Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Δύο μελέτες του Γρηγόρη Αποστολίδη, προέδρου του Eurotaxi Καβάλας για τον κλάδο των Ταξί..!

Η πρώτη μελέτη, είναι τα πάγια έξοδα ενός ταξί (εκτός Αθηνών και Θεσ/νίκης) όπως αυτά διαμορφώθηκαν σήμερα. Η δεύτερη μελέτη, είναι μια άποψη της πτώσης της δουλειάς και πώς θα
μπορούσε η κατάσταση να διορθωθεί.





ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΓΙΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΑΧΙ


ΗΜΕΡΕΣ ΕΤΟΥΣ... 364, ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΚΕΣ... 52, ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΗΜΕΡΕΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΛΟΓΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ – ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ... 12, ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ... 300.
  

ΠΑΓΙΑ ΕΞΟΔΑ

1) ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ με μέσο όρο 100χλμ. την ημέρα και κατανάλωση 8 λίτρα/100χλμ. = 30,000χλμ./έτος
Τιμή λίτρου 1,40 = 2400 λίτρα/έτος 3360€ με ΦΠΑ καθαρό 2587€ - 8,64/ημέρα
2) Ο.Α.Ε.Ε.Ε.... 5082€/έτος. = 16,94/ημέρα
3) ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ... 800€ 2,6€/ημέρα
4) ΛΟΓΙΣΤΗΣ καθαρά χωρίς ΦΠΑ 360€ = 1,2 €/ημέρα
5) ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ... 290€ = 0,96€/ημέρα
6) ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ καθαρά χωρίς ΦΠΑ... 3 αλλαγές λαδιών φίλτρων το χρόνο ανά 10,000χλμ = 346,5€ = 1,15€/ημέρα
7) ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ... 500€ = 1,66€/ημέρα
8) ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
... ποσό 24,000€ για 12 χρόνια =2000€/ΕΤΟΣ = 6,6€/ΗΜΕΡΑ
9) Ρ/ΤΑΞΙ ΚΑΘΑΡΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ = 777€/έτος = 2,59€/ημέρα
ΣΥΝΟΛΟ... 12,742€ /ΕΤΟΣ = 42,47€/ΗΜΕΡΑ

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 21%
ΧΑΡΑΤΣΙ ΔΕΗ

Για λήψη του εγγράφου πατήστε στο Download

ΑΙΤΙΑ ΑΝΑΔΟΥΛΕΙΑΣ


ΑΙΤΙΑ    ΑΝΑΔΟΥΛΕΙΑΣ
ΣΤΑ Ρ/Τ (ΤΑΧΙ)
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ

ΚΡΙΣΗ  (Δεν υπάρχουν χρήματα στους πολίτες)
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ (ασυνόδευτα διασύνδεση πόλεων – συμβάσεις για ομαδοποιημένο έργο κτλπ.) - ΠΟΡΤΑ - ΠΟΡΤΑ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Μ.Μ.Μ. (Φθηνότερα κόστη από τα ταξί)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ΝΕΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ι.Χ. - ΔΙΚΥΚΛΑ (Πολλαπλασιασμός των μέσων αυτών όπως και νέες άδειες οδήγησης σε νέους άνω των 18)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ΝΕΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ - ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΩΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΚΙΝΓΚ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΑΥΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ (Αλβανικά – Βουλγάρικα ταξί;Συνταξιούχοι πρώην συνάδελ. Με Ι.Χ. βανάκια μαϊμού κτλπ.)
ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΩΝ ΑΠΟ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΝ
Με ή χωρίς οδηγό
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕΣ – ΤΙΜΕΣ - ΕΦΑΜΙΛΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΤΟΛΟ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -ΤΥΠΟΣ
(Υπερτιμολόγηση κτλπ. ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ Μ.Μ.Ε.)
ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ SMARTPHONES 
(Σε συναδέλφους που δεν ανήκουν πουθενά απείθαρχοι)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ Ρ/ΤΑΧΙ ΚΟΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ – ΕΝΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΕ Ρ/ΤΑΞΙ
ΘΕΛΗΣΗ  - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ – ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Το μεταφορικό έργο που χάθηκε από τα ταξί δεν εξαφανίστηκε δια μαγείας. Σίγουρα η ΚΡΙΣΗ περιόρισε στο ελάχιστο της μεταφορές  αλλά η ανάγκη των πολιτών για μεταφορά δεν χάθηκε παραμένει. Ο πολίτης τώρα όμως έχει εναλλακτικές μορφές μετακίνησης με ποιο φθηνό κόστος. Πρέπει λοιπόν να ανασχεδιάσουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ

Για λήψη του εγγράφου πατήστε στο Download

http://xanthi-eurotaxi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...