Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γράφει ο Χρήστος Σκαντζάρης Υπεύθυνος Δημ. Σχέσεων Ρ/Τ ΙΚΑΡΟΣ:Υποστηρίζοντας τα Ραδιοταξί, υποστηρίζουμε το συμφέρον μας..!

Ακούω το τελευταίο διάστημα από συναδέλφους σε ρ/τ ότι καταργούν τα επικόμιστρα, 10% μείωση τιμολογίου, και διάφορα τέτοια "κολπάκια" ώστε έτσι να
μπορέσουν να αυξήσουν την πελατεία τους. Κύριοι, έχετε καταλάβει τι δουλειά κάνουμε; έχετε καταλάβει ότι με αυτόν τον τρόπο δεν πολεμάτε την ύφεση ούτε τις εφαρμογές του internet; 

Για το τιμολόγιο δώσαμε κάποιους αγώνες, για τα επικόμιστρα επίσης, και τώρα τι; Θέλουμε να τα ισοπεδώσουμε όλα; Ότι βγαίνει κύριοι δεν ξανά μπαίνει (βλέπε δώρο Πάσχα και Χριστουγέννων).


Τα λειτουργικά έξοδα ενός ρ/τ είναι τεράστια, η οικονομική κρίση μας έχει τσακίσει όλους' όχι μόνο εμάς αλλά και όλη την κοινωνία, την ώρα που το πολιτικό σύστημα κόβει μισθούς και συντάξεις τίποτα από τα λειτουργικά έξοδα ενός ταξί (ασφάλεια, ΟΑΕΕ, πετρέλαιο) και ενός ρ/τ (ΕΕΤΤ, ΦΠΑ, ΙΚΑ, ΦΜΥ τεχνικοί, προγραμματιστές και άλλα πολλά) δεν μειώνονται. 'Αν ένα ρ/τ κόψει τα επικόμιστρα (κάτι που είναι παράνομο λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού), για ποιόν λόγο ένας συνάδελφος να έρθει σε ένα ρ/τ; 

Για ποιόν λόγο να πληρώνουμε εεττ; Ερωτήματα που δεν μου τα απαντάει κανένας. Όταν κάνεις μείωση κομίστρου πως ο συνάδελφος θα καλύψει τα αυξημένα λειτουργικά του έξοδα; ΄Αν όλα τα λειτουργικά μας έξοδα είτε σε ρ/τ είτε στο αυτοκίνητό μας μειωθούν, τότε δεν θα έχω καμία αντίρρηση να μειωθεί το κόμιστρο, σε καμία περίπτωση όμως το επικόμιστρο από ένα ρ/τ.


Όταν ένα ρ/τ μειώσει το κόμιστρο και το επικόμιστρο δεν υπάρχει λόγος κάποιος συνάδελφος να έρθει σε ένα ρ/τ και να πληρώνει συνδρομή. Δεν του προσφέρουμε τίποτα, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να προτιμούν άλλες μεθόδους για να βρουν πελατεία (taxibeat, taxiplon) και κατά συνέπεια, τα ρ/τ να οδηγούνται σε μειώσεις προσωπικού, μειώσεις μισθών για να μπορέσουν να επιβιώσουν και μετά από αυτά έρχεται το λουκέτο, και όλοι εμείς οι αγωνιστές του 2011 που μίλαγε όλος ο κόσμος για μας με τα κατορθώματά μας , να βάζουμε και εμείς ένα λιθαράκι στο πολιτικό σύστημα και την ύφεση κάνοντας μειώσεις και απολύσεις. 


Δεν είμαι large τύπος και πιστεύω ότι εκεί που πρέπει να γίνει μείωση να γίνει για να επιβίωση ένα ρ/τ. Πρέπει όλοι να βάλουν πλάτη. Εργαζόμενοι, προμηθευτές, σταθμοί. Έχουμε φάει ψωμάκι από το ρ/τ τόσα χρόνια, έχουμε ζήσει τις οικογένειές μας και έχουμε προσφέρει και θέσεις εργασίας' πρέπει να κρατήσουμε ψηλά τη σημαία του ρ/τ και βέβαια να καλυτερέψουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στο επιβατικό κοινό μας και να αναβαθμίσουμε το κέντρο με π.χ. εφαρμογές τηλεματικής κ.τ.λ. Κάτι που έπρεπε να το είχαμε κάνει χρόνια πριν αλλά τότε δυστυχώς δεν ενδιαφερόταν κανείς και δεν περίμενε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.

