Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Honda Civic 1.6 i-DTEC τον Μάρτιο στην Ελλάδα..!

Από τον Μάρτιο θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το Honda Civic με τον νέο 1.6 i-DTEC κινητήρα απόδοσης 120 ίππων με 300 Nm ροπής. Καταναλώνει μόλις 3,6
λίτρα πετρελαίου/100 χλμ και τα εκπέμπει 94 γρ/χλμ CO2.
Κύριο χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι λόγω της μεγάλης ροπής των 300 Nm, επιταχύνει με άνεση και σβελτάδα το Civic, δίνοντας του δυνατότητα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα (10,2 με το αυτόματο κιβώτιο) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 203 χλμ/ώρα (206 με το αυτόματο κιβώτιο)/.
Ο νέος 1.6 i-DTEC της Honda είναι ο ελαφρύτερος diesel στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Κάθε εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί με κριτήριο τη μείωση του βάρους και των διαστάσεων, ενώ προηγμένες τεχνικές παραγωγής είχαν ανάλογη συμβολή. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο  6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 7 κιλά σε σχέση με το αντίστοιχο του 2.2 i-DTEC. 

Κύρια χαρακτηριστικά του είναι η πολύ καλή απόδοση μετάδοσης, η ομαλή και ακριβή αίσθηση κατά την αλλαγή σχέσεων καθώς και το νέο σύστημα όπισθεν με αυξημένη ικανότητα μετάδοσης ροπής και πιο αθόρυβη λειτουργία.
Civic-1.6-i-DTEC2-610x406.jpg

Το Civic 1.6 i-DTEC εφοδιάζεται στάνταρ με το σύστημα Idle Stop της Honda που μειώνει την κατανάλωση κατά περίπου 5g/km και συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 94g/km. Εκπομπές CO2 κάτω από 100g σημαίνουν ότι το Civic καλύπτει πολλά φορολογικά κίνητρα. Όταν ο οδηγός σταματά και επιλέγει νεκρά στο κιβώτιο, ο κινητήρας σταματά αυτόματα και με το άφημα του συμπλέκτη και με την επιλογή μιας σχέσης επανεκκινεί αυτόματα.
Το νέο Civic 1.6 i-DTEC διαθέτει μεγαλύτερα και διαφορετικής κλίσης εμπρός και πίσω σπόιλερ για περαιτέρω μείωση της αντίστασης του αέρα και βελτίωση των αεροδυναμικών επιδόσεων και μείωση των εκπομπών CO2. Διαθέτει τις ίδιες ποδιές μαρσπιέ και ενεργές γρίλιες αεραγωγού του μοντέλου Civic 2.2 i-DTEC που συμβάλλουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης. Στις χαμηλές ταχύτητες, όπου η αεροδυναμική είναι λιγότερο κρίσιμη, οι γρίλιες παραμένουν ανοιχτές. Στις υψηλές ταχύτητες, κλείνουν για να επιτυγχάνεται βέλτιστη αεροδυναμική ισορροπία  και να μειώνεται η άνωση του εμπρός τμήματος.

Civic-1.6-i-DTEC3-610x406.jpg

Στο Civic 1.6 i-DTEC έγιναν ρυθμίσεις στην εμπρός ανάρτηση με νέα σαϊλεντμπλόκ στα ψαλίδια που βοηθούν στην αύξηση της εγκάρσιας ακαμψίας σύγκλισης κατά 24%. Αυτή η ρύθμιση αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα με βελτιστοποίηση της γραμμικότητας, της ευστάθειας και της οδικής συμπεριφοράς ώστε να διατηρείται η σταθερότητα και ο έλεγχος κυρίως στις υψηλές ταχύτητες.
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό του Civic 1.6-litre i-DTEC, έχει υποστεί αρκετές βελτιώσεις για περιορισμό των εισερχόμενων θορύβων στην καμπίνα κυρίως, χρησιμοποιώντας το σύστημα Active Noise Cancellation (ANC), το οποίο σχεδιάστηκε για δραστική μείωση των χαμηλόσυχνων θορύβων στο εσωτερικό του. Μικρόφωνα καταγράφουν τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων από το σύστημα κίνησης που εισέρχονται στην καμπίνα, και αποστέλλουν σήμα στη μονάδα ελέγχου του ANC. Η μονάδα ελέγχου αποκρίνεται αποστέλλοντας ένα ακριβές ηχητικό σήμα αντίστροφης φάσης στον ενισχυτή, που οδηγεί τα ηχεία στις πόρτες και το subwoofer στο πίσω ράφι.

http://www.satataxi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...