Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

''Να σχεδιάσουμε μια νέα στρατηγική για τα ταξί''..!

Το νέο νομοθετικό πλαίσιο (4070 & 4093) δημιουργεί ένα νέο σκληρό και απελευθερωμένο περιβάλλον που σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που
υπάρχει στην χώρα μας και όχι μόνο συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα. Το δικό μας επάγγελμα έχει βρεθεί μέσα σ’ αυτό και δυστυχώς θα το βιώνει σταδιακά.
Στο συνέδριο του 2011 κεντρική κατεύθυνση ομόφωνα ήταν «καμία νέα άδεια – καμία αλλαγή εδρών».
Ακριβώς σε 12 μήνες ήρθαν τα πάνω κάτω.
Πέρα και έξω από ευθύνες αυτή τη στιγμή το κυρίαρχο είναι να επανεξετάσουμε την κατάσταση, να δούμε κατάματα την πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί και τις γενικότερες εξελίξεις που θα προκύψουν από τις περιβόητες διαρθρωτικές αλλαγές και ιδιωτικοποιήσεις δημόσιου τομέα (Αεροδρόμια, Λιμάνια κλπ).
Να αξιολογήσουμε τα παραπάνω και να δούμε την δική μας επαγγελματική επιβίωση μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον.
Να επανεξετάσουμε το «δικό μας νομικό πλαίσιο» και να αποφασίσουμε ποιες αλλαγές χρειάζεται ώστε να σχεδιάσουμε μια νέα στρατηγική για τα ταξί. Και αφού καταλήξουμε να γίνει με απόφαση της Γ. Συνέλευσης ο νέος μπούσουλας διεκδίκησης από την πολιτεία, η οποία οφείλει να μας το δώσει για να ξαναπροσπαθήσουμε στο νέο περιβάλλον την δική μας επαγγελματική προσπάθεια.
Σ’ αυτό το πλαίσιο κινείται η απόφαση του Δ.Σ. στις 20/11/2012. Εμείς ως συνδυασμός ανταποκρινόμενοι σ’ αυτή την απόφαση όπως κάνουμε κάθε φορά θα καταθέσουμε προτάσεις αλλαγών στο δικό μας νομοθετικό πλαίσιο ανατρέχοντας στα κείμενά μας (προσυνεδριακά και άλλα) από το 1996 γιατί πάντα οι προτάσεις μας είχαν το στοιχείο της πρόβλεψης.
Ενημερώνουμε ότι αυτά τα κείμενα μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα του συνδυασμού.
Βέβαια η επικαιροποίηση των θέσεων μας μέσα από τον εσωτερικό μας διάλογο έχει προηγηθεί μετά το Δ.Σ. στις 05/11/2012.
Τομέας ενημέρωσης
ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ

http://www.satataxi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...