Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Άρθρο του: Θύμιου Λυμπερόπουλου, προέδρου της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α ..ΑΛΛΟ Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΛΛΟ Η ΚΡΙΤΙΚΗ..!

Ήδη καταργήθηκε το ειδικό βιβλίο ταξί που είχε εκδοθεί από τον ΟΑΕΕ, ενώ η επιμόρφωση τεχνικού ασφαλείας θα συντελείται πλέον με ηλεκτρονική δήλωση των ιδιοκτητών ταξί στις
οικείες καταστάσεις εργασίας.
Έχοντας πλήρη επίγνωση των ειδικών συνθηκών (ανεργία, οικονομική ανέχεια, αβεβαιότητα για το μέλλον) που επικρατούν στη χώρα μας, προχωράμε το σχέδιό μας για την λύση των ζητημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας. Παρά τις δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες που σε κάθε πρόβλημα τις βρίσκουμε μπροστά μας, καταφέραμε και πετύχαμε σημαντικά πράγματα και θεωρώ ότι πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε κι άλλες επιτυχίες. Ήδη καταργήθηκε το ειδικό βιβλίο ταξί που είχε εκδοθεί από τον ΟΑΕΕ, ενώ η επιμόρφωση τεχνικού ασφαλείας θα συντελείται πλέον με ηλεκτρονική δήλωση των ιδιοκτητών ταξί στις οικείες καταστάσεις εργασίας .Η δήλωση αυτή θα αναφέρει ότι έχουν ενημερωθεί και εφαρμόζουν τις σχετικές οδηγίες του ηλεκτρονικού εντύπου με τίτλο ‘’Πρόληψη Ατυχημάτων στο χώρο Εργασίας’’ το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.
Επίσης με επιστολή που στάλθηκε από το ΙΚΑ ορίζονται τα εξής: ‘’Αναστέλλουμε την εφαρμογή των οδηγιών του υπ αριθ. Α23/268/28/27-9-2011 Γενικού Εγγράφου ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σχετικά με την ασφάλιση των οδηγών επιβατικών αυτοκινήτων Δ.Χ (ΤΑΞΙ) σε περίοδο απεργιών των ιδιοκτητών τους, δεδομένου ότι εκκρεμεί σχετικό ερώτημα στην Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Για τα χρέη στον ΟΑΕΕ
Η κατάσταση με τον ΟΑΕΕ είναι γνωστή σε όλους. Υπερχρεωμένοι συνάδελφοι, ασύμφοροι διακανονισμοί που δε λύνουν το πρόβλημα, αγωνία για το πώς θα ξεπεράσουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Ξέρουμε ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι μια ανοικτή πληγή που συνεχώς διογκώνεται.  
Το προεδρείο δεν έχει σταματήσει ούτε στιγμή να πιέζει την κυβέρνηση και την διοίκηση του ΟΑΕΕ ώστε να βρεθεί μια ουσιαστική και δίκαιη λύση και για τους ασφαλισμένους και για το ταμείο. Δεν ζητάμε να μας χαριστεί τίποτα, ζητάμε την προσαρμογή των οφειλών στα σημερινά δεδομένα και στις οικονομικές δυνατότητες που έχουν  σήμερα οι εργαζόμενοι στον κλάδο των ταξί.
Η θέση του προεδρείου για το πρόβλημα είναι σταθερή. Με επίσημα έγγραφα-προτάσεις και συναντήσεις με την διοίκηση του Οργανισμού στοχεύουμε σε εφικτές ρυθμίσεις αποπληρωμής χρεών καθώς και να δίνεται η δυνατότητα στους ασφαλισμένους να επιλέξουν την ασφαλιστική κλάση που επιθυμούν.
Σε αυτή τη λογική και σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ προτείναμε στο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας το ‘’πάγωμα’’ και την ‘’κεφαλαιοποίηση’’ των παλιών ληξιπρόθεσμων οφειλών στον ΟΑΕΕ, με προϋπόθεση την επανέναρξη καταβολής των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών  και την κάλυψη των ιατροφαρμακευτικών αναγκών των ασφαλισμένων στον ΟΑΕΕ , οι οποίοι έχουν οφειλές που λόγω της οικονομικής κατάστασης ,αδυνατούν προσωρινά να αποπληρώσουν.
