Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Δημόσια διαβούλευση : ΝΟΜΟΣ ………………….Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Εθνική Ρυθμιστική Αρχή Χερσαίων Μεταφορών..!

Με το σχέδιο νόμου που τίθεται από 9/4/2013 σε δημόσια διαβούλευση (η πρώτη έκδοση του οποίου έχει γίνει ήδη γνωστή από τις 2/4/2013 μέσα από την ιστοσελίδα του
 Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων), καταρτίζεται ένα νέο μοντέλο οργάνωσης και λειτουργίας των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών.

Το σχέδιο νόμου ανταποκρίνεται στο ισχύον ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο και συγκεκριμένα στον Κανονισμό 1370/2007, με βάση τον οποίον έγιναν οι αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που εισάγονται. Η αναμόρφωση του συστήματος αποσκοπεί σε ποιοτικότερες και φθηνότερες υπηρεσίες για τους επιβάτες, στηρίζεται στη δημιουργία ανταγωνιστικής αγοράς, ελεύθερης προς όλους, και θέτει τις προϋποθέσεις για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου με όρους διαφανείς. Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται ώστε να μην υπάρξει κενό στο συγκοινωνιακό έργο, αλλά η μετάβαση στο νέο καθεστώς να γίνει ομαλά χωρίς να διαταραχθεί η ισορροπία της αγοράς.

Βασικό ρόλο στην υλοποίηση αυτού του συστήματος αναλαμβάνει η Εθνική Αρχή Χερσαίων Επιβατικών Μεταφορών, η οποία επιφορτίζεται με την προκήρυξη διαγωνισμών και τη σύναψη συμβάσεων για την εκτέλεση των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών και τη ρύθμιση όλων των λεπτομερειών για τη λειτουργία τους.

Σας καλούμε, λοιπόν, μέσα από αυτή τη δημόσια διαβούλευση, να μας αποστείλετε τις παρατηρήσεις και προτάσεις σας, η ανάλυση και σύνθεση των οποίων, σε συνδυασμό με την επεξεργασία που θα γίνει στην αρμόδια Επιτροπή και την Ολομέλεια της Βουλής, θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε ένα νόμο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των επιβατών και θα εξασφαλίζει ποιοτικές υπεραστικές μεταφορές με εύλογο κόστος για όλους τους χρήστες.

Η Δημόσια Διαβούλευση θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 19/4/2013.

Ο Υπουργός
Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Κωστής Χατζηδάκης

Πλοήγηση στη Διαβούλευση

Άρθρο 01: Σκοπός – πεδίο εφαρμογής
Άρθρο 02: Ορισμοί
Άρθρο 03: Δημόσιες οδικές υπεραστικές μεταφορές επιβατών
Άρθρο 04: Δίκτυο υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών
Άρθρο 05: Αρμόδιες αρχές
Άρθρο 06: Εκτέλεση δημοσίων υπεραστικών επιβατικών μεταφορών
Άρθρο 07: Χορήγηση αποκλειστικών δικαιωμάτων ή αποζημίωσης
Άρθρο 08: Διασφάλιση της συνεχούς παροχής υπεραστικών μεταφορών επιβατών
Άρθρο 09: Ανάθεση υπεραστικών επιβατικών μεταφορών χωρίς διαγωνισμό
Άρθρο 10: Βασικές οδικές υπεραστικές συνδέσεις
Άρθρο 11: Σχεδιασμός υπεραστικών γραμμών
Άρθρο 12: Περιγραφή υπεραστικών γραμμών
Άρθρο 13: Κίνηση επιβατών – Ελάχιστος αριθμός υποχρεωτικών δρομολογίων
Άρθρο 14: Ανώτατο όριο χρέωσης κομίστρου
Άρθρο 15:Τεκμηρίωση περιφερειακού σχεδιασμού υπεραστικών γραμμών
Άρθρο 16: Καθορισμός υπεραστικών γραμμών οδικών μεταφορών επιβατών
Άρθρο 17: Σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων
Άρθρο 18: Πρόσβαση στους σταθμούς υπεραστικών λεωφορείων
Άρθρο 19: Βασικοί κανόνες λειτουργίας υπεραστικών σταθμών λεωφορείων
Άρθρο 20: Βασικοί κανόνες χρέωσης για την χρήση των εγκαταστάσεων των σταθμών υπεραστικών λεωφορείων
Άρθρο 21: Πρόσβαση σε δημόσιους σταθμούς λεωφορείων
Άρθρο 22: Αναθέτουσα και εποπτεύουσα Αρχή
Άρθρο 23: Δημοσίευση πληροφοριών για επικείμενους διαγωνισμούς
Άρθρο 24: Προκήρυξη διαγωνισμών ανά γεωγραφική περιοχή
Άρθρο 25: Καθορισμός αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης ή και αποζημίωσης
Άρθρο 26: Καθορισμός του ανωτάτου ορίου χρέωσης των επιβατών
Άρθρο 27: Καθορισμός της χορηγουμένης αποζημίωσης
Άρθρο 28: Διάρκεια των συμβάσεων ανάθεσης
Άρθρο 29: Προϋποθέσεις συμμετοχής στον διαγωνισμό
Άρθρο 30: Προσφορές των διαγωνιζομένων
Άρθρο 31: Βασικοί κανόνες αξιολόγησης των προσφορών των διαγωνιζομένων
Άρθρο 32: Γενικοί κανόνες για τους διαγωνισμούς – Πρότυπα τεύχη συμβάσεων
Άρθρο 33: Συμβάσεις με τους Αναδόχους
Άρθρο 34: Εποπτεία των αναδόχων – εκτέλεση των συμβάσεων
Άρθρο 35: Υπεραστικές γραμμές ελεύθερης επιλογής
Άρθρο 36: Άδεια για υπεραστικές γραμμές χωρίς αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης
Άρθρο 37: Διαδικασία έγκρισης υπεραστικής γραμμής ελεύθερης επιλογής
Άρθρο 38: Σύσταση
Άρθρο 39: Συγκρότηση
Άρθρο 40: Αρμοδιότητες για τις οδικές υπεραστικές μεταφορές επιβατών
Άρθρο 41: Αρμοδιότητες των Περιφερειών
Άρθρο 42: Κατάργηση διάταξης
Άρθρο 43: Τροποποιήσεις άρθρων 28 του Ν. 3891/2010
Άρθρο 44: Ισχύς του νόμου


Το Σχέδιο Νόμου


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...