Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Με την παρουσίαση του Rapid Spaceback η Skoda δήλωσε συμμετοχή σε μία ιδιαίτερα δημοφιλή – για την ευρωπαϊκή αγορά – κατηγορία...!

Με την παρουσίαση του Rapid Spaceback η Skoda δήλωσε συμμετοχή σε μία ιδιαίτερα δημοφιλή – για την ευρωπαϊκή αγορά – κατηγορία. Αυτή των μικρομεσαίων hatchback,
τα οποία αποτελούν την κύρια επιλογή για αρκετές οικογένειες. 

Η νέα προσθήκη στη γκάμα της μάρκας αποτυπώνει με σαφήνεια τη δημιουργική περίοδο που διανύει η θυγατρική του Ομίλου Volkswagen. 

Η επιτυχία των στελεχών της Skoda δεν φαίνεται μόνο στις πωλήσεις, αν και τις περισσότερες φορές οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Το 2012 πωλήθηκαν συνολικά 939.200 αυτοκίνητα με το σήμα της τσεχικής μάρκας στη μάσκα, τα περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χρονιά. Ο στόχος του 1,5 εκατ. έως το 2018 δεν φαντάζει ανέφικτος. Κάθε άλλο. Το λανσάρισμα νέων μοντέλων (όπως του Rapid και της Octavia) αλλά και ανανέωση των υπολοίπων (όπως του Superb) είναι μία καλή τακτική για να προσελκύσεις νέους πελάτες. 

Σαφώς όμως και δεν αρκεί. Πρέπει τα προϊόντα σου (εν προκειμένω τα αυτοκίνητα) να έχουν σαφή στόχευση. Σε αυτό το κομμάτι η Skoda παίρνει άριστα. Αναμφίβολα, τα μοντέλα της δεν συναρπάζουν με τη σχεδίασή τους. Όμως η εμφάνισή τους είναι αποδεκτή από το μεγαλύτερο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, ανθρώπων που αναζητούν ένα μεταφορικό μέσο με άλλα κριτήρια: την αξιοπιστία, την ποιότητα κατασκευής, τη χρηστικότητα, τους αποδοτικούς κινητήρες. Μέσα στο ασφυκτικό «περιβάλλον» του Volkswagen Group, η Skoda κατάφερε να… πατήσει στο δικό της έδαφος. 

Χαράσσει με συνέπεια το δικό της δρόμο και δεν παρεκκλίνει από αυτόν. Παρά την παρουσία της Audi και της Volkswagen πιο ψηλά στην άτυπη «ιεραρχία», εξασφαλίζει ό,τι τεχνολογικά πιο σύγχρονο διαθέτει ο Όμιλος. Άλλωστε φέρνει όλο και περισσότερες πωλήσεις, και αυτές συνήθως φέρνουν κέρδη. Πολύ σωστά, τα στελέχη της Skoda εντόπισαν ένα σημαντικό «κενό» ανάμεσα στη Fabia και την Octavia. Σε αυτό τοποθέτησαν το Rapid, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα σε διαστάσεις και απτή ποιότητα κατασκευής την Octavia. Έτσι το ένα αυτοκίνητο δεν θα στερήσει πωλήσεις από το άλλο. 

Το σύνολό τους θα βοηθήσει τη Skoda να πιάσει το στόχο της επόμενης πενταετίας. Το δρόμο της επιτυχίας, στον οποίο κινείται εδώ και αρκετά χρόνια η Skoda, καλείται να βρει η Seat, μέσα στους ίδιους περιορισμούς αλλά και τις ίδιες δυνατότητες που δίνει ο γερμανικός όμιλος. Η ισπανική μάρκα αναζητά ένα διαφορετικό κοινό και για να το προσεγγίσει με ειλικρίνεια οφείλει να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τα ανάλογα αυτοκίνητα. Το νέο Leon, διαθέσιμο μέχρι στιγμής σε τρία αμαξώματα, είναι ένα σταθερό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. - See more at: 


ΠΗΓΗ:http://radiotaxiplanet.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...