Σε ότι αφορά τις εκβιαστικές –περί κατασχέσεων- επιστολές του ΟΑΕΕ προς τους οφειλέτες αυτοκινητιστές , σας διαβεβαιώνω ότι το προεδρείο δεν θα αφήσει κανέναν στο έλεος των κορακιών. Λύση θα βρεθεί και μάλιστα άμεσα.
Συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού
Με στόχο την αξιοποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο μέγιστο βαθμό και την συμμετοχή των ταξί σε αυτή την προσπάθεια πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Τουρισμού. Αυτό που αποφασίστηκε είναι ενημέρωση των τουριστών με καταλόγους ενδεικτικών τιμών για τις συχνότερες διαδρομές αλλά και η καταπολέμηση  (με την βοήθεια των υπουργείων Δημοσίας Τάξης και Ναυτιλίας ) της παραβατικότητας στα σημεία άφιξης και αναχώρησης τουριστών.
Αθέμιτος ανταγωνισμός
Σε ότι αφορά τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κάποιες εταιρίες παροχής υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, να είστε σίγουροι ότι δεν καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια. Έχουμε ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές και προχωρήσαμε σε όλες τις νομικές  ενέργειες που απαιτούνται. Οι τεχνικές διαφόρων εταιριών να κερδοσκοπούν σε βάρος συναδέλφων είναι πλέον γνωστές και θα τύχουν της αντιμετώπισης που πρέπει.
Για το τιμολόγιο
Η πρόταση του ΣΑΤΑ για μείωση του νυχτερινού τιμολογίου (διπλή ταρίφα) βασίστηκε σε μια ρεαλιστική προσέγγιση διατήρησης του πελατολογίου μας και γιατί όχι στην προσέλκυση νέων πελατών. Ζητήσαμε την άποψη των συναδέλφων όλης της χώρας μέσα από τα σωματεία-μέλη της Ομοσπονδίας προκειμένου να κάνουμε έναν ουσιαστικό διάλογο για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Θα εξετάσουμε λοιπόν όλες τις απόψεις και θα καταλήξουμε στην πιο ενδεδειγμένη και συμφέρουσα για τον κλάδο λύση. Δεν χρειάζονται ούτε αφορισμοί, ούτε πανικός, ούτε ένταση.
Οι ευθύνες και το μπλα μπλα
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα σε αυτούς που διοικούν και σε αυτούς που ασκούν κριτική στους διοικούντες. Οι μεν πρώτοι απαγορεύεται να αποτύχουν, απαγορεύεται να μιλήσουν για όσα έχουν πετύχει, απαγορεύεται γενικώς… Οι δεύτεροι απαλλαγμένοι από το βάρος οποιασδήποτε ευθύνης έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν πότε και για ποιο ζήτημα θα ασκήσουν κριτική.  Καλόπιστη ή κακόπιστη μόνο εκείνοι ξέρουν… Κι αφού λοιπόν ξεκαθαρίσαμε το ρόλο του καθενός, η διοίκηση  συνεχίζει να ασχολείται με την αναζήτηση λύσεων στα προβλήματα του κλάδου, οι δε  κριτικοί στο ανέξοδο και  ηλεκτρονικό μπλα μπλα τους..
Αγαπητοί συνάδελφοι, καταλαβαίνω πόσο αντιπαθής σας γίνομαι, ιδιαίτερα όταν πετυχαίνουμε κάτι καλό για τη δουλειά μας. Λυπάμαι που δυσκολεύω την παρουσία σας στον μικρόκοσμό  σας και καταρρίπτω την εικόνα που φτιάχνεται για μένα στους συναδέλφους.
Είμαι υποχρεωμένος να προσπαθώ και να καταφέρνω  όσα εσείς αποδεδειγμένα δεν μπορείτε να κάνετε. Προσπερνώ  την άδικη κριτική σας και συνεχίζω μαζί με την συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου να παλεύουμε για το επάγγελμά μας και τον κλάδο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...