Συνάδελφοι, μόνοι μας βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας, στηρίζοντας κάποιες εφαρμογές κάνουμε κακό στο ρ/τ και θα οδηγηθούμε σε αυτά που ανέφερα πιο πάνω. 
Έχετε σκεφτεί ότι αν δεν χρησιμοποιούσατε αυτές τις εφαρμογές οι πελάτες θα καλούσαν ρ/τ και θα είχαμε περισσότερη δουλειά' ακόμα και ο δρόμος θα είχε δουλειά. Κάποιοι εκμεταλλεύονται την οικονομική κρίση για δικό τους όφελος και κάνοντας κακό στα ταξί και στα ρ/τ.


Στηρίζοντας έναν άνθρωπο ο οποίος δεν έχει οδηγήσει ποτέ του ταξί (αναφέρομαι στο taxibeat και τις παρόμοιες τεχνολογίες) και δεν ξέρει πως βγαίνει το μεροκάματο και του δίνουμε εμείς μεροκάματο μιας και για κάθε διαδρομή αφαιρείται 0,50 λεπτά από το ταξίμετρο Με 100.000 ενεργούς πελάτες σκεφτείτε πόσα 50λεπτα μαζεύει και τι κακό κάνει σε μας. 

Οικονομάει κάποιος στην πλάτη μας με όλα αυτά τα λεφτά' φανταστείτε τι μπορεί να κάνει ένα ρ/τ, Λεφτά που θα είναι όφελος για όλους τους συναδέλφους ανεξάρτητα αν είναι σε ρ/τ Και θα μπορούσαμε να επωφεληθούμε όλοι οι συνάδελφοι και οχι ένας ο οποίος δεν έχει πιάσει ποτέ του τιμόνι, φτιάχνοντας βενζινάδικα, βουλκανιζατέρ που έχουμε δικαίωμα σαν συνεταιρισμοί (που είναι τα περισσότερα ρ/τ) να κάνουμε μέχρι και γραφείο ασφαλειών για να μπορέσουμε να σπάσουμε τα καρτέλ και άλλα πολλά, αλλά δυστυχώς είναι όνειρα απατηλής νυχτός γιατί απλά δεν έχεις ανθρώπους να τα στηρίξουν όλα αυτά.

Μείνετε μακριά από τα taxibeat και taxiplon φέρτε πίσω τους πελάτες στα ρ/τ, υποστηρίξτε τις νέες τεχνολογίες μέσα από το ρ/τ.

Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω μια αναφορά για τις εκλογές του ΣΑΤΑ που έρχονται. Είμαστε 13.500 συνάδελφοι και ψηφίζουν μόνο οι 3.500. Αυτό είναι ντροπή μας. Βγαίνουν κάποιοι συνάδελφοι και κρίνουν, βρίζουν και φωνάζουν και δεν είναι καν στο σωματείο γραμμένοι, πόσο μάλλον να έρθουν να ψηφίσουν. Δεν σας αρέσει κάτι, ελάτε και ψηφίστε το να αλλάξει, εσείς είστε η δύναμη του κλάδου, εσείς μπορείτε να ανεβοκατεβάσετε προεδρεία. 


Τότε κύριοι, θα έχετε δικαίωμα να μιλάτε και να κρίνετε. Η συμμετοχή στις εκλογές του ΣΑΤΑ είναι απαραίτητη. Έχουμε ένα από τα πιο ισχυρά σωματεία στην Ελλάδα, ένα σωματείο που μίλαγαν όλοι το 2011 και το μόνο σωματείο που κέρδισε κάτι με τους αγώνες του γιατί ήταν όλοι ενωμένοι, ανεξαρτήτων παρατάξεων και κομμάτων. Πρέπει όλοι να συμμετέχετε στις εκλογές του ΣΑΤΑ. 

Εμείς είμαστε η δύναμη του κλάδου με την δική μας παρουσία θα αλλάξουμε τα πεπραγμένα στον κλάδο μας' εμείς θα αποφασίσουμε ποιοι είναι ικανοί να μας εκπροσωπήσουν και για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να συμμετέχουμε.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...