς θέσεις σε πέντε.

Β) Νέοι χώροι 81 στάθμευσης ΤΑΞΙ (πιάτσες).

• Εθν.Αμύνης ( μετά την Λέσχη Αξιωματικών): Στην υφιστάμενη εσοχή για τέσσερα (4) οχήματα (δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης των οχημάτων) μεταξύ του πεζόδρομου Στρ.Τσιρογιάννη και της οδού Π.Μελά.
• Π. Μελά (μεταξύ των οδών Γρ.Παλαμά και Τσιμισκή): Για δέκα οχήματα, με αρχή από το φωτεινό σηματοδότη της οδού Π.Μελά (Διασταύρωση οδών Π.Μελά – Τσιμισκή) και προς την οδό Γρ.Παλαμά, πλευρά περιττών οικοδομικών αριθμών.
• Μακένζυ Κίνγκ (αμέσως μετά την πλ.Αγ.Σοφίας): Για τέσσερα οχήματα, στην υφιστάμενη εσοχή, με αρχή τον οικοδομικό αριθμό 4 έως και τον οικοδ.αριθμό 8.
• Αγ.Σοφίας (μεταξύ της οδού Τσιμισκή – Μητροπόλεως): Για έξι οχήματα, στην υφιστάμενη εσοχή, με αρχή από την οδό Μητροπόλεως προς την οδό Τσιμισκή. Οι υφιστάμενες θέσεις φορτοεκφόρτωσης (7 μέτρα) και Α.Μ.Ε.Α. (5 μέτρα) θα μεταφερθούν στο τέλος της εσοχής προς την οδό Τσιμισκή.
• Βενιζέλου (μεταξύ των οδών Τσιμισκή – Βασ.Ηρακλείου): Για τέσσερα οχήματα. Υπάρχει στάση Ο.Α.Σ.Θ. και θέση φορτοεκφόρτωσης.
• Δελφών (πριν την Βασ.Όλγας): Για τρείς θέσεις στον οικοδομικό αριθμό 232, πριν την υφιστάμενη τριγωνική νησίδα. (φορά κίνησης οχημάτων προς Βασ.Όλγας).
• Βασ.Όλγας (μεταξύ των οδών Γραβιάς – Κορομηλά): Για δέκα οχήματα στην υφιστάμενη εσοχή (αριστερά κατά την φορά κίνησης οχημάτων). Μεταξύ των οικοδ.αριθμών 144 -140.
• Καραϊσκάκη (πριν την Βασ.Όλγας): Για πέντε οχήματα στην υφιστάμενη εσοχή, ακριβώς πριν την οδό Βασ.Όλγας, στην δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης οχημάτων και στην πλευρά των περιττών οικοδ.αριθμών.
• Μητροπόλεως (μεταξύ Κομνηνών – πλ.Αριστοτέλους): Στην υφιστάμενη εσοχή, από τον οικοδ.αριθμό 27 έως και τον οικοδ.αριθμό 29 είσοδος (Parking), για τέσσερα οχήματα. Η θέση φορτοεκφόρτωσης θα μεταφερθεί στον οικοδ.αριθμό 25.
• Λασκαράτου (πριν την Βασ.Όλγας: Στην υφιστάμενη εσοχή, δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης οχημάτων, για πέντε οχήματα με αρχή ακριβώς πριν την οδό Βασ.Όλγας και μεταξύ των οικοδ.αριθμών 28-26.
• Γρ.Λαμπράκη – Αγ.Μαρίνης: Στην υφιστάμενη εσοχή επί της οδού Γρ.Λαμπράκη, για τρία οχήματα, δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης προς την οδό Ισιδώρου και μεταξύ των οικοδ.αριθμών 77-79.
• Επιδαύρου – Αμφιπόλεως: Στην υφιστάμενη εσοχή επί της οδού Επιδαύρου (πριν την Αμφιπόλεως), για τέσσερα οχήματα, στην δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης οχημάτων προς την οδό Αμφιπόλεως και έναντι του οικοδ. αριθμού 37.
• Μ.Μπότσαρη (μεταξύ των οδών Ιωνίας – Καππαδοκίας): Στην δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης των οχημάτων προς την οδό Παπάφη, για πέντε οχήματα και μεταξύ των οικοδ.αριθμών 125-129.
• Παπάφη (μεταξύ των οδών Κλεάνθους και Αργέντη): Στην οδό Παπάφη, για τέσσερα οχήματα, στην δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης από την οδό Κλεάνθους προς την Αργέντη, και μεταξύ οικοδ.αριθμών 101-103 της οδού Παπάφη.

Γ) Καταργούμενοι 21 χώροι Στάθμευσης ΤΑΞΙ (πιάτσες).

• Αμμολιανής – Γρ.Λαμπράκη: Στην οδό Αμμολιανής, στο ρεύμα καθόδου πριν την συμβολή της με την οδό Γρ.Λαμπράκη, για τέσσερα οχήματα.
• Βούλγαρη – Κ.Καραμανλή: Στην οδό Βούλγαρη, στην πλευρά των περιττών οικοδ. αριθμών, περίπου πενήντα μέτρα πριν την συμβολή της με την οδό Κ.Καραμανλή για τέσσερα οχήματα (οικοδ. αριθμοί 57-59).
• Δελφών – Εκάβης: Στην οδό Δελφών, στο τριγωνικό πάρκο και στην συμβολή της με την οδό Εκάβης, για τρία οχήματα.
• Δελφών – Δροσίνη: Στην οδό Δελφών, στο τριγωνικό πάρκο, από την οδό Δροσίνη έως την εσοχή των κάδων καθαριότητας για τρία οχήματα.
• Παράπλευρη οδό της Λαγκαδά (12όροφες πολυκατοικίες): Στην παράπλευρη οδό της Λαγκαδά και συγκεκριμένα στην συμβολή της με την οδό Καπάτου για τρία οχήματα.
• Γρ. Λαμπράκη – Κλεάνθους: Στην οδό Γρ.Λαμπράκη, στην υφιστάμενη εσοχή, πριν την οδό Κλεάνθους και στην δεξιά πλευρά κατά την φορά κίνησης οχήματων προς την οδό Κλεάνθους, για τέσσερα οχήματα έναντι των οικ. Αριθμών 13-17.

Συνημμένο Αρχείο:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10.9.2013 ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΑΞΙ

ΠΗΓΗ
:http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...