Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΕΙΑΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ..!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΕΙΑΤΑ
ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

Αθήνα 23/8/13
Αγαπητοί συνάδελφοι
Διάβασα με πολύ μεγάλη προσοχή την επιστολή που μου στείλατε και σας απαντώ στα ερωτήματά σας.

1.Το σχέδιο που δόθηκε για διαβούλευση απορρέει από την υποχρέωσή μου και την επιθυμία μου ως πρόεδρος του κλάδου, να βλέπω και να προτείνω πράγματα που μπορούν να βελτιώσουν τη δουλειά μας.
2. Σε όλο τον κόσμο, ο ταξιτζής έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί όχημα μέχρι 9 θέσεων . Το ίδιο συμβαίνει και στην Ελλάδα. Αν ο συνάδελφος επιθυμεί να μετατρέψει το συμβατικό όχημα των 5 θέσεων σε εφταθέσιο ή εννιαθέσιο, έχει αυτή τη δυνατότητα. Είναι αυτονόητο, ότι αυτό θα γίνει μέσα από τις υπάρχουσες άδειες.
3. Το όριο ηλικίας για τον κάτοχο ειδικής άδειας  αφορά τις ελεγκτικές επιτροπές. Αυτές θα ορίσουν, αν κάποιος μπορεί να οδηγεί μέχρι τα 69 ή και περισσότερο, όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες.
4. Είμαι υπέρ της εφαρμογής των κανόνων που ορίζει το καταστατικό κάθε ραδιοταξί. Τα οχήματα ΕΙΔΙΜΙΣΘ εργάζονται μόνο με συμβάσεις ακόμη και μετά από τηλεφωνική κλήση,  είτε είναι εντός ραδιοταξί είτε όχι.
5. Υπερασπίζομαι  κάθε μορφή οργάνωσης που στοχεύει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του ταξί και κατ επέκταση του κλάδου μας.

6. Θεωρώ, ότι το πιο σωστό είναι, να υπάρχει η δυνατότητα του συναδέλφου να μετατρέψει την άδειά του σε ΕΙΔΙΜΙΣΘ, όποτε εκείνος το κρίνει σκόπιμο.
7.Είμαι υπέρ της εφαρμογής του νόμου και της αγορανομικής διάταξης που ισχύει.  Κάθε μεταφορά έχει ένα συγκεκριμένο κόστος και δεν πρέπει να αλλάζει, ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω για κανέναν, είτε πρόκειται για ραδιοταξί , είτε πρόκειται για εταιρίες ηλεκτρονικής κράτησης ή εκμίσθωσης ταξί.
8. Η απόκτηση ειδικής άδειας αφορά τις επιτροπές του Υπουργείου Μεταφορών. Εν τούτοις σας ενημερώνω ότι η νομοθεσία προβλέπει κατώτατο όριο ηλικίας για την έκδοση ειδικής άδειας τα 21 χρόνια.
9. Είμαι υπέρ ενός σωστού τιμολογίου προσαρμοσμένο στις σημερινές δυνατότητες του επιβατικού κοινού. Να υπενθυμίσω ότι, ήσασταν από αυτούς που πολεμήσατε την μεγάλη αύξηση που είχαμε πετύχει επί Στυλιανίδη και μετά από δικές σας πιέσεις δεν πέρασε το τρίτο μέρος της αύξησης ,όταν κόπηκε από τον Ρέππα. Σε ότι αφορά την μείωση του τιμολογίου στην Αττική ,είναι ένα ζήτημα που θα το χειριστεί το ΣΑΤΑ, όπως και όταν πρέπει.
10. Είναι πολύ εύκολο να συγκληθεί Γενική Συνέλευση και φυσικά το προεδρείο κι εγώ προσωπικά , το επιθυμούμε. Αυτή τη στιγμή δικαίωμα συμμετοχής στη Γενική Συνέλευση έχουν ελάχιστα σωματεία που είναι ταμειακώς εντάξει. Όπως καταλαβαίνεται,  Γενική Συνέλευση χωρίς μέλη δεν μπορεί να γίνει.
Ο Πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ
Θύμιος Λυμπερόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...